leipäketjusta tuli mieleen, kumppaninne koko?? :)

siis fyysinen koko, pituus, paino, ruumiinrakenne, ikä?? oletteko samanmallisia vai eri puusta veistettyjä?? kiinnostava aihe mielestäni, onko puoliso laihtunut/lihonut yhdessäolon aikana ja miksi?? =)

meillä mennään samalla mallilla, minä 176cm, mies 186cm, mulla paino jotain 59-60kg, miehellä 69kg(!) laihtunut tän vuoden aikana, lapsi valvottanut ekan puoli vuotta aika suvereenisti kaikki yöt...
 
Keijupölly
No mä olen kyllä hoikempi ja ihan eri muotoinen. Mun kumppani on 180 senttinen ja 80 kiloinen. Hänen paino on kyllä noussut, mutta nykyisin hän on lihaksikkaampi. Ihan hoikka hänkin on, ettei sinänsä voi sanoa, että olisi lihonut.

Mä oon 152 senttinen ja painan 44 nykyisin. Mun paino on suunnilleen pysytellyt samassa.
 
Mies suurinpiirtein luokkaa 182/82 ja aikalailla samanmallisia. Alku aikoina lihosi, kun sai kunnon kotiruokaa poika/rekkamies ruoan sijaan. Viime aikoina on tainnut muutama kilo pudota kun on tehnyt reissuhommia. Muutama kilo taitaa olla nyt enemmän kuin tavatessamme.

Itsellä paino pysynyt suurinpiirtein samoissa. Välillä muutama kilo enemmän, välillä vähemmään.
 
"vieras"
Mä 162 cm ja 67 kg. Painoa on tullut 16 yhteisen vuoden aikana 10 kg. Mies 190 cm ja 120 kg, hällekin on tullut vuosen saatossa kiloja, n. 30.

Molemmat ollaan hieman rapistuttu, ja kunto on huonontunut.
 
"Leo"
Mies on 27 v, 172 cm pitkä, lihaksikas ja nyt painaa noin 74 kg. Paino on heitellyt siinä 70 kg: ja 80 kg:n välillä massakausista riippuen, nyt on rasvanpoistovaihe menossa.

Minä 21v maha pystyssä (paino ei ole nyt ehkä ajankohtainen mittari), 154 cm ja paino lisääntynyt yhdessäolomme aikana 50 kg:sta 59 kg:n. Lihominen johtuu ehkä rahatilanteen parantumisesta ja kotoa pois muuttamiseta, eli vapaudesta päättää itse mitä syö :D

Mutta kun tämä hemmo saadaan maailmaan palaan tuohon 50 kg:n. ;)

Eli lyhyitä ollaan molemmat, mies atleettinen ja minä normaalivartaloinen.
 
"miima"
Minä 47 kg ja 156 cm
Mies 85 kg ja 183 cm, paino tuollainen heitto, en tosiaan tiedä mitä se painaa.

Ite olen samoissa painoissa kuin tavattuamme, mutta kyllä mahamakkara löytyy 4 lapsen jälkeen :( Mieskin suht samoissa mitoissa, mutta on hälläkin mahaa tullut. Yhdessä vuodesta -97.
 
Tehimiini harmaana
Mä painan nykyään 54kg ja oon 167cm pitkä. Painan 4kg enemmän kuin silloin ku alettiin seurustelemaan. Mun mies taas on 180cm pitkä, mutta tarkkaa painoa en tiedä, jotein 70-75kgn paikkeilla varmaan. Ollaan molemmat samanlaisia ruumiinrakenteeltamme, pitkäraajaisia, hoikkia, mutta jäntevän lihaksikkaita kuitenkin. Miehellä ei oo isoa palaa tai mahtavia rinta- ja vatsalihaksia, mutta mun makuun hällä on oikein ihana solakka vartalo, ja maailman paras pylly. <3
 
................
minä 174/ tällä hetkellä raskaana, mut normisti 72-78 kg
mies 194/90 kg, kuivakan lihaksikas tuossa painossa

itte tuossa normipainossa muodokas, mut hoikka alaosasta. 78 olen painanut kuntosalitreenauksen vimmassa. jos juoksupainotteista treenausta niin sitte tuon vähemmän
 
Minä 175cm ja 89kg, vahvasti raskaana.
Mies 181cm ja 64kg.

