Lempiravintolasi? Ja mitä yleensä tilaat :)?

  • Viestiketjun aloittaja Uninalle
  • Ensimmäinen viesti
Vepasto
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Torre, silloin kun se vielä oli. Usein tilasin pippuripihvin.
ai säkin kaipaat Torrea... mä en oikeen oo keltään saanu vastausta et tuleeko se vielä takas.. :whistle:
Sais tulla, siellä oli ihana salaattipöytä ja muutenkin kiva paikka; kohtuuhinnat ja hyvä ruoka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Torre, silloin kun se vielä oli. Usein tilasin pippuripihvin.
ai säkin kaipaat Torrea... mä en oikeen oo keltään saanu vastausta et tuleeko se vielä takas.. :whistle:
Sais tulla, siellä oli ihana salaattipöytä ja muutenkin kiva paikka; kohtuuhinnat ja hyvä ruoka.
niinpä. Mä oon elätylle toiveita et se tulis siihen foorumin, kun siihenhän pitäis nyt jotain rafloja tulla.. :whistle: Se salaattipöytä oli tosiaan ihan paras. :p

ricossakin kyllä on ihana kun saa sitä patonkia alkuun. :p
 
Panimoravintola Huvila, se on Savonlinnassa. Aivan taivaallinen sapuska! Lista vaihtuu pari kertaa vuodessa ja yritän aina eri sapuskaa maistaa.
Nyt tosin en ole päässyt käymään pitkiin aikoihin, kun asutaan muualla.
 
vieras
Oon hämmentynyt, että turkulaisten parhaat on Rico, Torre ja Amarillo... En tykkää niistä mistään, liian ketjumaisia tai muuten vain nou.
Mä tykkään ihan ehdottomasti brasilialaisesta Bossasta. Tilaan maniokkilastuja alkupalaksi, nam nam nam! Myös Sergio's on ihan hyvä italialainen, mutta Trattoria Romanaa inhoan (aina täynnä ja tyly palvelu).
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon hämmentynyt, että turkulaisten parhaat on Rico, Torre ja Amarillo... En tykkää niistä mistään, liian ketjumaisia tai muuten vain nou.
Mä tykkään ihan ehdottomasti brasilialaisesta Bossasta. Tilaan maniokkilastuja alkupalaksi, nam nam nam! Myös Sergio's on ihan hyvä italialainen, mutta Trattoria Romanaa inhoan (aina täynnä ja tyly palvelu).
Sanoinhan mä kunkkukebabinkin :snotty:
 

Yhteistyössä