Lauantain aamukahvi

"vieras"
Huomenta, täällä myös jo toinen mukillinen menossa. Töihin pitäis puolilta päivin suunnata, sitä ennen lapset isälleen. Illalla ainakin amazing racen kattominen...
 
"hippu"
Huomenta! Me lähetään pienempien kans evakkoon täksi päiväksi, eilenkin oltiin evakos... Piha on kaivettu auki ja viemäreitä ei voi käyttää. Toivottavasti homma saadaan tänään loppuun. Täs on nyt kolmisen viikkoa jo ollut niin että vettä voi käyttää vain vähän kerrallaan kun viemärit ei vedä. Pyykit alkaa kivasti kasaantua, ollaan käyty kyläs suihkus ja paskalla yms. Alkaa kohta voimat loppua.
 
Huomenta, kahvia kupissa täälläkin :wave:

Poika herätti mut vähän huonotuulisena, mut nyt on jo normaali iloinen itsensä ja katselee lastenohjelmia. Tais eilinen Hoploppikeikka käydä voimille ;)
Meillä aamupäivällä ohjelmassa esikoisen taitoluistelu ja iltapäivällä meille tuleekin sitte vieraita eli kiva päivä tiedossa =)

Kivalta kuulostaa tuo kylpylähomma; vois itekki joskus haluta!
 
Kepsis
huomenta kaikille, oikein hyvää sellaista!

meikä on ihan onnessaan ja kummallisen väsy :D mutta aihe iloon löytyy siitä että meikä nukkui (muutamassa osassa eli heräilin mutta silti...) 9 tuntia yöunia ekaa kertaa vuosiin!!!

paarteeeehhh... tää kierros limpparia on mun piikkiin kaikille :D
 
Huomenet!
Kuvitelkaa... Mulla on 4 (lue: n-e-l-j-ä !) siis NELJÄ vapaapäivää PERÄKKÄIN!!:D
(No ei ne oikeesti olleet peräkkäin, meillä ei listantekijä vaan pysty sellaseen, yks työpäivä oli välissä, mutta työkaveri lupasi vaihtaa) Eli mulla on niin ku miniloma nyt :)

Kuusi lähtee tänään ja 9v:lle pitää saada talvikengät... Siinähän sitä jo yhdelle päivälle :wave:
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22849911:
Huomenet!
Kuvitelkaa... Mulla on 4 (lue: n-e-l-j-ä !) siis NELJÄ vapaapäivää PERÄKKÄIN!!:D
(No ei ne oikeesti olleet peräkkäin, meillä ei listantekijä vaan pysty sellaseen, yks työpäivä oli välissä, mutta työkaveri lupasi vaihtaa) Eli mulla on niin ku miniloma nyt :)

Kuusi lähtee tänään ja 9v:lle pitää saada talvikengät... Siinähän sitä jo yhdelle päivälle :wave:
oijoi mahtaa tuntua juhlalliselta :D
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22849917:
Joo :D Eilen lähdin kolmelta töistä ja keskiviikkona menen vasta iltavuoroon, sehän on hiiiirmu pitkä vapaa :) Olo on ku missikisan voittajalla, tippa valuu silmäkulmasta enkä oikein osaa sanoo, että miltä nyt tuntuu :LOL:
"onkos sinulla jotain sanomaa jonka haluisit tässä voiton jälkeen lähettää maailmalle?"

"Joo, mä tahdon maailmanrauhaa ja viluisille pingviineille lämpöhuopia, niisk, mä oon niin onnellinen"
 
Huomenta!!

Ihan lähiaikojen suunnitelmissa on tuon keittiön raivaus *huoh*. Muuten kyllä siivosin isommin torstaina, kun pistettiin kuusi pihalle, joten perinteisesti lauantaina olevaa siivouspäivää ei tänään tarvita. Olen ollut tämän viikon lomalla, joten virtaa olisi tehdä vaikka mitä. Harmi vaan, että rahat on joulun ja lasten harrastusmaksujen takia aika vähissä, joten mitään kummallista ei touhuta. Mutta luistelu ja hiihto on ilmaista, niitä varmaan sitten :)
 
Huomenta :) Kahvikuppi edessä, proteiiniaamiainen syöty ja nyt kulutetaan pojan kans aikaa. Aamu alkoi mukavalla -500g vaakasaldolla ja tupakoimattakin ollaan oltu jo 2,5 viikkoa. Kokonaisuudessaan hyvä päivä alkaa laittamaan miehen kans keittiöön laminaattia :)
 
Huomenia vaan! Toinen kupillinen kahvia menossa. Tyttö siivoilee huonettansa ja lauleskelee samalla. Tänään tiedossa HopLop reissu ystäväni ja hänen tyttärensä kanssa. Saa niin äiti kun tytärkin kaverin mukaan :)

Maanantaina taas paluu arkeen reilun kahden viikon lomailun jälkeen:saint:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä