Lassie g-tech on laadukkaampi, kuin reimatec.

  • Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti
"blaah"
Ne on hyviä, olen huomannut saman. Reimatecit ei nykyään kestä oikein mitään. Meillä kuopuksella Reimatecin toppahaalari , kuopus siis 2,5v, haalari ollut pari kk käytössä ja siinä on jo kulumaa :O Samoin Reima Kiddo on Reimateccia huomattavasti parempi, perus lassietkin on hinta-laatusuhteeltaan Reimateccia parempia, mutta meillä kyllä perus lassiet on kuluneet äkkiä puhki (kuten kyllä on kulunut myös reimatecit).

Ainoa miinus että ne g-techit on niin rumia että en oo kovin monta kertaa ostanut, hyvistä ominaisuuksista huolimatta.
Ostin semmosen kiddo takin ja housut pojalle. Siinä luki että vedenpitävä alaosa? Onko oikeesti?

MUTTA MIKÄ NIISSÄ LUHTA-MERKKISISSÄ PUVUISSA MAKSAA????ostin semmosen jostain prisman alesta ja se takki on ihan ku mikä tahansa muu halpis joka ei pidä vettä? Hinta ovh ihan kauhiasti
 
[QUOTE="blaah";27861446]Ostin semmosen kiddo takin ja housut pojalle. Siinä luki että vedenpitävä alaosa? Onko oikeesti?

MUTTA MIKÄ NIISSÄ LUHTA-MERKKISISSÄ PUVUISSA MAKSAA????ostin semmosen jostain prisman alesta ja se takki on ihan ku mikä tahansa muu halpis joka ei pidä vettä? Hinta ovh ihan kauhiasti[/QUOTE]

Ne on virallisesti vettä hylkiviä mutta ainakin meillä ne on kestäneet ihan yhtä hyvin vettä kuin tecit. Ikinä ei oo menny vesi läpi ja tietäisitte millaisia rämpijöitä meidän lapset on!!! :D Ja Kiddon housut on olleet AINOAT housut jotka on esikoisen käytöstä voinut siirtää lähes uudenveroisina seuraavalle käyttäjälle: kaikki muut housut se on AINA saanut hajalle ja meillä on ollut kaikkea ticketistä ja reimatecista perus lassieen. Kiddo on tecciä halvempi mutta kuitenkin meidän kokemusten perusteella laadukkaampi.

Muoks.
Myös superremun cordurahousut on pysyneet ehjinä että niitä voin kans suositella.
 
Viimeksi muokattu:
mieh
NO siis Lassie g-tech on kyllä ihan paras!! Voittaa reimatecin kestävyydessä mennen tullen. Kuosit ei vaan ole olleet niin kivoja ja siksi olen valinnut Reimatecin. Tällä hetkellä on Ticket, mutta eipä sekään kovin kummoinen ole.

Sitä en vaan ymmärrä, miten ap sanoi, että Lassie g-tect olis halvempi kuin reimatec. Minusta se on melkeen toisinpäin. Reimatec maksaa 99 e ja Lassie g-tec ehkä 89 euroa. Monesti reimatecit on alessa -50 % ja lassiet marketissa ehkä 30 % että halvemmaksi tuo Reimatec tulee, ainakin oman kokemuksen mukaan.
 
lastenvaatemyyjä
[QUOTE="mamma";27861243]Olin nimittäin lastenvaatekoulutuksessa. Lassie ja Reimahan ovat käytönnössä samaa ja tulevat ihan samalta liukuhihnalta. Lassien g-techissä on vielä laadukkaampi kulutuksenkesto.
Työskentelen siis kaupassa lastenvaateosastolla. Meille ihan kirjaimellisesti näytettiin (kouluttaja), että lassien g-tech on reimateciä laadukkaampi.

