Lauri kilpa-autokakku sis. kuvan

Kakkunen
Aivan upea kakku! Mun mielestä se nimikyltti on hyvällä paikalla, tosin tuli mieleen että siinä vois lukea päivänsankarinkin nimi ja paljo täyttää. Elei hänen nimensä sitten ole Lauri :)
 
Eihän tuo suuri ongelma ole, mutta olin ajatellut sen tuohon radan viereen alunperin ja kun se ei siihen mahtunutkaan niin sitten pyörittelin kylttiä ees taas vaikka kuinka kauan. Kaipa se tuohon jää. Saahan sisko sen siitä napattua pois jos ei tykkää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kakkunen:
Aivan upea kakku! Mun mielestä se nimikyltti on hyvällä paikalla, tosin tuli mieleen että siinä vois lukea päivänsankarinkin nimi ja paljo täyttää. Elei hänen nimensä sitten ole Lauri :)
Hänen nimensä on Lauri :) Siitä kakun idea lähtikin ja sen takia en halua kyltistä luopua.
 
vieras
mä olisin ehkä tehny nimikyltin silleen "tolppien" (hammastikut tms) päälle pystyyn tohon punaselle alueelle. silleen että molemmin puolin lukis toi lauri. mutta toki tosi hieno noinkin! =)
 
Oi kun on hieno!! :D
Minä se en saa aikaiseksi treenata noita hahmoja.. On ollut tarkoitus tehdä kaikki nalle puh-hahmot ym että tulis harjoitusta.
Se on varmaan tuo aika kun sitä ei tunnu riittävän joka päivälle tarpeeksi, nopeammin tulee kakusta valmista maalaamalla =)
 

Yhteistyössä