Lasken pisteitä, mutta paino ei laske..

Motivaatiohan tässä häviää, kun "kituuttelen" pisteitä laskien eikä paino lähde laskuun :ashamed: Lähtöpainoa on kuitenkin sen verran ettei tämän alun kovin vaikeaa pitäisi olla (98kg).
Olen tosiaan pisteitä noudattanut 3 viikkoa ja tässä ajassa paino on laskenut vaivaiset 1kg! Liikuntaan harrastan kohtalaisesti, päivittäin 1-2h kävelylenkkejä sekä 1-3 kertaa viikossa kuntosalia.

Sanokaa nyt joku jotain kannustavaa =)
 
Annulia harmaana
Jaa-a, kieltämättä aika kesy aloitus, toisaalta kyllä liikut joka päivä tosi paljon ja jos et ole ennen noin liikkunut, niin sekin kerää nesteitä kroppaan eli kilolukema nousee.
Käytkö ryhmässä? Onko pisteet laskettu oikein? Syötkö varmasti tarpeeksi?
Tsemppiä, älähän luovuta!
Annulia


 
Sulla on tuota lähtöpainoa sen verran paljon että ois pitäny kyllä jo tapahtua jotain...Vaikka alkuunhan se kroppa pistää eniten hanttiin ja sit vasta rupeaa tapahtumaan!
Silti minä olen painonvartioita yms.vastaan...Läskit lähtee elämäntyyliä muuttamalla!Liikuntaa lisää ja herkut pois!!niin tylsää kuin se onkin... :kieh:
Sinuna harkitsisin vakaasti myös muunneltua atkinssia...Se nopeuttaa laihdutusta ja tulosten huomaaminen motivoi jatkamaan ja ei enää teekkään mieli hiilari-pommeja!!!Tsemppiä sulle!!! :flower:
 
-Tallaaja-
Mulla oli sama homma, kun olin laskenut pisteet ihan "oikein". Mitään ei tapahtunut. Vasta kun vähensin pisteitä tulosta alkoi tulla.
(22 olis ollu oikee pistemäärä, mutta 19 alko vasta toimia minulla)

Tsemppiä sinulle laihdutukseen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2005 klo 15:58 Jossu kirjoitti:
Silti minä olen painonvartioita yms.vastaan...Läskit lähtee elämäntyyliä muuttamalla!Liikuntaa lisää ja herkut pois!!niin tylsää kuin se onkin... :kieh:
Sinuna harkitsisin vakaasti myös muunneltua atkinssia...Se nopeuttaa laihdutusta ja tulosten huomaaminen motivoi jatkamaan ja ei enää teekkään mieli hiilari-pommeja!!!Tsemppiä sulle!!!
Jos et ole tutustunut Painonvartijoiden taktiikkaan, niin valoitan sinulle, että se pyrkii juuri tuohon elämäntyylin muuttamiseen. Ruokavalion muutaminen terveellisemmäksi sekä liikuntaan kannustaminen ovat niitä jujuja. Ehkä tuo tarkka pisteiden laskeminen on aika haastavaa, mutta pian sitä huomaa, että mitä suuhunsa kannattaa pistää. Lisäksi ryhmän tuki on monelle yllättävän tärkeä, joten ei kannata aliarvioida toisten menetelmiä.

Nuo 'osa ruoka-aineista pois' -menetelmät, kuten atkins, ovat omasta mielestäni aika arveluttavia. En jättäisi ruisleipiä syömättä sen vuoksi, että niissä on hiilareita, koska sen edut ovat sen verran suuret mm. suolistosyöpien ehkäisyssä ja raudan saannissa. Voi olla, että nyt tuomitsin liian hätäisesti, koska en tiedä, mitä atkinsissa pitää jättää syömättä, mutta käsittääkseni juuri nuo hiilarit vai oliko se niin, ettei samalla aterialla??!?! Herkut ovat asia erikseen, mutta kyllä niitäkin pitää saada aina silloin tällöin. Ei herkuilla tarvi mahaansa täyttää, mutta lettukestit tai pullan leipominen lasten kanssa, voisiko mukavampaa olla! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.06.2005 klo 04:33 kati kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.06.2005 klo 15:58 Jossu kirjoitti:
Silti minä olen painonvartioita yms.vastaan...Läskit lähtee elämäntyyliä muuttamalla!Liikuntaa lisää ja herkut pois!!niin tylsää kuin se onkin... :kieh:
Sinuna harkitsisin vakaasti myös muunneltua atkinssia...Se nopeuttaa laihdutusta ja tulosten huomaaminen motivoi jatkamaan ja ei enää teekkään mieli hiilari-pommeja!!!Tsemppiä sulle!!!
Jos et ole tutustunut Painonvartijoiden taktiikkaan, niin valoitan sinulle, että se pyrkii juuri tuohon elämäntyylin muuttamiseen. Ruokavalion muutaminen terveellisemmäksi sekä liikuntaan kannustaminen ovat niitä jujuja. Ehkä tuo tarkka pisteiden laskeminen on aika haastavaa, mutta pian sitä huomaa, että mitä suuhunsa kannattaa pistää. Lisäksi ryhmän tuki on monelle yllättävän tärkeä, joten ei kannata aliarvioida toisten menetelmiä.

Nuo 'osa ruoka-aineista pois' -menetelmät, kuten atkins, ovat omasta mielestäni aika arveluttavia. En jättäisi ruisleipiä syömättä sen vuoksi, että niissä on hiilareita, koska sen edut ovat sen verran suuret mm. suolistosyöpien ehkäisyssä ja raudan saannissa. Voi olla, että nyt tuomitsin liian hätäisesti, koska en tiedä, mitä atkinsissa pitää jättää syömättä, mutta käsittääkseni juuri nuo hiilarit vai oliko se niin, ettei samalla aterialla??!?! Herkut ovat asia erikseen, mutta kyllä niitäkin pitää saada aina silloin tällöin. Ei herkuilla tarvi mahaansa täyttää, mutta lettukestit tai pullan leipominen lasten kanssa, voisiko mukavampaa olla! =)
'
No minä en ainakaan jaksaisi pisteiden laskemisesta kiinnostua mutta tyylinsä kullakin...
Ja vielä hiilareista!Niiden vähentäminen oikeasti tehostaa laihduttamista, mutta järki siinäkin mukana oltava!Minä ainakin syön ruisleipää ja hapankorppuja, mutten ollenkaan vaaleista jauhoista tehtyjä tuotteita...Koska ne nimenomaan on niitä "turhia"kaloreita!Syön paljon lihaa kasvisten ja salaattien kanssa ja ainakin minulla on paljon parempi olo kun en syö perunaa...
Mutta jokainen löytäköön oman laihdutus-tyylinsä..Pääasiahan kai on että on hyvä olo ja tulosta syntyy! =)
 
Tsemppiä vaan. Kokeile sitä, että jätä kaikki leipä pois. Itse ainakin koin, että se jotenkin tukkii elimistön. Jos noissa syömisen määrissä on jotain ongelmaa niin Weight Wise voisi opastaa siinä.
 

Yhteistyössä