Lapsiveden meno kaupassa tai yhtä kamalassa paikassa!

  • Viestiketjun aloittaja onko kellään kokemusta
  • Ensimmäinen viesti
onko kellään kokemusta
Mitä jos se oikeasti meneekin siinä kauppajonossa?
Onko kellään mennyt?
Itsellä viikot vasta 36, mutta välillä supistaa ja ajattelin että mitä jos ne vaan yhtäkkiä meneekin ihan vaikka kaupassa kun tässä on hirveästi asiointia koko ajan..

Ois se aika kamalaa ja noloa vaikka luonnollista onkin...
 
Ei mulla, mutta kaverilla
Olen ollut mukana kaverin kanssa kaupassa, kun häneltä meni yhtäkkiä hyllyjen välissä vedet. Olimme pienessä kaupassa, jossa henkilökuntaan kuulunut rouva ei ollut tilanteesta moksiskaan vaan asiallisesti, saattoi meidät siksi aikaa henkilökunnan tiloihin ja kaverille näytti vessan, kunnes kaverin mies tuli hälytettynä paikalle autollaan ja he pääsivät laitokselle menemään.

Ei siinä mitään noloutta kerinnyt miettimään, olimma kaikki niin tohkeissan ja täpinöissään tilanteesta, että nyt rupeaa tapahtumaan!! Esikoinen kohta pukkaa maailmaan. Myyjät/henkilökuntakin oli aivan täpinöissään ja toivotteli onnea jatkoon.

Mukava tarinahan tuo on kertoa edelleen jatkossa :D
 
Huudahdat vaan että jippii, nyt meille viimeinkin syntyy vauva! :) Jos mä oisin jonossa ja joltain menis vedet, niin ekana tulis mieleen kyllä positiiviset ajatukset, ja auttaminen tietysti. Tuskin kukaan alkaa naureskella tai osoitella, iloinen asiahan tuo on!
Mutta jos huolestuttaa, niin oiskohan jostain paksuista siteistä apua noilla kauppakäynneillä?
 
kyl maar määkin turus
mulla meni vedet lopputentin jälkeen. istuin tentissä neljä tuntia vatsa välillä reippaasti nipistellen. sen jälkeen oli tietty kauhea kiire vessaan. sen jälkeen jatkoin kirjastolle ja edelleen vaan tuntui hätää riittävän... toisen vessareissun jälkeen hoksasin että tää olikin nyt jotain ihan muuta!
seuraavana aamuna olikin jo pieni tytsy kainalossa =)
 
ap
Ajattelin jo noita siteitäkin, mutta toisaalta, kun kuitenkin on parhaimmassa tapauksessa 6 viikkoa aikaa vielä niin ei oo kiva kulkea vaipat pöksyissä niin pitkää aikaa.

Luotan siihen että menee edes sitten jossain hyllyjen välissä eikä just siinä sikapitkässä kassajonossa. =D
 
Mulla on mennyt lapsivesi erään herttaisen tädin 80-vuotissyntymäpäivä-kahvipöydässä.
Kyllä oli noloa istua siinä kahvia hörpäten, kun alkoi yks-kaks valua pitkin kinttuja ja pitkin sinne lattialle.
Tää täti oli vaan niin herttainen, ja totesi, että parempaa syntymäpäivälahjaa en ois voinutkaan saada, kun että se vauva saa saman syntymäpäivän kun hänelläkin on.
Ja hyvin ehti meidän neiti samalle päivälle syntymäänkin, 2 vko:a ennen laskettua aikaa.

Tää täti vielä meidän tehdessä lähtöä nauroi, että on hän joskus lapsenpäästäjän virkaakin hoidellut, että oisin voinut jäädä sinnekin synnyttämään, mutta mentiin kuitenkin suosiolla sairaalaan :D
 
Mulla meni lapsivedet appiukon uuden naisystävän luona (jonka tapasimme ekaa kertaa) Ensin lorahti vain vähän, eikä mennyt vielä housuista läpi. Muut eivät huomanneet mitään ja kuiskasin miehelle että lähdetään. Kotiinpäästyä vedet meni sitten ihan kunnolla.
 
