Lastenvaatemerkki Ciraf jota niiiiiiin ylenkatsotaan ainakin täällä

  • Viestiketjun aloittaja Mama
  • Ensimmäinen viesti
samoin
Joo, mäkin tykkään ciraffin vaatteista. Sisävaatteita on paljon ja myös ulkovaatteita kakkosvaatteina. Onko jollain kokemusta niistä niiden teceistä? Onko ne hyviä? Kun vielä laittaisivat mallistoon jonkun uniseximmänkin kuosin, niin ostaisin noita ulkovaatteita niiltä enemmän (meillä tyttö ja poika ja haluaisin ainakin kakkospuvut sellaisia, jotka käyvät molemmille, kun eivät kuitenkaan ehdi käytössä niin paljon nuhjaantuakaan).
 
*
Ei se hinta vaan se laatu :D. Minä ostin H&M:n viimekevään alesta pojalle 19 eur laskettelutakin ja housut 10 eur. Setti on edelleen kuin uusi vaikka syksyllä pahimpaan lumettomaan pakkasaikaan pidettiin. Nyt käytössä myös Reima, mutta en ole raskinut sitä leikkeihin edes ottaa kun on niin kallis. Leikkejä varten on cordura-haalari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:
Joo, mäkin tykkään ciraffin vaatteista. Sisävaatteita on paljon ja myös ulkovaatteita kakkosvaatteina. Onko jollain kokemusta niistä niiden teceistä? Onko ne hyviä? Kun vielä laittaisivat mallistoon jonkun uniseximmänkin kuosin, niin ostaisin noita ulkovaatteita niiltä enemmän (meillä tyttö ja poika ja haluaisin ainakin kakkospuvut sellaisia, jotka käyvät molemmille, kun eivät kuitenkaan ehdi käytössä niin paljon nuhjaantuakaan).
On kokemusta mutta kuten aiemmin sanoin, kannattaa tarkistaa kaupassa ettei ne hihan suut ole liian kireät.
 
samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:
Joo, mäkin tykkään ciraffin vaatteista. Sisävaatteita on paljon ja myös ulkovaatteita kakkosvaatteina. Onko jollain kokemusta niistä niiden teceistä? Onko ne hyviä? Kun vielä laittaisivat mallistoon jonkun uniseximmänkin kuosin, niin ostaisin noita ulkovaatteita niiltä enemmän (meillä tyttö ja poika ja haluaisin ainakin kakkospuvut sellaisia, jotka käyvät molemmille, kun eivät kuitenkaan ehdi käytössä niin paljon nuhjaantuakaan).
On kokemusta mutta kuten aiemmin sanoin, kannattaa tarkistaa kaupassa ettei ne hihan suut ole liian kireät.
Juu, siis pari tecitöntä kaksiosaista pukua meillä on ollut. Meille niiden mitoitus on kyllä ollut ihan hyvä. Onko noissa tecillisissä sama mitoitus ja malli? Ja onko materiaali kunnollinen, että kannattaako ostaa tecillinen vai tecitön.
 
äiti
tänä talven oli tytöllä 2-os. puku joka oli juuri tuo cirafin puku. Aivan loistava!! On edelleen kuin uusi, vaikka kovassa käytössä olikin.... Piti hyvin vettä. Nyt kevääksi ostettiin samaa merkkiä. Tästä lähtien ostan vain tuota merkkiä!!! Suosittelen!!!
 
Meillä on Ciraftec-välikausihaalari 4 v pojalla, ollut käytössä viime keväästä asti ja yhä kuin uusi. Tosi tykätty puku.

Ja tytöllä on ihana Ciraf-neuletakki, maksoi pari hassua euroa (-70% plus henkilökunta-ale) ja sitä on kehuttu kaikkialla missä tyttö on sitä käyttänyt.

Pyjamaa ja alushousuja löytyy tältä merkiltä myös, ei pahaa sanottavaa.
 
joo
Pitääkö Ciraftec miten hyvin vedet? Verrattuna esim tähtijonathaniin? Tarviiko kurikset tosi märille vai pitääkö jopa lätäkössä?

Ilmeisesti joka prismassa ei tuota teciä ole? Prismoja kierrellyt, mutta en ole löytänyt. Ihailen niitä uusia keväthaalareita, mutta en uskalla ostaa, koska ei ole vedenpitävyyttä.
 
Kukaan ei ainakaan tässä ketjussa tunnusta ylenkatsovansa Cirafia =) Meillä ollut sandaalit, jotka olivat nätit, hyvät ja kestävät. Ja nyt neuletakki joka on pirun nätti myös. Ja muutamat pikkuhousut. Ei mitään pahaa sanottavaa ko. merkistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Pitääkö Ciraftec miten hyvin vedet? Verrattuna esim tähtijonathaniin? Tarviiko kurikset tosi märille vai pitääkö jopa lätäkössä?
Kestää leikit kosteassa maassa, hyppimisen lätäkössä, yms. Lätäkössä pitkän aikaa istumista ei olla testattu :)
 
