lapsimäärä asiaa

  • Viestiketjun aloittaja hepotyttö
  • Ensimmäinen viesti
Mom77
Meillä on 7-vuotiaat esikoiskaksoset. Siitä seuraava muksu on 4-vee ja meidän juniori on puolitoistavuotias. Monet ovat ihmetelleet kuinka hullu pitää olla että hankkii lapsia kaksosten jälkeen. Kaikki väsymyksen tasot on koettu ja välillä on käyty hämärän rajamailla, mutta kun näitä mussukoita niin mielettömän paljon rakastaa...On ihana ajatus saada lisää lapsia, lisää rakastettavaa ja hoivattavaa. En näe itselleni mitään arvokkaampaa missiota. Jotkut haaveilevat suurista omaisuuksista, mutta raha ei tule kyläilemään luoksesi kun vanhenet.
 
Esikoinen oli 4,5 v kun kaksoset syntyi -99.Sitten vaihtuikin mies ja tyttö syntyi -05 ja nyt raskaana 22 viikolla.Eli mahtuu sitä tuplien jälkeenkin lapsia hyvin!!
Mies oli vähän pettynyt kun toivoi kaksosia..Mutta hienoa että saadaan ees yhtä kerrallaan!!!

 
tuplat 6vee
Ensiksi kiitos:)
Tulin hakemaan täältä lohdutusta ja sainkin sitä osittain..

Pulmani on seuraavanlainen: Olen 32-vuotias kohta 6v. kaksosten yh-äiti. Seurustellut eronneen miehen kanssa noin neljä vuotta ja hänellä on yhteishuoltajuus exänsä kanssa. Heillä on 5v ja 7v lapset. Olemme siis aikamoinen joukkio liikkuessamme. Yritimme kertaalleen asuakin yhdessä, mutta lasten yhteensovittaminen oli järjettömän työlästä. Siksi muutimme erilleen, mutta olemme silti seurustelleet koko ajan. Mutkikasta, eikö totta?

Puolisollani ei ole ollut mitään ongelmia lasten saannissa ja minulla on todettu PCO, endometrioosi, anovulaatio ja kaksoset saivatkin alkunsa monen vuoden sekä hoidon jälkeen.

Nyt, (noista hoidoista on yli 8 vuotta) testasin lauantaina plussat! Ultrassa selvisi rv 8+4. Järkytys on melkoinen. Menin lääkäriin, koska olen ollut väsynyt ja oksennellut pitkin vuorokautta. Siellä suositeltiin testiä, jolle nauroin. En tosiaan tiedä, mitä ajatella tai tehdä.. Olemme keskustelleet asiasta ja huomaan, että minun shokkini on valtavissa mittasuhteissa ja mies on oikeastaan ihan onnellinen.. Vaikka myöntääkin, että lapsimäärä pelottaa.

Mitä ihmettä voin tehdä?? Kuinka saan päässäni vastauksen selväksi??
Tuntuu, että olen ihan voimaton ja turta.
 
Meillä on tyttö 10v, kaksostytöt 8v, poika pian 4v, tyttö 2v ja laskettu aika toukokuussa -07 :) Tähän varmaankin jää lapsiluku, vaikka ihan varmasti ei siltä tunnukaan :D Miehestä kyllä tuntuu :whistle: :D
Lapset ovat elämän suola, ilo ja onni :heart:
 

Yhteistyössä