Lastenhuone kuvia - pino

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Sisustusintoni on innostanut kuvailemaan samalla kun pientä hienosäätöä tekee ja suunnittelee.. Matala kuva, kun seinät vielä keskeneräiset.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1486412.jpg

Tuo taso tosin lähdössä pois ja tytölle tulossa iso sänky tilalle..
Voi IHANA, teillä on tollanen iso Monchhichi apina

:heart: Mistäs olette saanut?
Mikäs apina se on? Se taitaa olla joku jopa miehen vanha lelu, kun tuli hänen vanhemmiltaan.. :)
Oon ihan villinä noihin apinoihin ja voisin maksaa vaikka mitä että saisin tollasen

:D
Paljos maksaisit :D Jaa, vai että niin haluttu on tuo apina, joka raukka parka nytkin makaa lattialla mahallaan :LOL:
 
Joku kyseli boordista poikamme huoneessa. Se on tilattu Starkin kautta, samoin tytön huoneen. :) Enkelin siivet on tilattu Sateenkaarentaa-liikkeestä, ne on siis sellaiset,jotka käyvät ihan selkään eli ei niitä kuuden euron siipiä,mitkä on pienempiä. Verhokysymykseen vastaus, minäkin tykkään että verhot ois kivemmat pidempinä mutta meillä noi oli vain väliaikaiset,ja vaihtuvat tän viikonlopun aikana. Aina kun ei oo aikaa vaihtaa niitä heti "niihin oikeisiin". Mutta tuonne on tulossa todennäköisesti laskarit tai sitten sellaset ruusuverhot. Äitelää prinsessameininkiä,mutta se sallittakoon 5-vuotiaalle, hänhän tuolla viihtyy. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja TiinuLiinu:
http://www.aijaa.com/v.php?i=1487095.jpg

Tossapa oli toi meijän 1-vuotiaan sällin huone. Just tossa rempattiin..ihastuin nuihin tapetteihin heti ensisilmäyksellä. Tai tuohon boordiin itseasiassa...ja mamma on vähän nalle-puh intoilija,ei suotta=)=)
KOmmenttia saa laittaa!!
Pakko udella, mistä tuo hylly/laatikosto on ostettu?
Tahtois vähän saman tyylisen! :whistle:
 
ei tarvii ku vähä mielikuvitusta meiän kuopuksen huoneeseen:
Pistä silmät kiinni ja kuvittele lattialle niin paljon tavaraa(pikkuautoja,legoja,autoradanosiajne...) että pitää kahlata nilkkoja myöten ja siihen monitoimisänky ja toiselle seinälle kirjahylly.
Semmonen on meillä pojan huone.
Isommalla vähän vähemmän tavaraa lattialla (jopa lattia näkyy)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Paljolla myyt :D Me veljen vaimon kanssa intoillaan kovasti noista Monchhicheista :heart:
Ehkä mä en myy, odotan että arvo nousee :D
Joo, luulen että ostajia kyllä löytyy, joskus kauheessa rahapulassa sitten myytte

:D
Huutonetissä näytti olevan noita tuotteita enemmänkin, joitain pienempiä vastaavia leluja eikä ne kovin kalliita olleet. Mä jo ajattelin, että toi apina olis oikein kultakaivos :D
 

Yhteistyössä