LASTEN KANSSA FESTAREILLE, MIELIPITEITÄ PUOLESTA JA VASTAAN?

  • Viestiketjun aloittaja KESKUSTELUA
  • Ensimmäinen viesti
Onhan tuolla lapsia joka kesä mukana kun siellä on tullut käytyä.
Omaani en veisi, koska mulle festarit on muuta kuin lasten kesätapahtuma.
Mutta jos vanhemmista ainakin toinen on selvä ja päiväseltään tai illalla käytte kuuntelemassa musiikkia ja vaan nauttimassa kesästä on se mielestäni ihan O.K.
Mikäli lähellä lavaa olette, muistattehan suojata lasten korvat asianmukaisilla mötiköillä :D .
 
en oo ikinä käynyt muilla kuin pori jazzeilla ja sinne kyllä voi mennä ihan rauhassa lasten kanssa,

mulla on jotenkin sellainen kuva että festareilla oli kaikki kännissä ja kauhea meteli ja tappeluita,mut jos näin ei oo niin kai vois lapsenkin kanssa mennä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:26 Dietorelle kirjoitti:
mulla on jotenkin sellainen kuva että festareilla oli kaikki kännissä ja kauhea meteli ja tappeluita,mut jos näin ei oo niin kai vois lapsenkin kanssa mennä
Kaikki ei ole kännissä, eikä niitä tappeluitakaan kyllä jokapaikassa ole...itseasiassa viime kesänä en törmännyt yhteenkään.
Meteliä kyllä on, johtuen tuhansista ja taas tuhansista ihmisistä :) .
 
Jollekin Provinssirockin tyyliselle en veis lapsia missään tapauksessa.

Sen känni-idioottien määrän ja vastenmielisyyden on hyvin huomannut ollessaan töissä siellä. Aikaisemmin siellä oli muka ihan fiksua ja sivistynyttä väkeä, siis silloin kun oli siellä itsekin vaan juhlimassa :headwall:
 
Meillä oli viime vuonna molemmat pojat mukana Sauna Open Airissa.Päivällä mentiin ja illalla noin 22 lähdettiin hotelliin.Paljon näkyi olevan noita lapsia muillakin tuolla.Pikku-ukko halusi päästä katsomaan Lordia,W.A.S.P:ia ja Twisted Sisteriä.Isäntä noita kahta jälkimmäistä.Me ei esikon kanssa nyt niin välitetty mistään noista mutta oli ihan kiva päivä kyllä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:40 Pyryharakka kirjoitti:
Meillä oli viime vuonna molemmat pojat mukana Sauna Open Airissa.Päivällä mentiin ja illalla noin 22 lähdettiin hotelliin.Paljon näkyi olevan noita lapsia muillakin tuolla.Pikku-ukko halusi päästä katsomaan Lordia,W.A.S.P:ia ja Twisted Sisteriä.Isäntä noita kahta jälkimmäistä.Me ei esikon kanssa nyt niin välitetty mistään noista mutta oli ihan kiva päivä kyllä.
minkä ikäsiä poikia? :)
 
riippuu täysin festareista tietty, mutta kyllä voisin kuvitella ottavani jo tuon taaperonkin johonkin päiväkonserttiin. kuulosuojaimet tietty mukaan ja vanhemmat selvin päin.

isäntä meinasi että viime kesänä oltaisiin otettu meidän 4kk vauva Saunaan mukaan. että kun vaipat voi kätevästi vaihtaa nurtsilla, syö pelkkää tissimaitoa. en mä kuitenkaan viittinyt lähteä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 19:27 Kreecher kirjoitti:
Riippuu aika paljon festareista, onhan niitä sellaisiakin, jotka on ihan suunnattu perheille, lapset mukaanlukien. Mutta johonkin Raumanmeren juhannukseen en kyllä veisi...
RMJ onkin k-18 ;)
Ei mulle kyllä tulis mieleenkään ottaa lapsia mukaan esim. provinssirockiin.
 
