Leonberginkoira

Alkuperäinen kirjoittaja leofis:
Täällä on kaksi urosta ja enemmän haluaisin (mies ei) ovat niiiin ihania :heart: Mulla on taas leovauva kuume ja nuorempi on vasta 1v :eek: Mistä varasit??

Paljonko koirilla ikäeroa?Ja onko ollut sopiva? Ollaan ajateltu ottaa toinen kun tämä pentu täyttää 1- 2 vuotta? meillä on Narttu.
Meidän edellinen leo eli 9 vuotiaaksi.
 
Elikkäs maanantaina syntyi pentue, josta meillekin yksi pentu tulee. Tässä seitsemän pitkää viikkoa odotettavana et saadaan koiruus kotiin.
Pentu tulee pohjoisesta... jos haluat tarkemmasti, laita yv:tä
 
Vanhempi leo uros synt 11/03, nuorempi uros synt 06/06 ja sekarotunen leikattu narttu 11/04 syntynyt. Olisin ehkä voinut ottaa toisen koiran vuoden myöhemmin eli 05...Jos 3 leonbergi tulee niin odotan et nuorin on vähintään 2v....Mut on tää hyvin sujunut näinkin!
JJJO odottavan aika on pitkä mut on se niin palkitsevaa kun saa sen pennun sit kotiin =)
 
Pentuluokasta olis hyvä alottaa 7kk vanhana, mut voi sitä myös myöhemmin. Ennen näyttelyä olis hyvä käydä yksin kattomassa miten tulee toimia ja "asetella" koira. Ja pennun kanssa liikkua muiden koirien ja ihmisten seassa. Hyvä jos vois aina ottaa pentu mukaansa minne itse menee, jos vaan mahdollista. Ja match showssa olis hyvä vaik käydä hajottelemassa ennen oikeata näyttelyä. Ja tulla esim leonbergin erikoisnäyttelyyn katsomaan ja juttelemaan.ynm....
 
Meillä on kohta kaks vuotta täyttävä leo-neiti :heart: Aivan upealuonteinen! Mulla on kauhee pentukuume, ois kiva saada kaveri tytölle ja se tulee ehdottomasti olemaan Leonbergi =) Meillä on neljä lasta ja tää koira tuli meille vasta muutamia kuukausia sitten ja ennen ei lasten kanssa oikeastaan missään tekemisissä mutta nyt lapset on sille aivan mieletön juttu, niin omat ku lasten kaveritkin:) Mutta lähetä vaikka yv:tä niin ois ihan kiva jutella lisääki? Isohan se on mut sydänkin on suuri :heart: ...
 

Yhteistyössä