Lapsivapaat viikonloput on sitten rentouttavia

  • Viestiketjun aloittaja yh-äiti
  • Ensimmäinen viesti
sa
Just ton takia mä välillä kadehdin yh-äitejä!! :)
Ja älkää ny käsittäkö tätä vaan väärin... muuten en, mut olis joskus kiva päästä tytöstä eroon v-lopuks ja vaa juoda ja juoda!!
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Miksi sitä pitää kännätä? Eikö olis mukavampi olla selvinpäin ja vaikka käydä jossain?
multa kans aina kysytään tota..käydä missä ? kaikkialla muualla melkein tulee käytyä lasten kanssa mutta alkoholiin en silloin koske.en edes saunakaljaan..- 2 lapsen yh-mamma
 
AleXAN
Alkuperäinen kirjoittaja sa:
Just ton takia mä välillä kadehdin yh-äitejä!! :)
Ja älkää ny käsittäkö tätä vaan väärin... muuten en, mut olis joskus kiva päästä tytöstä eroon v-lopuks ja vaa juoda ja juoda!!
sama täällä, mut mulle varmaan riittäis yks viikonloppu kerran vuodessa noin. Muuten ois ihan mukava saada miehen kans kahden keskistä aikaa ja tehä jotai hauskaa ja käydä reissussa.
 
ap
Mä teen vaikka mitä laspivapaina viikonloppuina,huomenna taloesittelyihin,milloin kirppareita,milloin ystäviä toisella paikkakunnalla,tänään kännit,ihanaa olla vaan ja juoda paukkuja ja mennä lähibaariin päiväkaljalle ja illalla yökerhoon.
Sellaista mitä ei lastwen aikana ikinä tehdä.
Viimeksi siivosin ja leivoin koko viikonlopun kun lapset oli is'ällään.
Nyt relataan.Ryypätään ja ollaanv räävittömiä
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oon vähän kade. mun lasten isä ei ikimaalimassa vahtis/hoitas lapsia muutamaa tuntia enempää :(
Otan osaa,asutko missäpäin suomea?Minä voisin ottaa lapsesi viikonlopuksi kun omat on kotona ja hoitaa heitä että saisit levätä.
 
onkohan ap mieheni ex
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
 
sa
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ap mieheni ex:
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
ja blaa blaa!
Ihanaa että nostit ittes "korokkeelle", oot sä sitten hyvä äiti/äitipuoli, parempi kuin moni muu....
 
en ole niin sanonut
Alkuperäinen kirjoittaja sa:
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ap mieheni ex:
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
ja blaa blaa!
Ihanaa että nostit ittes "korokkeelle", oot sä sitten hyvä äiti/äitipuoli, parempi kuin moni muu....
En todellakaan niin sanonut, että olisin jotenkin korokkeella tms.. Kuten yllättäen täällä taas ajatellaan. Tarkoitan vaan, että vuodesta toiseen jaksetaan valittaa vaikka lapset on kuukaudenkin putkeen pois niin silti on rankkaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ap mieheni ex:
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
En ole sama exä,mulla lapset on pe-su isällään joka toinen viikonloppu,arki sujuu hyvin,eikä mulla ole yhtään raskasta.Mulla on ihanat lapset :D
 
kuulostatkin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ap mieheni ex:
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
En ole sama exä,mulla lapset on pe-su isällään joka toinen viikonloppu,arki sujuu hyvin,eikä mulla ole yhtään raskasta.Mulla on ihanat lapset :D
Mutta kuulostatkin fiksummalta:D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuulostatkin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onkohan ap mieheni ex:
onkohan ap mieheni ex, miehen exällä joka toinen vkonloppu torstaista maanantaihin vapaata ja silti valittaa kun on niin raskasta. Minulla on 24/7 lapsi ja vielä hänen 2 lasta (ja mieheni toki)
Silti en valita kokoajan, että voi kun on raskasta jne..

Minkä takia yh-äiti jos lapset on melkein puolet ajasta pois? Voi itku kun on rankkaa....
En ole sama exä,mulla lapset on pe-su isällään joka toinen viikonloppu,arki sujuu hyvin,eikä mulla ole yhtään raskasta.Mulla on ihanat lapset :D
Mutta kuulostatkin fiksummalta:D
Kuulokkeista täpöillä puolikuuta,kerrankin kuin ei tarvi oottaa koska ovikelloo soi *täysillä nauttii*
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja sa:
Just ton takia mä välillä kadehdin yh-äitejä!! :)
Ja älkää ny käsittäkö tätä vaan väärin... muuten en, mut olis joskus kiva päästä tytöstä eroon v-lopuks ja vaa juoda ja juoda!!
Mä kans! Niin olisi ihana tuollainen lapsivapaa viikonloppu!

Mutta toisaalta nostan kyllä hattua yh-äideille ja isille. Itse olen useasti miettinyt, että minusta ei varmaan edes olisi siihen. Tietysti "pakon" edessä, mutta kyllä niin selviytyjiä mielestäni ovat, että viikonloppuvapaansa ovat ansainneet!
 
mellu
Täälläkin menossa lapsivapaa vkl. Tosin nappasin muutamat sidut jo eilen illalla, kun pääsin lapsivapaaseen kotiin :D Tänään ei enää tule juotua alkoholia, yks ilta riitti nollaamiseen. Nyt vaan nautiskelen elämästäni ja hiljaisuudesta :) Kivaa iltaa sulle, ap.
 
vieras
Olen ollut tässä viikon yksin lasten kanssa kun mies on lomamatkalla, vähässä on ollut rauhalliset omat hetket kun 4v jas 1½ v. pojat vipeltää. Kaikki kunnia totaaliyh:lle joilla ei ole sukulaistukiverkkoja, kyllä siinä jaksamista on ja hyvä varmasti joskus saada lapsivapaa viikonloppu. Meilläkään ei ole ketään sukulaisia jotka voisivat lapsia kaitsea edes joskus, joten annetaan toisillemme vapaata aikaa vuorotellen. Tänä vuonna päätettiin tehdä näin kahden lomaviikonkin suhteen, mies meni nyt omalle matkalleen ja itse pääsen lapsivapaalle viikon lomalle loka-marraskuussa :)
 
yhäippä
lapsivapaita viikonloppuja ootellessa... ehkä tolle hulttioisälle noi viikonlopuksi vois antaa ku ovat sen verran isoja ett osaavat ite tilata pizzaa...

mut mukavaa lapsivapaata ap:lle ja muille sellaista viettäville!
 

Yhteistyössä