Mie tykkään ja tosiaan monet vaatteista pitää hyvin värit ja kuosinsa.
Mutta on vastaan tullut huonompiakin yksilöitä :/ Varsinkin vauvojen potkupuvuissa. Nykyään tarkistan ennen ostoa, että niissä on saumat kunnolla ommellut. Muutama vinksin vonksin ommeltu tullut vastaan... Mutta pääsääntöisesti olen tyytyväinen ja aina kauppareissulla poikkean katsastamassa, jos jotain kivaa olisi tullut valikoimiin :D
 
miush
Meillä on isommalle ciraffilta fleese välipuku,toiminu hyvin ja helppo pukee eikä oo ees nukkaantunu vaikka useesti pesty, pienemmällä on semmonen kaksosanen "unipussi" jonka hankin käytettynä... Muutenki taitaa tolla vauvelilla olla aika paljon ciraffin vaatteita ja hyvin on kestäny päivittäiset pesut nukkaantumatta ja väritki kestäny.
 
Itsekin tykkään Cirafin vaatteista. Niiden ongelma tosin on se, ettei niitä saa helposti myytyä eteenpäin. Olen yrittänyt myydä niitä kirppiksellä, huutonetissä ja fb:n kirppiksellä mutta kukaan ei huoli niitä edes 20 sentillä, vaikka olisi ihan uudenveroinen vaate kyseessä. En ymmärrä miksi niillä on niin huono jälleenmyyntiarvo. Monista muista merkeistä saa puolet tai hyvässä tapauksessa jopa enemmän kuin ostohinnan takaisin käytön jälkeen.
 
"joo"
Siis mä olen ollut kanssa TODELLA tyytyväinen ko merkkiin. Kestäviä, käytännöllisiä ja mun mielestä ihan nättejäkin. Tosin mulla on ehkä outo maku, kun en tykkää niistä Ticketin haalarien ulkonäöstä - mun mielestä tylsiä lapsille... ja kuitenkin ne ovat niin suosittuja eli makuni kai poikkeaa valtavirrasta.
 
ok?
Itsekin tykkään Cirafin vaatteista. Niiden ongelma tosin on se, ettei niitä saa helposti myytyä eteenpäin. Olen yrittänyt myydä niitä kirppiksellä, huutonetissä ja fb:n kirppiksellä mutta kukaan ei huoli niitä edes 20 sentillä, vaikka olisi ihan uudenveroinen vaate kyseessä. En ymmärrä miksi niillä on niin huono jälleenmyyntiarvo. Monista muista merkeistä saa puolet tai hyvässä tapauksessa jopa enemmän kuin ostohinnan takaisin käytön jälkeen.
Itse olen ostanut kyllä Cirafia lastenvaatekirppikseltä. Juurikin sen takia, että ovat olleet NIIN hyvinsäilyneiden näköisiä - puhuvat puolestaan laadusta materiaaleissa. Tosin asun tavan ihmisten lähiössä enkä missään Eirassa...
 
tuppu
Meillä on kans aika paljon Cirafin vaatteita vauvalla. Suurimman osan olen löytänyt kirpparilta käytettynä, eli lienevät hyvälaatuisia kun niin hyväkuntoisia löytyy :)
Itse tykkään just tästä siks, että ne vaatteet on paljon käytännöllisempia, kuin esim. jossain h&m:llä, jossa löytyy 68-74 kokoiselle tytölle vaan jotain farkkuja tai mekkoja, tai muuta vielä turhempaa. Ja vaatteet eivät ole tehty sellaisille "rimpulavauvoille" vaan ovat väljiä vähän isommallekin lapselle. Lapsella on itselläänkin mukavampi olla joustavissa, pehmeissä vaatteissa, jotka on helppo pukea päälle. Ei olisi kiva vängätä hankalasti puettavia vaatteita monta kertaa päivässä aina vaipan vaihdon jälkeen.
 
"Yks äiti"
Kestää leikit kosteassa maassa, hyppimisen lätäkössä, yms. Lätäkössä pitkän aikaa istumista ei olla testattu :)
No, meillä kahdenlaisia kokemuksia Ciraf-vaatteista. Sisävaatteet ovat osoittautuneet hyviksi, mutta viime syksynä/alkutalvesta ostamani toppahousut olivat huonot. Hintaa oli vain pari euroa alle LassieTecin housujen eli eivät mitkään halvat olleet. Lappujen mukaan pitivät vettä ja tuulta jne. ja teipatut saumat on... Mutta polvet kuluivat tosi nopsaan ja kun pienet naarmut polvissa näkyi, niin päästivät näistä kohdin vedet läpi (LassieTecin vastaavat housut ovat ihan pehmeät ja kuluneet polvista, mutta pitävät silti vielä vettä). Lisäksi Cirafin toppahousuista irtosivat kaikki heijastimet ihan tipahtamalla vain. Eli en enää kyllä ulkovaatteita osta tuolta merkiltä, mutta sisävaatteet siis ok.
 
"vieras"
Ostin kirpparilta tytölle ens talveks Cirafin toppahousut varahousuiksi kolmella eurolla. Eli kyllä ne kirppiksellä kaupaksi menee. Käyttökokemusta ei siis vielä ole ja muita vaatteita ei ko.merkiltä taida olla, kun emme käy Prismassa kuin joskus harvoin.
 

Yhteistyössä