Mä oon löllykkä ja hoikkanakin roteva, mulla on leveä lantio ja leveät hartiat, usein mua nuorempana nimitettiin amazoniksi.. :ashamed: Vaikka siis olin ihan tosi hoikka, silti oon aina iso..

Mies taas on jäntevä ja lihaksikas, vaikka se saattaa äkkisältää muistuttaa kukkakeppiä, vaatteiden alta paljastuu melko maukas sutjakka ja sopivat työtä tekemällä saadut lihakset...Grrr.. :p

Mä oon jojoillut painoni kanssa suhteen aikana, johtuen raskauksista, mies taas on aina ollut tuollainen, hää on sellanen ns. läpipasko, kuten minäkin aikasemmin, sama mitä suuhunsa laittaa niin ei tartu ei..
 
Ollaan ihan erilaisia.

Mää oon lyhyt (155cm) ja mukana kieritettävää mallia, painan enemmän kuin mies :p
Mies on jotain 180cm ja jotain 75-80kg, lihaksia sopivasti. On lihonut tänä aikana joka ollaan oltu yhdessä (teen niin hyvää ruokaa ;)) ja hyvä niin :)
 
samasta puusta
Minä 160 cm / 51 kg
Mies 175 cm / 71 kg

Mulla paino vaihtelee 50-51 kg, oli seurustelun alkaessa pari kiloa matalammalla, mutta suht samoissa siis aina. Raskauden jälkeen palannut ennalleen, mutta en ole enää järin lihaksikas ja vatsamakkarakin löytyy. Mies on ollut samankokoinen aina, paino tosin voi heitellä välillä 68-72 mutta ei sitä päällepäin siitä huomaa. On lihaksikkaan ja jäntevän näköinen vaikkei liiku juuri lainkaan! Maailman suurin vääryys ja mä olen kade. ;)
 
"vieras"
minä 162,5cm ja nyt noin 64kg
mies 173cm ja ehkä 67-70kg?
Molemmat on lihonut yhdessä olon aikana, mulla viimeisin raskaus keräs painoa rutkasti, tarkoitus ois päästä takas 5-54kg:n...
 
"ööö"
Mä 153cm ja 69 kg. Mies 178 cm ja 69 kg. Meillä 4 lasta joista nuorin 3 vkoa. Tavatessamme painoin 51 kg ja mies noin 75 kg joten hieman muutosta reilussa 3 vuodessa on tapahtunut... :)
 
"Pee"
Mies 191cm ja 87kg, sellainen koripalloilijan näköinen kun koripalloa harrastaakin erittäin paljon :D Siis pitkä, hoikka ja maltillisilla lihaksilla varustettu. Leveät hartiat ja ihana persikkapeppu, mies ei jostain syystä tykkää kun sanon että sillä on ihanan muodokas pylly mieheksi :D
Vajaan seitsemän yhdessäolovuoden aikana tuo on ollut painoltaan 80-90kg, hoikimmillaan oli silloin kun harjotteli maratonia varten. Uskomaton urheiluhullu, vaikka muuten onkin laiska mies ;)

Mites minä reppana sitten... 160cm ja 89kg. Kun aloimme seurustelemaan, olin jotain 70-74kg. Ennen kuin aloin odottaa esikoista painoin 79kg, synnytyksen jälkeen 80kg. Sen jälkeen laihdutin muutaman kilon, kunnes tulinkin taas raskaaksi, sen synnytyksen jälkeen olen jumiutunut nykyiseen painooni.
Jooh, noh, muotojahan löytyy, mutta ihan ihan liian paljon ja vääristä paikoista. Mutta on niitä onneks oikeissakin :)

Molemmat ollaan 29v. Ja siis aivan totaalisen erimallisia ja -näköisiä ja -oloisia.
 

Yhteistyössä