Lasten kanssa tallinnassa? Onko kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja lemmenlaiva
  • Ensimmäinen viesti
lemmenlaiva
Siis ajatuksena jos nuiden isompien kanssa lähtis, eli 9 vuotiaiden. Oisko siellä jotain nähtävää tekemistä niille?? Tai onko yleensäkkin kokemusta lasten kanssa tallinnassa matkustamisesta??
 
Tytöt jakssa shoppailla paremmin... siks kysyin. Vanha kaupunki ei kauhean iso mutta hvyiä ruokapaikkoja. Sitten on Mustamäe tori jossa kaiken näköisää kojuja yms. onhan siellä kylpylöitäkin. aika paljon kävelyä...Niin on siellä sen vanha vankila johon pääsee tutustumaan: ollut lkäytössä vielä muutama vuosi sitten. mesetauslaiturit yms näkee. (kaikkea ei tietty tartte kertoa muksuilla)

montako päivää ajattelitte olla?
 
vierailija
Mä en lähtis pienten lasten kans kaupunkikohteeseen, en Tallinnaankaan. Lapset ei kauaa jaksa kävellä ja kiertää kauppoja tai nähtävyyksiä. Niille pitää olla uimaranta, kylpylä, huvipuisto tms. Meillä oli lapset mukana Espanjassa, rantalomalla. Lontoossa kävin taasen miehen kans kahdestaan. Siellä lapset ei ois jaksanu rampata! Ens kesänä mennään Kreetalle, sinne lapset tietty mukaan!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja valkosuklaakinuski:
tallink spa hotelliin uimaan. sit vähän merekeskukseen shoppailee. sit se eläintarhakin varmaan on auki talviaikaan...
Sitä kylpylää mäkin oisin ehdottanut.

Musta Tallinna ei kyllä mikään kiva ole lasten kanssa. Teinitytöt ehkä jo tykkää.
 
Meillä on tarkoitus käydä Tallinnassa hiihtolomalla. Meidän lapset on 9v, 7v, 5v ja 2v. Me ei olla käyty koskaan lasten kanssa Tallinnassa. Miehen kanssa ollan kylläkin muutama kerta käyty. Meillä oli ensin harkinnassa et jos oltais menty sinne kylpylään.
 
lemmenlaiva
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meillä on tarkoitus käydä Tallinnassa hiihtolomalla. Meidän lapset on 9v, 7v, 5v ja 2v. Me ei olla käyty koskaan lasten kanssa Tallinnassa. Miehen kanssa ollan kylläkin muutama kerta käyty. Meillä oli ensin harkinnassa et jos oltais menty sinne kylpylään.

kerrotkos minulle kuinka teidän reissu sitten meni?? siis mitä teitte ja mittä kävitte, yövyitte yms?? itse olemme ajatelleet pääsiäistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meillä on tarkoitus käydä Tallinnassa hiihtolomalla. Meidän lapset on 9v, 7v, 5v ja 2v. Me ei olla käyty koskaan lasten kanssa Tallinnassa. Miehen kanssa ollan kylläkin muutama kerta käyty. Meillä oli ensin harkinnassa et jos oltais menty sinne kylpylään.

kerrotkos minulle kuinka teidän reissu sitten meni?? siis mitä teitte ja mittä kävitte, yövyitte yms?? itse olemme ajatelleet pääsiäistä.
Joo, tulen sitten reissun jälkeen kertomaan.

 
Toi eläintarha on ihan siinä heti keskustasta kun lähdetään Viimsiin päin (kylpylä) tasosta en tiedä, ehkä menisin lasten kanssa vasta keväällä kun olisi lämpöisemmät kelit ulkoilla ym. Itse olen ollut Tallinnassa kahden alle 3 v lapsen kanssa, ei se sen kummempaa ole kuin käydä Helsingissä.
 
Se eläintarha ei muuten ole Viimsiin päin, vaan Õismäellä. Liput tonne eläintarhaan on tosi halpoja, olikohan muistaakseni n. 100 kruunua perhelippu.
Lähellä eläintarhaa on myös Rocca al Maren ulkoilmamuseo, joka on tosi hieno paikka.
Hyviä ostoskeskuksia on esim. Ülemistekeskus, Kristiinekeskus, Järve keskus.
 

Yhteistyössä