Lasten kasvatuksesta Ja käytöksestä???

Oltiin pojan joulujuhlassa ja sitten jonotettiin glögiä,torttuja ja pipareita hakemaan,niin pojan ekari-kaveri äitineen seisoi meidän takana. Sitten tämä poika sanoi äidilleen että mä en kestä kun tuo läskiapina seisoo meidän edessä! (tarkoitti minua ja olen kyllä ylipainoinen) Äiti ei reagoinut asiaan mitenkään ja poika alkoi hokemaan läskiapina,läskiapina jne..äiti ei sano mitään! sitten ollaan siinä ottamassa torttuja ja poika haluaa ottaa 2torttua,tähän äiti sitten sanoo että otetaan vaan yhdet että meistä ei tuu noin isoja kun tuo täti!! Siis oikeesti näinkö nykyajan lapsia kasvatetaan? ei mitään kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.... ei ihme että saadaan lukea kaikenlaisia kauhujuttuja lehdistä! Minun lapset onneksi tietään että KAIKKI ihmiset on samanarvoisia ja että toisten ulkonäköä ei saa arvostella! ja siitä olen iloinen vaikka läski olenkin :)
 
Miä
Ethän siä nyt voi olla tosissasi? :eek: :eek: Ei kai kukaan voi noin sanoa? Tai tietenkin voi, se vaan jaksaa hämmästyttää että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Ja lapsetkin kasvatetaan yhtä hienosti :/
 
No voe vitsi...
Vähänkö törkimyksiä, niin ipana kun äitinsäkin. Onneksi vaikuttaa siltä, että osasit ottaa huumorilla...mitähän nuo ois sanoneet jos oisit kääntänyt katsees heihin ja vähä jututtanu?! Ois voinu mennä äippä vaikeeks...
 
jösses
jos totta, niin mä en kestä! ei onneks kukaan mun tuttavista "kasvata" tolla metodilla.... mutta kyllä vaan niitä kasvattajiakin löytyy ihan joka junaan, tekevät hallaa lapsilleen mutta eivät sitä itse ymmärrä.
 
mmm
Tätä tää nykymeininki on. Minä-minä-minä -meininkiä. Muista ihmisistä ei tartte välittää, saati niitten tunteista. Ainoa, mikä ihmisille merkitsee, on raha. Ihan mahdoton meininki on kouluissa, kun lapset on kasvatettu tohon tyyliin :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
:eek: siis oikeastiko.. :|
Millainen aikuinen ihminen päästelee suustaan tuollaisia. :|
Aika suuri osa tän palstan porukasta, mikäli näitä painoaiheisia ketjuja on uskominen :| . Ainakin harmaista.

Mutta mun mielestä termiä aikuinen ei voida käyttää ihmisestä, joka käyttäytyy kuten ap:n kirjoituksen äiti :| . Aika nolo tyyppi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olisit sanonut sille ämmälle, että läskit voi aina laihduttaa pois, mutta tyhmyydelle ei voi mitään... :whistle: :whistle:
Niin. Silläkin naisella ollut kerran kaksi aivosolua. Nyt se ainoa omakin on tainnut kuolla pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olisit sanonut sille ämmälle, että läskit voi aina laihduttaa pois, mutta tyhmyydelle ei voi mitään... :whistle: :whistle:
No menin niin shokkiin sen äidin sanoista että en osannu sanoo mitään! Lapsen vielä just ymmärtää mutta aikuinen ihminen??

 
Tipu Topakka
:eek: Järkyttävän huonokäytöksinen lapsi ja vielä huonokäytöksisempi äiti! Kylläpä häpeäisin silmät korvat päästä, jos minun lapselta tuommonen sammakko pääsisi suusta!!
Minä oisin kyllä sanonut pojalle, että suuta soukemmalle, jos ei tule nätinpää puhetta, niin pidäppä suu kiinni! Ja äidille oisin sanonut, että aikuiselta naiselta odottaisi hieman enemmän käytöstapoja ja jotain tasoa! Siis aivan törkeää junttimöllykkä meininkiä |O
 
Saraldo
Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa... Tuolla pojalla tulee olemaan tosi isoja ongelmia "oikeassa elämässä". Vaan eipä ole äitiäkään kotona kasvatettu. Näin se fiksuus kulkee polvesta toiseen...

Mun tyttö on hyvin utelias ja kyselee ihan surutta kaikenlaisia asioita oltiin sitten kotona tai julkisessa paikassa. Mä olen jo hiukan etukäteen miettinyt jotain korrekteja vastauksia sellaisiin kysymyksiin, joita voisin olettaa joskus tulevan eteen. Ettei tarvitse olla sitten ihan hämillään. Tuossa ap:n tapauksessa en olis kyllä tiennyt, miten päin olisin ollut. Kaivanut varmaan kuopan ja hypännyt siihen :ashamed: . Oikeasti olisin kyllä käskenyt tyttöä pyytämään käytöstään anteeksi ja sitten olisimme lähteneet juhlasta ilman, että tyttö olisi saanut tortun torttua.
 
Oisin ehkä tuumannut pojalle itse sen, että "älä ota kuin yksi, muuten sustakin tulee yhtä läski kuin minusta!" semmoisella hiljaisella ja vähän uhkaavalla äänensävyllä :D

No, oikeasti en olisi varmaan osannut sanoa mitään, vaan olisin kuunnellut yhtä hämmästyneenä :/ Ja toisaalta, ei kannata vajota yhtä alas.
 

Yhteistyössä