Lastesi nimet ja kommentoi samalla edellisiä..

[QUOTE="vakkari";22757655]Tuukka ok, Reea karmea alennus!

Ada-Sofia 3,5v
Alinda Annastiina 1,5v[/QUOTE]

saanko kysyä, että miten niin Reea on karmea alennus? Mielestäni Reea on ihana ja kaunis nimi! :hug: ja veljen poika on Tuukka.. ;) Ada-Sofia ihan semi nätti nimi, ja Alindakin kaunis, mutta en ole ennen Alindaa kuullut..
 
"vieras"
[QUOTE="WTF";22757661]Tuukka Axel Uolevi?
Mistä ihmeestä revitte näin toisiinsa yhteen sopimattoman yhdistelmän?[/QUOTE]

Siinä on isän ja isoisän nimet laitettu samaan
------

Jalmari Eevertti 2.5V
Alexander Joakim 1V
 
"Yhdenäiti"
Moii..

Meillä kotona kolme prinsessaa:
Aino Rita Alexandra 5v
Ilta Jade Melissa 3v
Lila Taika Loviisa 7kk
ja neljäs tyttölupaus tulossa helmikuussa, hänestä tulee Emma Suvi/Sini Maria
=)
Kauniit nimet, Lilaa en ole koskaan kuullutkaan. Minulla on Alina Roosa Maria. Nimet ovat suvusta... Nyt pitäisi keksiä etunimi pojalle jonka toinen nimi olisi Antero :) vielä mietintämyssyssä! Toinen tyttö olisi Heta.
 
"WTF"
[QUOTE="vieras";22757681]------

Jalmari Eevertti 2.5V
Alexander Joakim 1V[/QUOTE]

Toinen niin suomenkielinen nimi kuin olla ja voi ja toinen täysin ruotsinkielinen. Mikä logiikka tässä on? Toisen nimesi äiti ja toisen isä?
 
Meillä Sera Matilda.
Outo tuo Sera,mutta positiivisella tavalla. En ole ennen kuullut. Nätti nimi kuitenkin. Matildasta tykkään <3

Meillä:
Ida Anniina 12v
Annu Maria Christina 2v

Esikon nimet "keksittyjä" tosikon toiset nimet tulee suvuista. Maria isän ja Christina mun toinen nimi. En olisi sitä halunnut,mut ex halusi et on molemmilta nimet.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
[QUOTE="WTF";22757730]Toinen niin suomenkielinen nimi kuin olla ja voi ja toinen täysin ruotsinkielinen. Mikä logiikka tässä on? Toisen nimesi äiti ja toisen isä?[/QUOTE]

Suomenruotsalainen perhe, sukua molemmilla puolilla lahtea
 
Outo tuo Sera,mutta positiivisella tavalla. En ole ennen kuullut. Nätti nimi kuitenkin. Matildasta tykkään <3

Meillä:
Ida Anniina 12v
Annu Maria Christina 2v

Esikon nimet "keksittyjä" tosikon toiset nimet tulee suvuista. Maria isän ja Christina mun toinen nimi. En olisi sitä halunnut,mut ex halusi et on molemmilta nimet.

Ida Anniina on perusnimi, jonka olisin voinut laittaa vaikka omallekin tytölle. Toisen tytönkin nimet nättejä, mutta mielestäni ei ihan parhaiten sovi yhteen keskenään, mutta selititkin jo taustat, joten ihan ok ja harvemminpa sitä koko rimpsua missään mainitaan.

Omat on:

Jori Kasperi, Lassi Tapani, Leo Marius, Lilja Tuulia ja Hilla Elina.
 
"zzzzz"
No joo, nyt kaikki tutut tietää kenestä on kyse kun laitan lasten nimet :D meillä ne ovat Ilppo Aukusti, Solja Eveliina ja Ismo Topias. Poikien nimet on mies päättäny, sen oma nimi alkaa I:llä kuten myös isänsä nimi ja sen takia sen oli ihan pakko saada pojille samalla kirjaimella alkavat nimet. Ja I:llä alkavia ei hirveesti ole. Mulla on menny aikaa sulatella ja hyväksyä noi poikien nimet ku suoraan sanoen eivät oo mun makuuni ollenkaa...Mutta kun en jaksanu tehä asiasta riitaa nii annoin miehen pitää päänsä. Tytön nimen oon taas minä päättäny ja henk koht tykkään siitä. Kuopusta kutsun Topias-nimellä kun en vaan voi aatella käyttäväni tuota ekaa... esikoista taas kaikki kutsuu lempinimellä Ippe :D
 
IhaNainen
Jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä mullakin menis aikaa sopeutua Ismoon ja Ilppoon, mutta pojilla on kuitenkin tosi kivat toiset nimet. :) Solja on myös kiva nimi. Perinteisen kuuloisia suomalaisisa nimiä on zzzzz:n lapsilla.

Mun pojan nimi on Jaakko Valtteri.
 

Yhteistyössä