Lapsille tekemistä telkkari ohjelmien ajaksi?

Omiin huomeisiin leikkimään nätisti tietenkin..

Meillä katsellaan tvtä oikeastaan vasta kun muksut nukkuu TAI sitten katsotaan jotain mitä muksutkin katsovat / voivat katsoa.
No niin meilläkin yleensä katsotaan illemmalla, mutta nyt olisin halunnut katsoa neljän tähden illallisen, ei noita kiinnosta ruokaohjelmat, joskus olisi niin ihanaa olla välillä itsekäs, kun muutoin meillä mennään aina lasten ehdoilla!
 
No niin meilläkin yleensä katsotaan illemmalla, mutta nyt olisin halunnut katsoa neljän tähden illallisen, ei noita kiinnosta ruokaohjelmat, joskus olisi niin ihanaa olla välillä itsekäs, kun muutoin meillä mennään aina lasten ehdoilla!
Joo, se on kyllä ärsyttävää, että sen kerran kun haluaisit jotain atsoa ennen klo 21 niin eikö ne muksut tule siihen viereen tappelemaan taivaspaikasta / tai mistä tahansa muusta...
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29134367:
onneks mulle ei telkkari oo noin tärkee
Eihän kukaan ole sanonutkaan (ymmärtääkseni, ainakaan tässä ajatusten vaihdossa) että tv olisi mitenkään tärkeä. Mutta vaikka se ei olisi elämän ykkösjuttu, niin kai sitä saa edes toivoa katsovansa ihan rauhassa edes kerran vuodessa...? Siis ennen klo 21.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29134367:
onneks mulle ei telkkari oo noin tärkee
No just:D, kun juuri kerroin että edes joskus, olisi kiva olla itsekäs, kun muutoin meillä mennään lasten ehdoilla joka päivä, tuskin se lapsilta on nyt mitenkään pois jos äiti katsoo puolituntia kestävän ohjelman telkkarista!:O
 
No just:D, kun juuri kerroin että edes joskus, olisi kiva olla itsekäs, kun muutoin meillä mennään lasten ehdoilla joka päivä, tuskin se lapsilta on nyt mitenkään pois jos äiti katsoo puolituntia kestävän ohjelman telkkarista!:O
Onhan se pois lapsilta. Ja ajattele, ihan kokonaiset puoli tuntia niiden elämästä ! Lapsi raukat. :'(
 
No just:D, kun juuri kerroin että edes joskus, olisi kiva olla itsekäs, kun muutoin meillä mennään lasten ehdoilla joka päivä, tuskin se lapsilta on nyt mitenkään pois jos äiti katsoo puolituntia kestävän ohjelman telkkarista!:O
Viis minsaa olisin viel ymmärtäny mut että menasit puoltuntia tapittaa jotakin telkkua. Ilman lapsia?
Olisko tässä aineksia lastensuojelulle?:(

Onneks mä katon vaan viis minsaa kerrallaan!:xmas:

oletan oikeesti et viiskymppinen heitti vitsinä ton
 
Viimeksi muokattu:
Tuoliin teipattuna komerossa on lasten mielestä yleensä ihan kivaa, ei taatusti kuulu valitusta :saint:
Ei, varsinkin jos muistaa teipata suunkin jesarilla... ;)

Mä olen kerran ihan oikeasti sulkenut pojan suun teipillä. Käsillä oli kyllä vain sellaista 3M:n läpinäkyvää teippiä... Onneksi lapsi ymmärsi vihjeen ..... :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Viis minsaa olisin viel ymmärtäny mut että menasit puoltuntia tapittaa jotakin telkkua. Ilman lapsia?
Olisko tässä aineksia lastensuojelulle?:(

Onneks mä katon vaan viis minsaa kerrallaan!:xmas:

oletan oikeesti et viiskymppinen heitti vitsinä ton
Tuolla alempana on hyvä vihje siitä miten lapset on tyytyväisinä komerossa pidempään kuin viisi minuuttia kerrallaan.... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
kahvikirahvi
Ei, varsinkin jos muistaa teipata suunkin jesarilla... ;)

Mä olen kerran ihan oikeasti sulkenut pojan suun teipillä. Käsillä oli kyllä vain sellaista 3M:n läpinäkyvää teippiä... Onneksi lapsi ymmärsi vihjeen ..... :xmas:
That's what i'm talking about! En arvannut että se olis pitänyt mainita erikseen :D

Ja jos lapsia on useampi kappale, on suotavaa paketoida heidät noin metrin päähän toisistaan etteivät teipit vahingossa aukene.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä