Lemikki kysely.

  • Viestiketjun aloittaja rove
  • Ensimmäinen viesti
truukki
Meiltä löytyy kissa ja koira. Yksi lapsi joka kuuden vanha. Kissa ollut meillä 2v ja koira 4kk. Lapsi ja varsinkin koiranpentu ovat erottamattomat. <3 Kissa pitää vähän väliä, ei niin piittaa lapsen ylitsepursuavasta hellimis vimmasta.
 
"hmm"
Kaksi koiraa, kaksi käärmettä, lisko, kolme rottaa ja sammakko. Koirat pitävät lapsista ja lapset ovat tekemisissä rottien ja koirien kanssa. Hyvin on onneksi kaikki sujunut :)
 
"tiitu"
Kissa ja Käärme. Kissa menee omia menojaan ympäri kämppää ja lapset antavat sen olla rauhassa. Käärmettä ihastelevat lasin takaa ja ihmettelevät kun äiti sitä ruokkii.
 
2 koiraa, akvaario, hevonen ja poni (no kaviokkaat nyt ei himassa asusta.....)

3 lasta ja suhtautuvat niin kuin elukoihin nyt pitääkin suhtautua. Nuorin ipana pelkäsi koiria kuin ruttoa ennen omaa koiraa. Koiran tultua taloon huusi viikon ja sitten tottui.
Hyvinkin ovat oppineet huolenpitoa yms.
 
Ai eikö meidän 6kk saakkaan tehdä tuolle pennulle mitä haluaa?! Mä niin mielelläni antaisin tytön tunkea sormia tuon koiran silmiin kun se niin tykkää siitä vaikka koira hassusti murisee... Joo eiköhän kaikille lemmikin omistajille ole jo tiedossa tuo, että eläin on aikuisen vastuulla, mä en ainakaan ole koskaan kuvitellut, että 6 kuukauden ikäinen voisi olla edes itsestään vastuussa. :D
 
fgh
Meillä on koira, 2 kissaa ja kani.
Lapsia on 5. Ikähaitarilla melkein 10v-melkein 2v.
Kivasti tulevat kaikki toimeen keskenään.
Lapsilla toiveissa toinen koira. Paljon pienempi kun tämä nykyinen. Saavat vielä odottaa :)
 
Ai eikö meidän 6kk saakkaan tehdä tuolle pennulle mitä haluaa?! Mä niin mielelläni antaisin tytön tunkea sormia tuon koiran silmiin kun se niin tykkää siitä vaikka koira hassusti murisee... Joo eiköhän kaikille lemmikin omistajille ole jo tiedossa tuo, että eläin on aikuisen vastuulla, mä en ainakaan ole koskaan kuvitellut, että 6 kuukauden ikäinen voisi olla edes itsestään vastuussa. :D
Yllättyisit! :O

Meillä on 2 lasta ja 2 koiraa. Ollaan tehty selväksi, että pehmolelut on halikoiria, ei elävät koirat.
 
No joo ei ihan tuohon tyyliin. Tyttö meidän sylissä ihmettelee koiraa ja saa koskea kädellä samalla, kun itsekin koiraa rapsuttelen. En näe siinä mitään pahaa sillä meillä on selvät pelisäännöt koiran suhteen tosin tyttö on niin pieni, ettei edes liiku saatika istu itse. Joten hänelle on turha vielä koirista puhua sen enempää. Sylissä saa kuitenkin koskea. Eli en näe nyt ongelmaa tässä? :)
 
5 hevosta, 2 vuohipukkia, 2 koiraa ja 2 rottaa.

Lapsia 3, pian 4 kpl. 9v., 7v. ja vajaa 2v.

Hyvin osaa lapset eläinten kanssa olla, meillä ei hyväksytä minkäänlaista kiusaamista/kovakouraista käsittelyä.
Hevoset kiinnostaa vain tuota nuorinta tyttöä.
 
2 kissaa löytyy. Ovat jotain sekarotuisia, osittain kai joku siamilainen verissä. Miltei mustia molemmat, pitkähalkaisia honteloita. Hyvin epätyypillisiä kissoiksi siinä, että erittäin seurallisia. Huutavat lujaa, jos ei ihmiskaveria löydy. Lapsia on 5 kpl (kuudes tulossa) ja kissat rakastavat sitä, että lapset leikkivät, sylittelevät yms. heidän kanssaan.
 
IhanaValo
Kaks kissaa ja akvaario. Pääasiassa mies hoitaa akvaarion, lapset joskus syöttää kalat valvotusti. Kissoja ruokkivat myös joskus.

Lapset 7v. ja 5v. Pienempinä yrittivät esim.tarttua hännästä mut etenkin toinen kissoista ilmoittaa kyllä jos ei tykkää. Nykyisin lapset osaa kyllä silittää nätisti.
 

Yhteistyössä