Lasten kirjakerhoista

Mikä on ollut paras kirjakerho mistä olet lapsellesi kirjoja tilannut?

En ole kauhean hanakka liittymään mihinkään kerhoihin, mutta lastenkirjojen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen.
Tänään tuli satusiivet-kerhon mainos, onko kenelläkään tästä kerhosta kokemuksia?? Ja muista mahdollisista kerhoista, onko laadukkaita kirjoja, kohtuuhintaisia paketteja, helppo "erota" jne???
 
olen kuulunu vau kirja kerhoon ja olen tykännyt ja siitähän saa erota milloin vain ei ole ostopakkoa ite erosin esikoisen aikaan sähköpostilla kun en enää halunnut kirjoja nyt otan toiselle vain ne kirjat mitä haluan ja muut olen perunu sähköpostilla kun en tajua miten se niitten peruutus systeemi toimii
 
Eikös satusiivet oo niin uusi kerho, että tokko siitä juuri kokemuksia olisi?

Mulla on kokemusta lasten omasta kirjakerhosta ja se on ihan pyllystä. Yhestä paketista jäi uupumaan toinen kirja eikä sanallakaan ilmoitettu, että ne ol päässy loppumaan. Sittemmin vaan lähettivät sen perästä ja laskun myös kahdessa osassa. Eikä mitään mainintaa saati pahoitteluja. Olen laittanut heille s-postiin ilmoituksen erostani, mitään ei ole kuulunut. Noh, oletan sitten että he saivat viestini. Jos vielä paketteja tulisi niin en lunastaisi ja soittaisin kerhoon suoraan. En pidä yhtään heidän asiakaspalvelustaan, asiasta ei arvosteta lainkaan heillä.

Vau kirjakerhossa olen jäsenenä ja paketin voi perua helposti netissä heidän sivuillaan, oma sivu ja sieltä jäsenyyteni -sivun kautta. Hyvin on toiminut ja ostopakkoa tosissaan ei ole =)
 
mä olen kokeillut lasten parhaat kirjat, uppo-nallen kirjakerho, vau-kirja, suuri suomalainen lastenkerho ja lasten oma kirjakerho.
suuri suomalainen lastenkerho oli minusta paras (parhaat kirjat), mutta erosin siitäkin. ei siinäkään niin usein hyviä kirjoja tule, ja useinmiten joudun perumaan kuukauden kirjan.
ja kamalan kalliiksi tulevat! kk-kirja postikulujen kanssa on aina melkein 20 tai ylikin ja monesti kirjakauppojen ja markettien alelaareista löytyy samoja kirjoja 5-10 euroa, joten ei todellakaan kannata. ärsyttää vaan se kun piti aina perua niitä kirjoja ja sitten oli pakko tilata ne muutamat kalliit paketit, että pääsi eroon.
 

Yhteistyössä