Lasten kanssa Tallinnaan kesälomalla

B) Minkä ikäisiä lapsia olette ottaneet mukaan Tallinnaan jos olette siellä lasten kanssa käyneet?

Itselläni olisi suunnitelmissa lähteä kesälomalla 10v ja 8v tyttären kanssa Tallinnan risteilylle jossa olisi 9 tuntia maissa oloaikaa mitä mieltä olette? Kovasti tytöt haluaa itse kävin viimeksi keväällä kävin ystäväni kanssa ja nyt tytötkin innostuivat ja haluiaisivat lähteä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No Tukholmassa oltiin just 2 v ja 5v kanssa, mikähän sulla on se ongelma miksei voisi mennä?
Ex mies valitteli ettei sinne lapsia voi B) mutta luultavasti ei pysty estämäänkään kun mulla yksinhuoltajuus.

Ja onhan se lapsillekkin iso elämys käydä joskus muuallakin kesälomalla kuin kotimaassa B)
 
bdt
Tallinna on kiva paikka ja edullinen. Kaunis vanha kaupunki ja ostoksiakin voi tehdä suht edullisesti. Lasten kanssa varsinkin kannattaa kiinnittää huomiota joskus hurjaan liikenteeseen. Hyvää matkaa !
 
katti
öööh... no me oltiin kuopuksen kans kun oli 10kk ja esikoisen kun oli 4v... Miksei voisi mennä? Rauhallisempi se on kuin esim Helsingin keskusta, nätti vanha kaupunki ja busseilla pääsee ostareihin.
 
minni
Nykyään ei tarvii passia riittää henkilökortti. Tallinna on kaunis kaupunki ja siellä on paljon edullisia ostospaikkoja ja mikä parasta Tallinnan prismasta saa bonukset kun vaan muistaa ottaa sen s-etukortin mukaan ja valikoimat ovat huippuhyvät. Tallinna on erittäin sopiva matkakohde lapsiperheille itse olin viikko sitten 4 vuotiaan kanssa ja hyvin meni.Hyvää matkaa teille
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minni:
Nykyään ei tarvii passia riittää henkilökortti. Tallinna on kaunis kaupunki ja siellä on paljon edullisia ostospaikkoja ja mikä parasta Tallinnan prismasta saa bonukset kun vaan muistaa ottaa sen s-etukortin mukaan ja valikoimat ovat huippuhyvät. Tallinna on erittäin sopiva matkakohde lapsiperheille itse olin viikko sitten 4 vuotiaan kanssa ja hyvin meni.Hyvää matkaa teille
Ai varmaan tosi monen lapsella on kuvallinen virallinen henkilökortti :LOL: Samalla vaivalla ja rahalla saa passin, joka kelpaa minne tahansa matkustettaessa.
 
Line
Ollaan nyt toista kertaa menossa 8v:n kanssa Tallinnaan tänä kesänä. Viime reissusta tykkäs ja halus heti uudelleen. Laivamatka jo sinällään oli mukava. Tallinassa poika tykkäs käydä lelukaupoissa ja PepperSackin keskiaikainen ruoka oli kuulemma aivan huippua =)
Nyt olis tarkoitus käydä merimuseossa ja Olavin kirkon tornissa (sinne on mukava kipuaminen, meikäläisen kunto meinas yhellä reissulla loppua) =) Mutta upeat näköalat.
 
ev
Olimme hiljattain Tallinnassa ja reilu 5v lapsemme oli kanssa mukana. Kivaa oli. Kiertelimme erilaisissa kaupoissa ja varsinkin Rocca Al Maren kauppakeskus on hyvä paikka. Siellä kannattaa ehdottomasti käydä syömässä amerikkalaistyyppisessä ruokapaikassa Mac B'Que tms. tuon nimisessä paikassa. On tosi hyvät hampurilaiset ja ranskikset aikuisille. Lapsille on tarjolla pieni kori missä on ranskalaisia ja valinnan mukaan joko nuggetteja, lihapullia tai kalapaloja. Palvelu ravintolassa on tosi hyvää ja ystävällistä. Hinta on tosi edullinen verrattuna samantyyppisiin paikkoihin täällä Suomessa. Ravintolassa osataan palvella myös suomenkielelläkin ja ravintolan Menu-listat on saatavissa myös suomenkielisinäkin.
 

Yhteistyössä