Lasten vaatteista

  • Viestiketjun aloittaja kohta kolmen lapsen opiskelijaäiti
  • Ensimmäinen viesti
kohta kolmen lapsen opiskelijaäiti
Minnekkähän olisi järkevintä laittaa ilmoitus kiperästä tilanteesta, nimittäin lastenvaatteiden tarpeesta? Tarkoitan nyt otetaan vastaan-ilmoitusta.
Nimittäin olen pari kertaa laittanut tuonne kaksplussan otetaan vastaan-osioon ilmoituksen lasten vaatteista, mutta yleensä vastaukseksi on tullut vain haukkuja, että mitäs oot lapses tehnyt tuossa tilanteessa :(
Vaikka tilanne ei aina ole tämä ollut, eipä tule kovin hyvä mieli..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
vaatetavaraa "lahjoitetaan"-palstalla. seurailepa sitä. :hug:
Olen kyllä seuraillut, mutta vaatteet menevät samantien, kun ilmoitus on laitettu. Palstaa seurailee vissiin aika moni ja tarvitsijoita on kaks kertaa enemmän.
 
mulla olisi voinut olla jotain poikien vanhoja vielä tallella, mut harmi kun me taasen asutaan itä-suomessa. postitusrumbaan en ole halukas ryhtymään. ja tähän hätään ei ole kyllä aikaakaan mennä vintille penkomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirjottaja:
Tarvetta olisi tytölle 80cm ylöspäin ja pojalle 100cm. Me asustellaan keskellä Suomea.

Mikä hyvä sydän kerho? En ole kuullut.
 
Tein pikaisesti uuden tunnuksen, en halua paljastaa oikeaa nimimerkkiäni enää. Tilanne on kuitenkin omalle kohdalle nolo :ashamed: Mutta jos joku olisi oikein ihana ihminen ja halukas eroon lasten vaatteista, niin olisin enemmän kuin kiitollinen. Ja eiköhän postikuluihin aina ole varaa..
 
Hei!

En tiedä, oletko kirppisihmisiä, mutta itse olen ainakin tehnyt tosi hyviä löytöjä kirppareilta. Näistä vaatteiden etsiminen vie tosin aikaa ja kahden lapsen kanssa ei varmaan ole ongelmatonta. Myyjiä on kaikenlaisia, on huonompaa, mutta myös älyttömän hyvää tarjolla ihan 0,20-2 eurolla!
Lähettäisin sulle vaatetta, mutta meillä vasta esikoinen tulossa ja ei vielä päästy noihin kokoihin.
Myös KaksPlussan lahjoitetaan palstalla on välillä vaatepaketteja ilmaiseksi tarjolla, jotain myös Vauva-lehden nettisaitilla.
Myös esim. Mannerheimin lastensuojeluliitolla lienee joitakin "varastoja"? Järjestävät myös kirppareita ja niissä "myynnissä" vaatetta myös periaatteella maksa mitä jaksat (liiton puolesta). Eli ilmaiseksikin ja lähes ilmaiseksi saa vaatetta kyllä.
 
?
joo osta kirpalta äläkä ruikuta...ja onhan sul vauvalle vaatetta edellisiltä muksuilta.tuolla otetaan vastaan osiolla on kauppaihmisiä ruikuttamassa vaatetta koska yksi ihminen on hakenut tavaraa jo vuoden...ihmetyttää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
joo osta kirpalta äläkä ruikuta...ja onhan sul vauvalle vaatetta edellisiltä muksuilta.quote]

Juuri tätä tarkotin..
Ei ole lähistöllä kirpputoria ja autoa ei aina ole käytössä, enkä kouluhommilta kerkeä kaupunkiin.
Vauvalle ei ole enää vaatetta, koska luultiin lapsiluvun jäävän kahdeksi ja olen lahjoittanut pienet vauvanvaatteet eteenpäin.
 
v
Miten se lähettäminen sitten käytännössä tapahtuisi? Miten sun tarkat osoite tiedot saa, jos sattuisin löytämään sopivia vaatteita ( ainakin poikavauvalle on ja sitten niitä isompia poikien vaatteita joitain). Miten postimaksut hoidetaan? Voiko laittaa postiennakolla niin, että se olisi niiden postimaksujen suuruinen?
 

Yhteistyössä