Greippi
Minulla olisi varmaan mennyt jumpassa, mutta jätin jumpan väliin ja meninkin kotiin. Parin tunnin päästä sitten menivät kotona. Olisi siinä ollut salillisella naisia ihmettelemistä ; )
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kaverin sukulainen oli ollu isossa marketissa tekemäs viikonloppuostoksia ja oli sit sinne hulahtanu. Oli sit täydet kärryt jätetty kassalle ja huikattu et sori synnäri kutsuu

No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kaverin sukulainen oli ollu isossa marketissa tekemäs viikonloppuostoksia ja oli sit sinne hulahtanu. Oli sit täydet kärryt jätetty kassalle ja huikattu et sori synnäri kutsuu

No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin
Mulla olis kyllä ainakin kuopus syntynyt just sinne missä vedet meni. Onneks olin jo 5min ennen sitä ehtinyt sairaalan ovista sisään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kaverin sukulainen oli ollu isossa marketissa tekemäs viikonloppuostoksia ja oli sit sinne hulahtanu. Oli sit täydet kärryt jätetty kassalle ja huikattu et sori synnäri kutsuu

No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin

No eihän sitä koskaan tiedä... varsinkaan jos on ensi synnyttäjä. Serkun vaimolla molemmat tulleet/syntyneet ekoista suppareista 2 tunnin sisään.

Itselläni tuli meidän talo yhtiön parkkipaikalla ekan kanssa vedet. Toisella kerralla puhkaistiin...

 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kaverin sukulainen oli ollu isossa marketissa tekemäs viikonloppuostoksia ja oli sit sinne hulahtanu. Oli sit täydet kärryt jätetty kassalle ja huikattu et sori synnäri kutsuu

No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin
No tää on just tää miten aina leffoissa ja tv-sarjoissa käy.. Kun vedet lorahtaa niin saman tien tulee kovat supistukset ja ponnistamaan aletaan heti välittömästi sillä paikalla ja vauva on minuutin päästä ulkona :)
Todellisuudessa se ei taida ihan niin mennä. Tai kai sekin mahdollista on mut epätodennäköistä, varsinkin ekakertalaisella.
Kyllä siinä varmaan olis ne ostokset voinu maksaa kuitenkin :)

Ja oikeesti, jos ne vedet kaupassa menee niin mitä sitä häpeemään. Mä ainakin vaan iloitsisin jos ne vedet menis itsestään eikä kalvot puhkasemalla käynnistyksessä niinku viimeks..
 
Meiks
Heh! Eikö kannattaisi käyttää tilaisuutta hyväksi ja huikata jonon edessä oleville, että anteeksi mutta saiskohan mennä tän täyden kärryn kanssa ohitte, kun pitäis kohta synnyttää. Kerrankin saisi mummeleitten naaman venähtään ja ETUILLA!
 
samatäällä
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kaverin sukulainen oli ollu isossa marketissa tekemäs viikonloppuostoksia ja oli sit sinne hulahtanu. Oli sit täydet kärryt jätetty kassalle ja huikattu et sori synnäri kutsuu

No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin
Mulla olis kyllä ainakin kuopus syntynyt just sinne missä vedet meni. Onneks olin jo 5min ennen sitä ehtinyt sairaalan ovista sisään.
peesi
 
meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No ei kai siinä niin kiire tule, et kärryt pitää siihen jättää? Mulla ei ainakaan kumpikaan oo niin äkkiä syntynyt, että olisivat kaupan lattialle pudonneet vaikka vettä olis tullutkin
Mukava siinä jonossa olis sit seistä kera kauhean lotinan. Ja jos olis niin ku mie, että vesien menosta 1 min ja sit kunnon suppari ja laattaus. Olis siinä kanssaostajilla mukavat oltavat ja myyjillä kiva siivota noi sotkut.
 
äippä
Mulla alkoi nelosen kanssa tihkumaan lapsivesi aamupvällä kaupassa, tihkui pitkin pvää, vaihdoin isoja vaippoja pöksyihini 30min välein kun ei ne mitään pitäny. Olin päätänyt hakea esikoisen koulusta klo 14.oo ja viedä kaikki kolme tätille hoitoon ja sitten vasta ajaa sairaalaan. Näin toiminkin ja kun pääsin sairaalan pihalla autosta ulos valahti kaikki alleni....Jännä juttu,kroppa toimi kuten toivoin..älä tule ennen kun saan kaikki lapset tätille...
 

Yhteistyössä