Lasten suusta ja muita hauskoja kömmähdyksiä :)

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tuossa hetki sitten eräs vierailija kertoi tukahtuneesta tyrskähdyksestä vessan oven takana. Tämä innoitti kyselemään lisää hauskoja ja noloja juttuja, mitä lapset ovat päästäneet suustansa ja muitakin noloja tapahtumia olisi kiva lueskella :)
 
"hei"
kuulin tänään isästä joka oli ajanut kolarin kuorma-auton kanssa. nokkakolari. mies oli pelastunut koska hänellä oli ollut maasturi. sairaalassa miehen poika oli tokaissut :"ostetaanhan taas maasturi?"
 
Minulle pienenä opetettiin, että jos on jotain asiaa liittyen toisen ihmisen ulkonäköön tai tekemisiin, niin jutellaan niistä sitten kotona. No, minä sitten linja-autossa osoitin erästä miestä ja sanoin äidille: "Äiti, tuon sedän nenästä puhutaan sitten kotona!" Ikää oli tapahtumahetkellä ehkä nelisen vuotta.
 
Hieman alle 2-vuotiaana näin ensimmäisen kerran joulupukin. Olin kuulemma vain tuijottanut pukkia. Kotimatkalla annoin pikkulapsen tomeruudella analyysini: "Kun tolla sedällä on parta, niin se on joulupukki ja kun se ottaa parran pois, niin se on tavallinen setä."
 
korjattu on
Meidän tyttö kertoi kylillä kuinka äiti oli taas saanut isiltä vauvasiemeniä SUUHUNSA.
Lauseessa vilahti pippelikin.

Tais jäädä täsmentämättä jokin asia siinä kun kerrottiin kuinka lapset saavat alkunsa vauvasiemenestä.
 
turkki->karva
ollut puhetta kun tänne avattiin uusi kebab paikka että paikan omistajat ovat turkista,noh sitten tässä ajettiin sen paikan ohi niin poika 5v. kysyy että oliko nuo omistajat sieltä karvasta?
 
Oltiin tuossa pari viikkoa sitten käymässä Ikeassa kun kohtasimme siellä kaksi romaninaista hienoissa vaatteissaan.
Tyttäreni 2v. osoitti heitä ja sanoi kovalla äänellä:
Äiti katso,prinsessoja!
Hymy nousi huulille niin äidillä kuin romaninaisillakin :D
 

Yhteistyössä