Meillä on lukuisia kertoja istuttu suoraan vesilätäkköön, eikä ikinä ole yksikään lassien g-tech päästänyt vettä läpi, ovat todella lämpöisiä ja kulutuksen kesto on ihan huippuluokkaa.
Kaksi talvea menty samoilla lassien g-techeillä ja pesty useaan kertaa ja edelleen kuin uusia.

Tämä on vaan hirveän vaikea ja kipeä totuus.

Ja kyllä meillä on ollut popia, moloa, ticketiä ja reimateciä. Ennen suosin reimateciä aina, mutta nyt kun opin, että se on käytönnössä sama, kuin lassien g-tech, niin en enää maksa satasta enempää samasta.

Ja kyllä: meillä on ticketin takit kaikilla lapsilla kaupunkitakkeina "söpöstelyn" takia. Löytyy myös popin vk-asuja ja ticketin toppahousuja yms..[/QUOTE]

Lassie G-tech ei pidä vettä. Lassietec pitää, ja se taas on reimaa laadukkaampi ja edullisempi.
 
onneton äiti
Tämä on se asia, jota en ole koskaan käsittänyt. (Tämä ei ole siis kritiikkiä ap:lle, vaan yleisesti ihmettelyä haalarikeskusteluista!) Miten joku lastenvaate tai lastenvaatteiden vertailu voi olla jollukulle kipeä tai vaikea asia? Yhdessäkin ketjussa taannoin mietittiin, mitä äiti on menettänyt, kun hänen lapsensa eivät ole käyttäneet jonkun merkkisiä haalareita. Siis se äiti. Menettänyt. Lapsen vaatteen takia. :O :confused: :stick:
Me ollaan köyhiä ja minua ei ole harmittanut etten ole pystynyt ostamaan jonkun tietyn merkkisiä vaatteita lapselleni vaan se, että en ole pystynyt ostamaan sen näköisiä vaatteita kuin olisin halunnut. Kun lapsi on pieni, pystyy vielä vaikuttamaan siihen, miten tämä pukeutuu, mutta sen aika menee ohi ja sitten ei voi enää mitään kun myöhemmin kuulemma alkaa se kränääminen vaatteista. Olisi tosi kiva jos lapsen olisi pystynyt edes pienenä pukemaan nätisti eli omaa silmää miellytävästi.

Useimmat haalarit meidän lapsella ovat olleet huutiksesta ostettuja käytettyjä reimatecejä ja lassie-tecejä ja ne ovat kyllä olleet tylsän näköisiä. Minusta vaatteissa pitäisi olla joku nätti kuosi tai yksivärinenkin kävisi, mutta semmoiset erilaisina kaitaleina ommellut värikentät ovat tylsiä. Viime kesäinen välikausihaalari oli tosi nätti. Se oli Cirafin pallokuosinen haalari, jonka ostin uutena ja ihan sen takia kun oli niin nätti:) Puku oli vettä hylkivä, mutta ei vedenpitävä, mutta ikinä puku ei kuitenkaan kastunut läpi asti. Siihen pukuun olin hyvin tyytyväinen. Tänä syksynä katsoin Cirafin talvipukuja sillä silmällä (sellaiseen olisi ollut varaa uutenakin), mutta tosi rumia olivat minun silmiini. No, jos ei ole nättejä vaatteita meidän lapsella, niin lapsi on pysynyt kuivana ja on saanut rauhassa möyriä ulkona, kun ei ole tarvinnut vahtia naarmuuntuuko puvun pinta vai ei ja kärsiikö jälleenmyyntiarvo:)
 
"mami"
Meillä tytöllä 6v tuommonen, ei mikään maailman ihanin ulkonäöltään mutta ihan paras. Laskettelurinteessä etenkin. Kaikki reimatecikin mitkä on olleet,jääneet huonommaksi. Aiemminkin ollut LassieTeciä, olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Rukkaset ja hanskatkin LassieTeciä. Ja kengätkin täksi vuodeksi ostin. Ihan huiput nekin olleet.
http://www.lassie.fi/mallisto?page=2
http://www.lassie.fi/mallisto?page=2
 
"JJJ"
Reimaltahan saa muitakin haalareita kuin niitä teccejä.... samoin kuin Lassielta.

