Lasten suusta se totuus tulee...

Syötin vauvaa ja tyttö tuli siihen katsomaan ja tuumas, että onpas vauvalla pullukat jalat.Ei mulla vaan oo. Minä vastasin, että vauvoilla ruukaa olla vähän pyöreyttä ja pulleat jalat. Tyttö katseli minua hetken ja sanoi niin ja sinulla äiti! :)
 
:LOL:
Mun tyttö on mm. todennut, että "äiti, sulla on läskimasu". Kun minä kysyn että ai jaa, miten niin, niin likka sanoo että "kun sä istut niin sulle tulee tähän (näyttää mahaansa) niinku semmonen viiva, ja sit tohon ylemmäs toinen viiva, ja siihen väliin jää läskii". Totta, niin totta :'( .
 
äiskä
Meidän tyttö 3 v kävi isänsä kanssa kauppakeskuksessa kun itse olin lääkärissä. Lääkärin jälkeen menin kauppa keskukseen myös ja mies kertoi että tyttö oli astunut ostoskeskukseen sisään ja tuumannut että "täällä on aika paljon ihmisiä, äiti ei mahtuis tänne" :eek:
Minä 150 cm pitkä ja raskaana :D
 
:LOL:

Mun tyttö oli vuosia sit ehkä n.3veenä pyytäny mummoo piirtämään äidin eli siis mun kuva. Tyttö oli antanu lisäohjeita: "piirrä sille tissit, ne on isot, ne ihan roikkuu". Mummoa oli hiukkasen joo naurattanu...
 
vieras
meillä poika kohta 4 v ja sano tuossa yks päivä ku kurkottelin pöydän yli sille jotain ruokia, että äiti sulla on niin iso maha, että se roikkuu kohta tuolla pöydällä, juu isohan se on mutta empä olis arvannu että niin iso!
 

Yhteistyössä