Lapsi kipeänä :( onko liikkeellä

  • Viestiketjun aloittaja vieraahko
  • Ensimmäinen viesti
vieraahko
pääkaupunkiseudulla jotain flunssaa joka nostaa korkean kuumeen, mutta ei sitten muuta? Ei esim. nuhaa tai yskää. Ei tuo influenssaltakaan vaikuta - tai sitten ei ole kovin paha, potilas on suht pirteä kuitenkin.
 
Meillä oli ensin pojalla 5 päivää pelkkä kuume, 39-40 astetta. Kuudentena päivänä alkoi sitten aivan kamala yskä. Köhä on nyt sitten jatkunut kohta viikon. Minulle taas tuli keuhkoputkentulehdus, mutta ei kuumetta. Että on kyllä liikkeellä yhtä sun toista tautia.
 
"vierailija"
Meillä päin ollut liikkeellä semmosta tautia, joka nostaa kuumeen vielä uudestaan kun on jo laskenut. Tosi masentavaa katella yskivää ja kuumeilevaa lasta, mutta sitähän tämä loppusyksy monesti lapsiperheissä on...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25097697]No onpas rankkaa, ajatella.. Sori mut ei heru sympatiaa. Itkekää ja nariskaa vasta sitten kun pieni lapsenne sairastanut vuoden verran viikon-kolmen väleillä.[/QUOTE]

Ikävä juttu, mutta ei oikeuta ilkeilemään muille. Mikä on sulle pikku juttu, saattaa jollekin toiselle olla iso. Ja ainahan se on inhottavaa kun lapsi sairastaa, oli se sitten jatkuvaa tai ei.
 
"vierailija"
[QUOTE="vieras";25097697]No onpas rankkaa, ajatella.. Sori mut ei heru sympatiaa. Itkekää ja nariskaa vasta sitten kun pieni lapsenne sairastanut vuoden verran viikon-kolmen väleillä.[/QUOTE]

Meillä tuollaisen vuoden jälkeen saatiin astma diagnoosi ja -lääkitys. Tosin en tiedä mikä teidän lastanne voisi auttaa, mutta meillä vähän helpotti tuo oikea lääkitys ja hoito.
 
[QUOTE="vieras";25097697]No onpas rankkaa, ajatella.. Sori mut ei heru sympatiaa. Itkekää ja nariskaa vasta sitten kun pieni lapsenne sairastanut vuoden verran viikon-kolmen väleillä.[/QUOTE]

En hakenut sympatiaa, ihan vain tiedoksesi. Kyllä minä jaksan, mutta lapsestani olen huolissani. "Edellisessä" taudissa kun ei ollut ihan vain pelkkää yskimistä, kuumetta ja korvatulehdusta.

Kannattaisikohan teidän käydä oikein kunnolla tutkimuksissa, jos tuota on jatkunut jo vuoden?
 

Yhteistyössä