Itse asioin Reiman tehtaanmyymälässä käytännöllisesti katsoen aina kun tarvitsen ulkoiluvaatteita mukuloille (ei hifistelyä, se nyt vaan on meitä lähempänä kuin yksikään lastenvaateliike) ja mukaan on lähtenyt niin Reimaa kuin Lassietakin, aina sen mukaan millaista vaatetta ollaan tarvittu ja kumman kuosi on miellyttänyt silmää enemmän ;) Pointti oli siis se, että molemmat merkit siis tulevat samasta tehtaasta ja molemmista merkeistä löytyy ne huonommat (yleensä edullisemmat) ja paremmat (yleensä kalliimmat) haalarit/vaatteet, eikä ne kaksi tai kolmekaan eri haalaria per merkki mitkä yleensä löytyvät lastenvaateliikkeistä/marketeista todellakaan kerro koko totuutta kummankaan merkin kestävyydestä tai kestämättömyydestä.
 
Pop on pop
[QUOTE="harmaa";27861265]p.o.p on rumia talvivaatteita kun pääsääntöisesti ovat yksivärisiä[/QUOTE]

Juuri sen yksivärisyyden takia vaate on kaunis. Monella valmistajalla kuviointi on aika psykedeelistä. Hieno juttu, että haalareita on moneen makuun, kuvioilla tai ilman.
 
Blue
Mä olin samaa mieltä vielä muutama vuosi sitten mutta viimeisimpien vuosien aikana niiden ulkonäkö on mielestäni parantunut - paitsi g tech ei oo kyllä mun mieleen.

Lassie

Lassie
Lassie
Nämä esim on musta kauniita.
No joo noi onkin kivoja, mutta eikö ne g-techpuvut ole vielä niitä taattuun lassietyyliin stailattuja? Vai sitten vaan meidän kylällä lassieta myyvä lafka ostaa jotain vanhaa mallistoa...
 
Meillä on esikoisella aina käytetty lassien pukuja. Olivat ihan huippuja. Paitsi että ne olivat ihan hurjan paksuja verrattuna Reimatecin pukuihin. Eli pieni lapsi oli Lassien puku päällä aivan tönkkönä.

En tosin tiedä, ovatko ne jo nykyään yhtä ohkasia, kuin mitä reimatekit jne. Saattaapi olla.

Mutta kovin rumia ne lassien puvut ovat. Tai ainakin olivat, kun moisen viimeksi näin. Joskaan eipä se Reimateccikään kauneudella juuri retostelemaan pääse.
 
onneton äiti
Mä olin samaa mieltä vielä muutama vuosi sitten mutta viimeisimpien vuosien aikana niiden ulkonäkö on mielestäni parantunut - paitsi g tech ei oo kyllä mun mieleen.

Lassie

Lassie
Lassie
Nämä esim on musta kauniita.
Tuo on ihan ok. Poikien puvut ovatkin monesti rumempia ja tyttöjenkin kanssa on se ongelma, että jos on kerta kaikkiaan kyllästynyt aniliininpunaiseen tai punaiseen ylipäänsä, niin eipä ole mitään tehtävissä. Itse tykkäisin esim. vihreästä ja keltaisesta sekä pojilla että tytöillä, mutta sitä ei ole juurikaan tarjolla. Harmaa ei sävyineen on myös kiva, sitä kyllä löytyy jonkun verran. Noissa ylempänä olleissa Lassie-linkeissä oli ihan kivoja pukuja.
 
