Lastenhuoneen verhot pojalle

tietääkö kukaan mistä saisi lastenhuoneen verhoja pojalle? olen katsonut netistä ellos anttila yms. mutta sopivaa ei ole löytynyt tai sitten ovat muuten vain olleet liian tylsät.osoitteita tänne ois kiva saada jos joku tietänee jonkun kivan paikan missä olisi hyvä valikoima lasten huoneen verhoja. olisin erittäin kiitollinen vastauksista. eli siis linkkejä osoitteita tänne.. mielellään suomenkielisiä sivuja mutta muutkin käy. :D
 
Marimekon autokankaasta on meidän poitsun huoneen verhot ja pussilakana. Juu tiedän sen olevan kallista,mutta pyysin itse nämä aikanaan isovanhemmilta lahjana(kun kysyivät) ja enemmän kuin tyytyväisiä ollaan koko perhe niihin oltu.
Myös eurokankaassa oli kivoja lastenkankaita joista voisi joku poikatyyliinkin sopia.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2005 klo 14:33 äiti-71 kirjoitti:
Marimekon autokankaasta on meidän poitsun huoneen verhot ja pussilakana. Juu tiedän sen olevan kallista,mutta pyysin itse nämä aikanaan isovanhemmilta lahjana(kun kysyivät) ja enemmän kuin tyytyväisiä ollaan koko perhe niihin oltu.
Myös eurokankaassa oli kivoja lastenkankaita joista voisi joku poikatyyliinkin sopia.
Meillä on myös nämä marimekon verhot, lisäksi reppu ja ruokalappu
 

Yhteistyössä