Lapsien hauskoja sanoja?

Meijän nuorin on vasta 1.5v ja puhuu yksittäisiä sanoja sekä englanniksi että suomeksi. Yleensä osaa erottaa nuo kaks kieltä toisistaan mutta aina vaan sekottaa yhden sanan ja sanoo sen puolet englanniksi ja puolet suomeksi: TÄÄRÄ (=täällä + here) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Meijän nuorin on vasta 1.5v ja puhuu yksittäisiä sanoja sekä englanniksi että suomeksi. Yleensä osaa erottaa nuo kaks kieltä toisistaan mutta aina vaan sekottaa yhden sanan ja sanoo sen puolet englanniksi ja puolet suomeksi: TÄÄRÄ (=täällä + here) :heart:
:LOL: ihana! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Meijän nuorin on vasta 1.5v ja puhuu yksittäisiä sanoja sekä englanniksi että suomeksi. Yleensä osaa erottaa nuo kaks kieltä toisistaan mutta aina vaan sekottaa yhden sanan ja sanoo sen puolet englanniksi ja puolet suomeksi: TÄÄRÄ (=täällä + here) :heart:
:LOL: ihana! :)

Se on kyllä hauskan kuullosta, vielä kun tuo r-kirjain tulee englanniksi :D
 
Likka sanoi yks päivä, että taivas on kiharalla :eek: :LOL: :LOL:

Sitten mä yks päivä sanoin likalle jostakin, että miksi ei tehnyt ja plaa plaa. En nyt muista enää mistä oli kyse. No likka sanoi, että miksi mä oon tälläänen läsnä. Kysyin mitä se läsnä tarkoittaa ja likka sanoi ettei tiedä... :D

Nössö=nöösö
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Meen tyttö sanoo jo kaikki muut sanat oikein, mut kärpäslätkä = läppäskärppä.

mun mielestä niin ihana :heart:
Meillä sama on lärpäskäppä:)
Mutta vielä ihanempi on kun pojalta kysyy et mitä susi tekee.Sudet valvoo!
 
kolmen äiti
Meiän neiti sano pienenä semmosta rapisevaa libero-sammakkoa aina sammatiksi... Ja mummon koirat kulki nimellä tsetse... :)

Tuli mieleen ku oltiin kerran ruokakaupas...tyttö ei montaa sanaa sillon viel osannu..ja yks vanhempi mies meni meiän neidille lepertelemään jotakin...neiti katto miestä, ja tokas sille kuuluval äänellä, "äijä"...mentiin aika haipakkaa kärryjen kanssa eteenpäin :) mistä lie tytsi oppinu...
 

Yhteistyössä