"Tiina"
[QUOTE="mamma";27861243]Olin nimittäin lastenvaatekoulutuksessa. Lassie ja Reimahan ovat käytönnössä samaa ja tulevat ihan samalta liukuhihnalta. Lassien g-techissä on vielä laadukkaampi kulutuksenkesto.
Työskentelen siis kaupassa lastenvaateosastolla. Meille ihan kirjaimellisesti näytettiin (kouluttaja), että lassien g-tech on reimateciä laadukkaampi.

Meillä on lukuisia kertoja istuttu suoraan vesilätäkköön, eikä ikinä ole yksikään lassien g-tech päästänyt vettä läpi, ovat todella lämpöisiä ja kulutuksen kesto on ihan huippuluokkaa.
Kaksi talvea menty samoilla lassien g-techeillä ja pesty useaan kertaa ja edelleen kuin uusia.

Tämä on vaan hirveän vaikea ja kipeä totuus.

Ja kyllä meillä on ollut popia, moloa, ticketiä ja reimateciä. Ennen suosin reimateciä aina, mutta nyt kun opin, että se on käytönnössä sama, kuin lassien g-tech, niin en enää maksa satasta enempää samasta.

Ja kyllä: meillä on ticketin takit kaikilla lapsilla kaupunkitakkeina "söpöstelyn" takia. Löytyy myös popin vk-asuja ja ticketin toppahousuja yms..[/QUOTE]

Voi olla,mutta myös rumempi :(. En tosin ole ostanut pojilleni enää Reimaa,ku eivät kestä mitään. Ticket on ollut hyvä ja kestävä.
 
Severiina
Minä olen ostanut lapsille aleista, kirppareilta yms aina toppavaatteet. Eräänä vuonna löysin superalesta Lassien G-tech toppapukuja 17,50 eur kipale ja niitä ostin tietenkin jemmaan seuraaville vuosille. Nyt tyttö käyttää noista isointa kokoa ja hyvä on ollut koko talven. Ei taida juurikaan kulumaa olla. En viitsi maksaa paljoa toppavaatteista kun halvemmallakin saa laadukasta. Ostin Reimatecin toppatakin 20 eurolla kirpputorital (kaunis, uudenveroinen) ja täytyy siihen hankkia toppahousut jostain alesta. Ja kelpaa Jonathan, Reimatec, Lassie G-tech, Remu tms missä edes jotain vedenpitävyyttä.
 
"Eveliina"
Minä luotan Reimateciin loskakeleillä ja varsinkin takit on meilllä olleet hyviä. Yleensä ostan takit käytettyinä, koska ei olisi varaa ostaa uutena tuollaisia. Meillä on myös koettu hyvänä Remut, Lassiet ja Jonathan. Cirafin toppavaatteita meillä ei ole yhtään, mutta varmaankin pakkaskeleillä olisivat ihan hyviä.
 
Meillä tällä hetkellä Lassien toppahaalari, jossa teipattu alaosa, on niitä 59 euron pukuja, ei oo tec-kangasta, mutta tosi hyvä kosteudenkesto ollut, päällepäin näytti ja oli ihan märkä plussakeleillä, mutta sisällä oli ihan kuiva tyttö :). Kulumisen merkkejä ei näy, viime vuoden Rasavilin haalari meni ihan kamalan näköiseksi...

Meillä toi keskimmäinen http://www.lassie.fi/kuva.php?langID=fi&product=720340 ja musta ihan nätti :)
 
itse olen aina ostanut omille taapero- ja leikki-ikäisille Lassien G-tech haalarit ja ne on ihan huippulaatuiset ja lähtevät vielä kiertoon ja myyntiin yleensä aivan uuden veroisina. Meidän taaperolla on nytkin kirppikseltä ostettu kahdella lapsella ollut Lassien g-tech haalari on kuin käyttämätön. Todella hyvä ja lämmin haalari. Ihan kokemuksesta olen viisastunut ja ostan Lassien Gtechiä nykyään aina. Isommat, kouluikäiset käyttää jo muita, koska ulkonäköseikat on jo silloin niin tärkeitä.
 

Yhteistyössä