Laskun maksamisesta!!! kun sen maksaa VISALLA?? auttakaa! Onko joku käyttänyt?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
nyt tuli tialnne että joudutaan maksamaan lasku käyttämällä VISAA, siis tiliä. Tuleeko tästä lasku normaalisti sitten kuukaudenpäästä ja jos silloin maksaa laskun pois kerralla niin ei tule korkoa? vai meneekö tästä tapahtumasta nyt heti joku lisämaksu juttu?
 
vieras
Mä olen joutunut tekemään sen niin, et olen siirtänyt Visalta rahaa käyttötilille ja siitä siirrosta meni joku maksu. Mutta tämä oli vuonna kivi ja sora. (ehkä viisi vuotta sitten)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Minä ainakin maksoin koko laskun kerralla ilman korkoja. Ja kuukaus siinä tais menn kun lasku tuli.
Menee siitä "nostosta" eli kun maksta sen laskun. Kun kaupassa maksat Visalla, niin kauppa maksaa tuon siirtosumman.
 
maksuaika riippuu siitä milloin "visatilin laskutuspäivä" on... välillä lasku tulee 2vkon sisällä, joskus menee 1,5kk...

mulla niin että laskutuspäivä on 10 pvä ja maksupäivä sitten kuun viimeinen pvä, jos ostan jotain 11pvänä niin maksan sen vasta 1,5 kuukauden päästä.....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eeca:
lasku tulee kyllä aikanaan ja jos sen maksaa kokonaan heti niin ei mitään lisäkuluja, näin meillä ainaski!
Niin mutta jos maksat suoraan Visatilitä tai nostat rahaa Visalta, siitä tulee lisäkuluja. Just nuo ap:n mainitsemat kulut.
 

Yhteistyössä