en ottaisi lapsia mukaan, yläasteikäinen voisi tulla. ne festarit missä mä oon käyny ei oo oikein lasten silmille, korville eikä muutenkaan lasten leikkipaikkoja :/ myöhään on menny ihan esiintyjien takia ja lasten nukkumaan meno olis kiva saada ajoittumaan 20-22...
itse olen joutunut jättämään väliin joitain tapahtumia/keikkoja/festareita ku en oo saanu hoitajaa :\|
 
KESKUSTELUA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:40 Lumiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:35 KESKUSTELUA kirjoitti:
näköjään mielipiteitä puolesta ja vastaan. B) tekis mieli mennä festareille ja mietin että voiskohan 7-vuotiasta ottaa mukaan? B)
Milles festareille olisit menossa?
johonki etelä- tai länsi-suomessa olevaan. kovin pitkälle ei viitsi lähteä. oon musiikin suhteen lähes kaikki ruokainen, joten melkein mikä vaan käy.
 
Nameless
En ottaisi alle kouluikäistä mukaan. Miksi?

-Vessahädän iskiessä on vaikea löytää siistiä kopperoa plus jono sinne...
-Liikaa humalaisia jotka pelottavat lasta tai käyttäytyvät uhkaavasti
-Desibelitaso aivan järkyttävä
-Jossei lasta nosta olkapäilleen, tämä tuskin näkee lavalle
-Festarialueelta ei voi yleensä häipyä ja tulla takaisin jos jotain sattuu
-Ihmismassat saattavat murskata pienen, näin kävi Rantarockissa eräs kesä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:06 KESKUSTELUA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:40 Lumiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:35 KESKUSTELUA kirjoitti:
näköjään mielipiteitä puolesta ja vastaan. B) tekis mieli mennä festareille ja mietin että voiskohan 7-vuotiasta ottaa mukaan? B)
Milles festareille olisit menossa?
johonki etelä- tai länsi-suomessa olevaan. kovin pitkälle ei viitsi lähteä. oon musiikin suhteen lähes kaikki ruokainen, joten melkein mikä vaan käy.
tulkaa sitten pori jazzeille.
Kirvatsin nurmella istutte,otaatte eväät ja viltin ja kuuntelette musiikkia ja nautitte kesäsä. Sinne mä voisin viedä lapseni.
ainoa että jos sataa niin aika kurja sateessa olla
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:27 Dietorelle kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:06 KESKUSTELUA kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:40 Lumiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 23:35 KESKUSTELUA kirjoitti:
näköjään mielipiteitä puolesta ja vastaan. B) tekis mieli mennä festareille ja mietin että voiskohan 7-vuotiasta ottaa mukaan? B)
Milles festareille olisit menossa?
johonki etelä- tai länsi-suomessa olevaan. kovin pitkälle ei viitsi lähteä. oon musiikin suhteen lähes kaikki ruokainen, joten melkein mikä vaan käy.
tulkaa sitten pori jazzeille.
Kirvatsin nurmella istutte,otaatte eväät ja viltin ja kuuntelette musiikkia ja nautitte kesäsä. Sinne mä voisin viedä lapseni.
ainoa että jos sataa niin aika kurja sateessa olla
mää oon kuullu että lapsia ei ainakaan pori jazzeille kannata viedä, kuulemma mielummin vaikka tuskaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:44 Dietorelle kirjoitti:
tarkoitatko katua vai sitä esiintyjä katsomaan?
en mäkään kadulle enään illalla vis kun rupee humalaisia olemaan.
Muuten päivisin kadulla ihan hyvä mennä ja kirvatsin puolella on lapsille omaa jazz ohjelmaa.
varmaanki se joka mulle asiasta kerto tarkotti kumpaaki, ku ei mitenkään eritelly.
 

Yhteistyössä