lasten joululahja -toiveet

Mitäs ne teidän mussukat ovat toivoneet? Laita samalla lapsen ikä ja sukupuoli? Jos vaikka tällä tavalla sais jotain lahjavinkkejäkin.. =)

Meillä pojat jonkun verran selailleet lelulehtiä ,mut vielä on epäselvää et mitkä lelut siellä kiinnosti eniten ( tai millä leluilla ne pitemmän päälle sit leikkis ettei nurkkaan jäis pölyttymään), kaikkeahan ne tietty haluis..

tytär 11v on toivonut mm. Harry Potter äänikirjaa ja uusinta HP dvd:tä, blokus lautapeli, geomag dego eläin, nintendo ds lite ja nintendogs dalmatialainenpeli, littles petshop pet town playset...
 
Kakkonen (poika 5v) ratkaisi asian (mielestään) helpolla ja mainiolla tavalla kaikkien eduksi :whistle: . Pyysi kirjekuoren ja sai sen ja tuli hetken päästä sen kanssa takaisin:

- "Äiti, kun meillä kellan on tyttöjä ja poikia, niin on ihan tulha tehlä joululahjalistoja pukille"
- "Aha..."
- "Lähetetään vaan nää lelukiljat joulupukille ja aina löytyy kaikille jotakin..."
- " :eek: "

Tuli hetken päästä vielä lisäämään:
- "Nii ja mulle kyllä vielä sukkia..."
- " :eek: "


 
Meidän poika 3.5v haluaa betonipumpun, eli sellaisen "oikean" pienoismallin, eikä kuulemma muuta.
Betonipumppu on se kuormurin tyylinen jossa pitkä putki jonka avulla pumpataan betonia betonirekasta.
Itse lisäsin lahjatoive listaan jonkun lautapelin ja on kuulemma joku muumi kalastus-peli tulossa ja itse ajattelin ostaa muumi-tietokoneen niin pojalle kuin kummitytölle Saksaan(reilu 2v), jos vaikka sen avulla suomenkieli parantuisi kummallakin. toiselle kummitytölle ostin eilen ipod nanon, hänellä ikää jo 16v.
 
6 v. esikoululainen haluaa oman sählymailan, sisäpelikengät ja lentokoneen.
Junnu 4 v. haluaa metsäkoneen peräkärryineen ja duplojuttuja.

Ei ne oikein lelukirjoista mitään sellaista suoraan löytäneet et mitä pitäs välttämättä saada.
 
Me käytiin isänpäivänä tapaamassa pukkia ja viemässä toivelistat hänelle. Ollaan nyt käyty joka vuosi siitä asti kun mulla esikoinen mahassa, silloin miehen vanhemmat lapset oli mukana. Jokaisesta visiitistä on kuva. Ihania muistoja, joista näkee lasten kasvun.

Mutta itse aiheeseen. 5v pojalla listassa kaikennäköistä mm. nikko hummeri, nosturi, lentokenttäsetti, f1 ajosimulaattori, digikamera, parkkitalo, lasten läppäri. Pukille kertoi, että keltainen hummeri on kaikista toivotuin. Tytöllä 3,5v listalta löytyy mm. konttaava nukke, joka oli kaikista tärkein ja pet town playset, eläinsaaren prinsessa, baby born vaatteita, digikamera, läppäri, steffi evi kerrossänky...

Listat on pukilla, mutta myös mun tietsikan muistissa :xmas:
 
jännä et nuo littles petsit kiinnostaa monen ikäisiä... meillä tytär on itse ostellu niitä mököjä ja viime jouluna toivoi sitä taloa... kaupassa kun katseltiin niin ajattelin vaan kun ikäsuositus oli 4+, mut ostettiin( tai siis pukki toi) kuitenkin kun onhan meillä noita pienempiä mitkä myös niillä leikkii.

pojalla 3.5 v on muuten lahjatoiveena ollu millon mikäkin kauko-ohjattava lelu.. pitänee tarkistaa et mikäs se nyt sit olikaan ;)
 
Meillä pojan 2v 8kk toiveena on kaivuri. Kaikki rakentamiseen liittyvä kiinnostaa =) Ajateltiin, että Plaston kaivuri, jonka päällä voi istua, on hyvä tuon ikäiselle.

Pienen kaivurin esim. Puuha Peten kaivurin ajattelin ostaa lahjaksi vauvalta, kun tulevat meitä sairaalaan katsomaan =)

Muita joululahjoja on mm. Legon rakennustyömaa ja dublolegoja, Vili-apina peli, lasten "liesikeskus".
 
Meillä isompi lapsista (poika -00) kaipaa Risto Räppääjä- kirjoja, tykkää Kunnaksen kirjoista, pleikkapeleistä, uusia luistimia toivoi myös....aika vähään on tyytyväinen....ai juu, ja pihapyöräänsä toivoi uusia kumeja, kun syksyllä hajosi rengas, eikä mieheni enää sitä korjannut. Poika oli sitä mieltä, että joulupukki voisi ihan hyvin tuonkin homman tehdä! :LOL:
 
onko kenenkään lahjalistalla ollu legon kuninkaanlinnan piiritys?

Tota kohta 6v ainoana toivoi ja meidän kaupungin kaupoista ei löytynyt :/ tilattavaksi meni yhden liikkeen kautta, saa nähdä ennättääkö vaikka lupailivatkin 18. pv...
 
Meidän koululainen on tehnyt oman lahjatoive-kirjeensä.Luin sen,ja olin ylpeä tytöstäni.Kaikki toiveet olivat toteutettavissa ja lisäksi tarpeellisia tavaroita.Pikkupoikien toiveet ovat myös joulupukin tiedossa. :saint:
 
poika 8v toivoi pieni sähköteknikko sarjan
poika 7v toivoi robokoiran (sellaisen joka haukkuu ja heiluttaa häntää )
poika 3,5 toivoi salama mc gueen juttuja
tyttö 2v ei osannut toivoa mitään mutta salama fanina saa salama mc queen pyjaman ja niitä pikkuautoja (juu nuket ei hälle käy :D )
 

Yhteistyössä