lastenvaateketjusta tuli mieleen ! ostaako kukaan muu muksulleen "ruokamarketeista" vaatteita ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko ne sitte jotenki huonompia vai mikä tän aloituksen takana on? samoja rytkyjä
no en mä ole huomannut että niissä hirveemmin vikaa olis. menee huonoks jos menee.
ei tän takana nyt ole sen kummempaa. tuntuu vaan että miltei kaikki tuntee nykyään jo kaikki Metsolat ja meandi:t sun muut ja mulle taas ne on aika hepreaa tietyllä tapaa :ashamed:
olen tällanen markettiostaja ( mukaanlukien perus hm,lindex -liikkeet ) :D
Äh. Se on vaa sitä "lapsen harrastamista" (kun äidin harrastus : lapsi ja sen varustelu)

Mitä järkeä ees ostaa yli 20e body, halvempikin menee, niin lyhyt on se käyttöaika, kun on jo pieni. ja usein se merkki on siellä pesulapussa, et monilta jää huomaamatta kuitenki, että on designia yllä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko ne sitte jotenki huonompia vai mikä tän aloituksen takana on? samoja rytkyjä
no en mä ole huomannut että niissä hirveemmin vikaa olis. menee huonoks jos menee.
ei tän takana nyt ole sen kummempaa. tuntuu vaan että miltei kaikki tuntee nykyään jo kaikki Metsolat ja meandi:t sun muut ja mulle taas ne on aika hepreaa tietyllä tapaa :ashamed:
olen tällanen markettiostaja ( mukaanlukien perus hm,lindex -liikkeet ) :D
Äh. Se on vaa sitä "lapsen harrastamista" (kun äidin harrastus : lapsi ja sen varustelu)

Mitä järkeä ees ostaa yli 20e body, halvempikin menee, niin lyhyt on se käyttöaika, kun on jo pieni. ja usein se merkki on siellä pesulapussa, et monilta jää huomaamatta kuitenki, että on designia yllä =)
 
ciraf kunniaan
Mä tykkään ciraf-vaatteista ihan älyttömästi, vauva-ajalta on tallessa monen monta ihanaa vaatetta joita odotan innolla ottaa käyttöön kesällä syntyvälle kakkoselle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ciraf kunniaan:
Mä tykkään ciraf-vaatteista ihan älyttömästi, vauva-ajalta on tallessa monen monta ihanaa vaatetta joita odotan innolla ottaa käyttöön kesällä syntyvälle kakkoselle :)
Mäkin tykkään, en toki kaikista mutta joistain. Tytölle ostin just tajuttoman nätin Ciraf-mekon :)

En katso merkkiä, katson vaatetta. Jos tykkään, niin ostan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Joo mutta en noin kallista :LOL: (siis 10 bodysta? :eek: )
no jotkut Tuttan-bodyt on tuonhintasia ja ylikin. ja mä olen tykästynyt niihin usein.
Vaik en kyl osta "merkin takia" mitään. :)

Noh, mä oonkin äärettömän pihi akka, kaiken suhteen :snotty: Sais olla tosi spesiaali body e ttä maksasin 10 tai yli... :ashamed: Tämmönen ale-rekkien ratsaaja :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ciraf kunniaan:
Mä tykkään ciraf-vaatteista ihan älyttömästi, vauva-ajalta on tallessa monen monta ihanaa vaatetta joita odotan innolla ottaa käyttöön kesällä syntyvälle kakkoselle :)
Mäkin tykkään, en toki kaikista mutta joistain. Tytölle ostin just tajuttoman nätin Ciraf-mekon :)

En katso merkkiä, katson vaatetta. Jos tykkään, niin ostan.
Samaa mieltä. Aika outoa olis että tykkää jostain vaatteesta mutta ei voi ostaa kun on vaan "markettivaate" :headwall:
 
edullinen on järkevää
Cirafilla on todella kauniita vauvan vaatteita. Samassa halpatuontimaissa ne kaikki valmistetaan, oli kysessä H&M, Ellos tai Lindex. Mielestäni erotus kannattaa säästää vaikka matkaa varten.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja edullinen on järkevää:
Cirafilla on todella kauniita vauvan vaatteita. Samassa halpatuontimaissa ne kaikki valmistetaan, oli kysessä H&M, Ellos tai Lindex. Mielestäni erotus kannattaa säästää vaikka matkaa varten.
Ei näiden ketjuen hinnoissa (siis esim cirafin ja H&M:n) niin suuria eroja ole, että kovin pitkää matkaa tekis:D Ciraf on kyllä ihan samoissa hinnoissa kuin nuo muutkin.
Mut siis joo, ostan jos näen jotain kivaa, merkillä ei niin suurta väliä, mut tutan vaatteista yleensä tykkään.
 
Marketeilta tulee harvemmin ostettua vaatteita, kun käyn niin harvoin niissä. Enimmäkseen ulkovaatetta (hatut, hanskat, rukkaset, haalarit ja kengät) sekä alusvaatteita ja sukkia. Muut sisävaatteet kirppareilta, henkkamaukasta ja lindexiltä, niistäkin yleensä alerekeistä.
 
...
Ite kyl ostan. On niin helppo napata tarvittavat vaatteet ruokaostosten yhteydessä(oikeesti pyörähdän joka kauppareissulla vaateosaston). En vaan jaksa lähtee keskustaan H&M:lle ym.usein..
 
xx
Myös Tarjoustalosta saa Tuttaa, Lassieta.. en ole maksanut aikoihin yli 5? lasten uusista paidoista ja housuista. Jatkuvat alet menossa.. :)

Kirpparilla maksaa muuten jo monet käytetyt enemän kun uudet alessa.. :D
 

Yhteistyössä