Leppäkertulle tuntosarvet, kuinka voin itse tehdä?

vieras
Pompulan saat, kun leikkaat ympyrän, pistät täytettä ja harsit langan reunan vierestä ja kiristät sen kasaan. Vartta varten ompelet kapean putkilon, jonka tunget mahdollisimman täyteen täytettä, ei kannata hirveän pitkiä tehdä, niin pysyvät paremmin pystyssä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pompulan saat, kun leikkaat ympyrän, pistät täytettä ja harsit langan reunan vierestä ja kiristät sen kasaan. Vartta varten ompelet kapean putkilon, jonka tunget mahdollisimman täyteen täytettä, ei kannata hirveän pitkiä tehdä, niin pysyvät paremmin pystyssä.
tää muuten vois toimiakin, kiitos tästä vinkistä!

Lisää ideoita otan vastaan. :wave:
 
rautalangasta kieputat sellaset "jousen" näköiset potkylät joiden päähän kiinnität ne pompulat... tai sitten ompelet sen hupun niin että teet siitä kankaasta ne tuntosarvet, täytät vanulla ja pistät vaikak tueksi sinne rautalankaa tai vastaavaa että pysyvät pystyssä..
 
Chenille-tai massapalloistahan voisi tehdä pompulat päihin. Tai vaikkapa itse tehdyistä pienistä villalankatupsuista. Itse sarvina voisi käyttää askartelupunosta tai rautalankaa, mutta koska se on kiinnitettävä huppuun, kannattaa ehkä ommella kankaasta pötkylät ja täyttää vanulla tai jollain...
 

Yhteistyössä