laskin tossa eilen illalla, että mulle jää käteen vuokran jälkeen noin 1300e

  • Viestiketjun aloittaja harmauduin
  • Ensimmäinen viesti
harmauduin
ja minä ja kolme lasta sitä käyttämässä. En tiedä onko se teistä vähän vai paljon, mutta me kituutetaan välillä... kun sit on ne muut laskut ja koko ajan pitää olla hankkimassa kaikkea.
 
vieras
No toi summa sisältää kaikki elarit yms?
Minkä ikäiset lapset sulla on? Joudutko maksamaan hoitomaksuja vai ovatko kotona?
Ei perus elämiseen,siis ruokaan lasten kanssa mene kuin korkeintaan 400? kk niin jäähän siitä sitten muuhun ihan mukavasti....
 
gg
semmosta vähän kituuttamista toi on tolla rahalla, muttei kummiskaan niin vähän ettei sais ruokaa ja muuta tarpeellista tavaraa ostettua. ei tolla kyllä lomareissuja tehdä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No toi summa sisältää kaikki elarit yms?
Minkä ikäiset lapset sulla on? Joudutko maksamaan hoitomaksuja vai ovatko kotona?
Ei perus elämiseen,siis ruokaan lasten kanssa mene kuin korkeintaan 400? kk niin jäähän siitä sitten muuhun ihan mukavasti....
Meillä pelkästään ruokakauppaan menee kuussa 600-700 euroa ja meitä on 2+2. Tuohon päälle bensat 200 ? ja vaatteet niin tonni paukkuu jo yli.

Ja sille 300 eurolle mikä ap:lle tuosta vielä jää ei kyllä makseta meidän kuukauden laskuja vaikka vuokra siis olisikin jo maksettu.

Että kyllä tuo voi jollekin olla tiukkaa tekevä rahasumma.
 
4 äiti
Mä laskin äsken, miehen palkasta jää lainan (1600?) jälkeen käyttöön n. 1200 ?. Lisäksi mun palkka 1200 ?, lapsilisät 513 ?, elatusmaksut n. 410 ?. Prismaan menee n. 900 ?, sisältää ruuat, pesiaineet, paperit ja joskus jotain vaatteita. Tässä kuussa laskuja on maksettavana n. 800 ? edestä. 2 auton kulut, toinen bensa, toinen diesel. Lapsia 4, joista 2 vaativaa teiniä. ;) Ja joka kuukausi on myös kuopuksen päivähoitomaksu. Ihan hyvin pärjätään, säästöön saadaan joka kk muutamia satasia. Että jos meidän pitäis pärjätä tuolla summalla kun ap, niin ei tulis kyllä mitään.
 

Yhteistyössä