leijonat kännissä hyvää esimerkkiä nuorille...

  • Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
"tiina"
Jotenkin tuntuu hassulta, että tuo mm kultajuhla on kännijuhla. leijonat kännissä ja kaljapulloja joivat vielä bussissa. sitten nygård esittää selvä päivä biisiä ja sekin kertoo omaa kieltänsä..

olisi kyl kiva jos voitaisiin selvin päin juhlia mm-juhlia, ei näytä kovin hyvää esimerkkiä nuorille.
 
Voi herraisä sentään... ukot on viikkotolkulla pelanneet kovan paineen alla ja saivat viimein kirkkaimman mitalin. Saa sitä nyt juhlia. Tuskin ne lapset nyt niitten takia alkavat kaljaa kittaamaan. Siihen ne saa esimerkkiä varmasti tarpeeksi muualta.
 
"arg"
Mä oon niin täys koko helvatin kiekkohysteriaa!
Ihan ok, oksennella, ihan ok solvata vastustajia, ihan ok tehä mitä vaan, kun onhan kyse niinkin tärkeästä asiasta kun jääkiekko!
 
"vieras"
[QUOTE="juu";23781779]saman huomasin... Mikseivät voineet alkaa örveltämisen vasta juhlien jälkeen? Huonoa esimerkkiä paikalla olleille lapsille ja nuorille :([/QUOTE]

Juhlathan alkoi jo pelin päättymisen jälkeen eikä tietoa koska loppuvat.
 
Rollolainen
no tuota, enemmän mä olisin huolissani siät mitä mallaia nuoret saa kotoa, tai kaupungilla maleksimisella. Tiedätkö että AIka moni nuoro näkee niitä känniääliö vanhempiaan JOKA viikonloppu, lapset ja nuoret ei oo tyhmiä.
 
.
:headwall: Mä en kohta enää jaksa tätä palstaa...pitäis lopettaa, täällä on liian kitisevää porukkaa, aina...kaikesta...ihan kaikesta... :headwall:
No mutta hyvänen aika. Eihän täällä ole pakko viettää aikaa. Varsinkaan näin kultajuhlan aikaan. Voihan sitä vetää kunnon kännit ja vähän juhlistaa.

Mielipiteitä, mielipiteitä. Ainiin, suomi voitti kultaa kiekossa, sitä täytyy juhlia eikä sellaisesta asiasta sovi esittää eriävää mielipidettä.
 
No mutta hyvänen aika. Eihän täällä ole pakko viettää aikaa. Varsinkaan näin kultajuhlan aikaan. Voihan sitä vetää kunnon kännit ja vähän juhlistaa.

Mielipiteitä, mielipiteitä. Ainiin, suomi voitti kultaa kiekossa, sitä täytyy juhlia eikä sellaisesta asiasta sovi esittää eriävää mielipidettä.
Ei olekkaan pakko, siksi ihmettelenkin "ääneen" mitä mä täällä edes teen. :D
Ei ole tarkotus vetää edes pieniä kännejä, mutten kyllä muiden juhlimisesta ala tässä vaiheessa valittaa, miten se ikinä toteutetaankaan. :D
Täällä nyt valitetaan kaikesta...
 
mee ap ite 60 000 ihmisen eteen selvinpäin =)

luonnollisesti oot ennen sitä voittanu jääkiekon Maailmanmestaruuden. Kyllä ois taviskansastakin suurin osa nyrpeenä jos ei kuohujuomaa tai mallasjuomaa tarjoiltas tollasen saavutuksen jälkeen.
 

Yhteistyössä