lapsi sairastaa :( taas joudun olemaan pois töistä

Mulla on todella surkea olo, lapsi sairastu viime yönä kuumeeseen ja oksutautiin, mulla ois ollu töitä tänään ilta, huomenna pätkä+yö ja oli pakko soittaa töihin etten tuu, mä tiedän että niillä on töissä vaikea järjestää nuo vuorot :/
Ongelma on se että lapset on sairastaneet nyt viimesen kolme kuukautta lähes tauotta, eikä ole ketään joka nuita sairaana vois hoitaa. Mua hävettää ja itkettää kun mä olen lasten sairastamisen takia aivan liikaa pois töistä :'(

Ei kuulostanu esimies kovin ilahtuneelle kun soitin ja mulla on huono omatunto vaikka eihän sille mitään voi että lapset sairastaa |O
Työsopimus loppuu joulukuun viimenen päivä ja luulempa että ei jatkoa ole tiedossa näiden lasten sairastelujen takia.
 
Ajattele että lapsen parasta se on kun saa ja voi olla sairaana kotona.Ja eihän sille mitään voi jos lapsi sairastaa ja joutuu olemaan pois töistä.Tiedän monia työnantajia jotka ei ymmärrä ollenkaan tuollaisia tilanteita ja meilläkin minä voisin vain olla aina sairaan lapsen kanssa kotona kun miehellä on sellainen työ ettei onnistuisi.
 

Yhteistyössä