Lapsivettä, valkovuotoa vai limatulppa? Synnärillekö jo nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Apuja!
  • Ensimmäinen viesti
Apuja!
Siis tänään just rv 36 + 0. Nyt valuu housuun kokoajan pikkuhiljaa niinkuin valkovuotoa, mutta ihan juoksevaa. Tulee sellaisina pieninä hulahduksina. Siis seasta erottaa selvästi vähän jotain valkovuodon tyyppistä, mutta yleensä valkovuoto ei ole näin märkää. Mitä tässä pitäisi tehdä? Siis alushousut kastuu märäksi joka hulahduksesta.
 
Mulla oli TODELLA runsasta valkovuotoa joka kasteli siis pikkaritkin ihan kunnolla, mutta ei sitä kokoaikaa valunut. Lapsivesi on ymmärtääkseni koostumukseltaan vettä, tuossa mun valkovuodossa oli sellaista limaisuutta joukossa.

Kävin itse näytillä (39+2 tai 39+3) mutta oli tosiaan vaan valkovuotoa.

Jos sua epäilyttää, niin käy antamassa näyte, jottei tarvitse pohtia itsekseen =)
 
soititko synnärille? mitä sanoivat?

täällä kans pyyhkiessä tulee pikku tippoja, mut ei muuten. kokoajan tunne et hulahtaa kohta mut sit ei kuitenkaan. valkovuodox oon sen tähän asti tulkinnu. mut mistäs tuota varmaksi tietää..

täällä viikkoja 39+3
 
ap
soitin, ja ei kuulemma tarvii mennä jos ei selkeästi mee vesi tai ala supistukset tai tuu jotain muuta outoa. sanoivat että mitä luultavimmin kyseessä on runsas valkovuoto.
 
S
Mulla on viikko laskettuun aikaan ja täysin nestemäistä valkovuotoa tulee aivan hurjia määriä, en olisi voinut ikinä kuvitella tällaista. Olen kerran aiheen takia käynyt synnärillä ja jutellut myöhemmin kätilön kanssa, ja on käynyt selväksi, että valkovuodosta on kyse. Harmia lisää se, että mulla on ollut nyt viikon hirvittävä yskä, joka pahimmissa yskänkohtauksissa saa oksentamaan. Siinä sitten kyykin halaamassa vessanpyttyä: toisesta päästä tulee oksennusta, toisesta iso lammikko lattialle. Pienissäkin yskänköhäisyissä tulee housuihin lirahdus, joten side pitää olla koko ajan. Koko homma tuntuu ihan absurdilta, mutta minkäs teet.
 

Yhteistyössä