"Lauri Tähkää". Tää on oikeasti aika loistava.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja FB:
Lauri Tähkä on aivan perseestä ja voi painua vittuun sen Elokerjuunsa kanssa!
Niin vois, mutta laulakoon nyt niille, jotka hänestä tykkelöö. :x
On se muuten kummallista, että nämä antifanit silti viittii aukaasta näitä ketjuja ja vielä kommentooda...

Jos joku tekis Antti Tuiskusta alootuksen, niin mä ehkä voisin sen avata riippuen otsikosta, mutta tuskin viittisin kommentooda. Mä kun en siedä Tuiskua ja osaan aivan itte vältellä häneen liittyviä juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Joo on tuo aika mainio. Pakko myöntää entisenä eteläpohjalaisena ja teuvalaisena :)
Jaa, että entinen teuvalaanen. No mä olen nykyynen ja täältä oon siis kotoosin. :D
Joo, entinen :) Mutta siis syntynyt myös siellä.
Ja mun uteliaisuus ei kun siis tiedonhalu EI herännyt. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja FB:
Lauri Tähkä on aivan perseestä ja voi painua vittuun sen Elokerjuunsa kanssa!
Niin vois, mutta laulakoon nyt niille, jotka hänestä tykkelöö. :x
On se muuten kummallista, että nämä antifanit silti viittii aukaasta näitä ketjuja ja vielä kommentooda...

Jos joku tekis Antti Tuiskusta alootuksen, niin mä ehkä voisin sen avata riippuen otsikosta, mutta tuskin viittisin kommentooda. Mä kun en siedä Tuiskua ja osaan aivan itte vältellä häneen liittyviä juttuja.
Mää en tykkää tosta Tähkästä ja Tuisku on samaa sarjaa, mutta laitoinpa tämmösen, koska se tuli vastaan. =)
 
typy
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja typy:
Joo on tuo aika mainio. Pakko myöntää entisenä eteläpohjalaisena ja teuvalaisena :)
Jaa, että entinen teuvalaanen. No mä olen nykyynen ja täältä oon siis kotoosin. :D
Joo, entinen :) Mutta siis syntynyt myös siellä.
Ja mun uteliaisuus ei kun siis tiedonhalu EI herännyt. :whistle:
Juu ei varmaan :D
Mutta en mä paljastaisi enempää, vaikka miten kyselisit.
Teuva on jees paikka, eikä mua hävetä sanoa olevani sieltä - päinvastoin. Ja Tähkää en sinänsä fanita, mutta luen kyllä kaikki jutut, jotka silmiin pistävät. Ja myös uusin levy löytyy ihan originaalina versiona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja FB:
Lauri Tähkä on aivan perseestä ja voi painua vittuun sen Elokerjuunsa kanssa!
Niin vois, mutta laulakoon nyt niille, jotka hänestä tykkelöö. :x
On se muuten kummallista, että nämä antifanit silti viittii aukaasta näitä ketjuja ja vielä kommentooda...

Jos joku tekis Antti Tuiskusta alootuksen, niin mä ehkä voisin sen avata riippuen otsikosta, mutta tuskin viittisin kommentooda. Mä kun en siedä Tuiskua ja osaan aivan itte vältellä häneen liittyviä juttuja.
Mää en tykkää tosta Tähkästä ja Tuisku on samaa sarjaa, mutta laitoinpa tämmösen, koska se tuli vastaan. =)
No ei se mitään, mutta mä tarkootin lähinnä näitä jotka haukkuvat aivan kamalasti ja yökkivät. Sama pätee siis moneen muuhun artistiin ja bändiin. Kai se voi ihan asiallisesti ilmaasta ettei tykkää.
 

Yhteistyössä