Laskeutumisesta jälleen kerran :)

Eli ootteko huomanneet, että vauva laskeutuu ensin alas ja siitä vielä myöhemmin alemmas? Kun pari viikkoa sitten vauva oli jo alhaalla, mutta nyt tuntuu olevan vielä alempana.. Onko siinäkin jotain eroja? Kiitän kaikkia vastanneita! =)
 
Mä en sen kummemmin osaa vastata, mutta oon viime viikolla huomannu, että masuni, joka oli jo laskeutunut ja vauva kiinnittynyt, niin näytti olevan entistäkin alempana... Tänä aamuna just miehen kanssa kateltiin, että seuraavax masu tipahtaa lattialle ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 14:16 Jäsö kirjoitti:
Mä en sen kummemmin osaa vastata, mutta oon viime viikolla huomannu, että masuni, joka oli jo laskeutunut ja vauva kiinnittynyt, niin näytti olevan entistäkin alempana... Tänä aamuna just miehen kanssa kateltiin, että seuraavax masu tipahtaa lattialle ;) :D
lattialleppa hyvinkin...onneksi kätilöt ottaa kiinni =)
 
pikkukukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 15:18 Äiskäpäiskä kirjoitti:
Mulla ei laskeutunut ollenkaan. Johtui varmaan siitä kun syntyi hieman etuajassa (rv38+3)
Mullakaan ei laskeutunu. Harmittelin vielä päivää ennen synnytystä kotona et menee varmaan reilusti yli kun ei oo vielä laskeutunu. Synty rv 39+4. Sanovat sairaalassa et ei aina laskeudu ollenkaan.
 
Äityliini76
Mulla ei laskeutunut ollenkaan ja syntyi vasta viikolla 41+4. Odotin innolla että koska laskeutuu, pyörin peilin edessä ja kyselin mieheltä, että olisko edes vähän tippunut...
 
mammaroinen
Minulla on rv 36+2, massu laskeutui toissa viikolla, tänään terkka sanoi vauvan olevan tiiviisti parkissa lähtöasemissa ja kuulemma milloin vain voipi tulla lähtö synnärille, että täällä sitä kerätään jännitystä jo... kutittaa. :D
 

Yhteistyössä