laskeeko pillereiehoden teho miten?

  • Viestiketjun aloittaja emilii
  • Ensimmäinen viesti
emilii
Vähän päälle viikko sitten harrastimme seksiä, ja tänään pitkästä aikaa jälleen. Ennen sitä olin unohtanut ottaa pillerit kun ei seksikään ole luistanut niin on luisunut tuo asia mielstä pois.. kuitenkin muutamina päivinä olen ottanut pillerin joka piti ottaa illalla, aamulla, ja oikeaan aikaan sit seuraavan. Eli myöhässä joitain pillereitä. Tänään otin seksin jälkeen eilisen illan iltapäivällä ja nyt yöllä mikä tänään pitää ottaa. Eihän se teho nyt ole mennyt? Ja jos tulee raskaaksi, onko silloin ummetusta, ja jos on niin kuinka pian se vaiva tulee? En toivo vielä plussaa, enkä usko että tästä sitä tulee kun ehkäisytehoa on pidetty yllä. Ja kai se toimii, pikkutunneilla vaan miettii kaikenlaista... :)
 
mä en jaksanut lukea niin montaa kertaa että olis mennyt perille :D

mutta siis, ei pitäisi mennä ehkäisyteho, jos nyt kuitenkin aina otat sen vuorokauden sisällä ainakin sen pillerin. En ole lääkäri, tää on maalaisjärjellä päätelty.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
mä en jaksanut lukea niin montaa kertaa että olis mennyt perille :D

mutta siis, ei pitäisi mennä ehkäisyteho, jos nyt kuitenkin aina otat sen vuorokauden sisällä ainakin sen pillerin. En ole lääkäri, tää on maalaisjärjellä päätelty.
niin mäkin ajattelin, sori kun on niin sekava teksti :D ymmärsit kuitenkin mitä yritin selittää, aika siis mennä koisimaan (kun se kidnappaus ketjukin meni jo unten maille..)
 

Yhteistyössä