Lapsi ei viihdy sylissä

Mua niin harmittaa , kun meidän 6,5kk neiti ei viihdy enää ollenkaan sylissä. Tykkää harjoitella vaan taitojaan lattialla (ryömimistä, konttausasentoa etc) Millon siitä oikein noin iso vauva kasvoi?? Äsken oli vielä pieni nyytti.

Tuleeko vauvalla jossain vaiheessa uudestaan "sylittely-vaihe?". Äiti niin haluais pitää toista sylissä , mutta toinen vaan rimpuilee :D Onpa mullakin murheet..
 
Meidän poitsu oli tosi pienestä asti mieluiten jossai muualla kun sylissä. Harmitti tietysti. Siinä vuoden ikäsenä alko uudestaan viihtyä mun, isänsä ja kummitätinsä sylissä. Muitten sylit on edelleen sellassii et yli mennään mut siihen ei tosiaan jäädä. :D
Ja hampaitten tulot ynnä muut ollaan aika tiiviisti sylissä.
 
reija
Meillä nuorin lähti konttaa 6,5kk eikä sitten viihtynyt yhtään sylissä. Nyt 10 kk kun kävelee, tulee useinkin syliin ihan itse, tuoden kirjoja katseltavaksi yms muuten vaan kyöhnäämään =)
 
Meidän poika 1-vee ei ole koskaan ollut ns. sylivauva. Koko hereilläoloajan on meno päällä! Todella väsyneenä saattaa hetken viihtyä, mutta siinä se, muulloin haluaa vaan mennä! On siis ollut tuollainen jo ihan pikkuvauvasta lähtien(toki silloin nukahti syliin ym.), mutta jo pikkuvauvana viihtyi paremmin lattialla, kun sai huitoa,potkia ja katsella jne. Jokainen on omanlaisensa :) Mutta kyllä minäkin haluaisin vähän enemmän sylitellä, ehkä sekin vaihe vielä tulee.
 
Meidän neiti on kanssa alusta asti viihtynyt hyvin lattialla, vaikka sylissäkin pidettiin paljon. Mutta ehkä se aika vielä tulee kun itse sitten kiipeä äidin syliin. Onhan se ihana katsoa toisen touhotusta lattiallakin :)
 

Yhteistyössä