Lettipidennykset ollu kellään?

mulla on ollu 3 krt ja ei hiukset kärsiny mitenkään.Ainoa asia,mikä mua ärsytti on omien hiuksien liukkaus,kun kk laiton jälkeen alkoi letit valumaan..tokihan niitä voisi käydä kampaajalla "korjauttamassa",mutta mulle laitto kaveri kerran ja 2 krt afrikkalainen nainen,niin ei tullut lähdettyä kampaajalle..
 
kampaaja
Lettipidennys on pitkäkestoisin ja helpoin pidennys hoitamisen kannalta, eikä se rasita omaa hiusta. Poistamisen yhteydessä lettiin "juuttuneet" kuolleet hiukset lähtevät ja näyttää siltä että omaa hiusta lähtee pois, Näin ei kuitenkaan ole, harva kampaaja jaksaa muistuttaa asiasta tai edes kertoo sitä. Muistathan että pidennyshius ei saa kuitenkaan ravintoa samalla tavalla kuin omahius ja siksi onkin suositeltavaa että pidennyksiin ostetaan oma niille tarkoitettu shampoo näin ehkäistään pidennyksen huonokuntoisuutta. hyvin hoidetua ja laitettua pidennystä voi kiinnittää uudelleen jopa 4 kertaa : ) huoltohan olisi toivottavaa 2 kuukauden välein :)
 
epätoivonen
kamalaa otin pois viikko sitten letit.ja nyt alahiukset ovat ihan saatanan sekasin ei saa hoitoaineella eikä muullakaan takkuja pois.enkä halua leikata hiuksiakaan pois.hiuksia on lähtenyt noin puolet päästä kauhistuttaa oikeen.onko kellään muulla käynyt näin että on ollut kamalat takut ja jos on millä sait pois?
 
"miisa"
yöksi letille kiinni takkuuhan ne muuten yöllä menee tai päälaella yöks,iItse olen laitannut kahdelle letille ja suoristanut aamulla(kannaattaa käyttäää lämpösuojaa) ja hoitoainetta ainostaan latvoihin.Hoitoainettahan hiusten pesussa ei laiteta sinne letteihin vaan ainostaan latvoihin muutenhan hius liukastuu ja aukeavat ne letit! Kampaaja kiittäää kun on hyvin houitanut ettei tarvitse niitä nyrkin kokosia takkuja selvitettä kiristäessä/pois ottamisessa Lhdessa on varmasti monia paikkoja ottaa lähes kaikissa kampaamoissa tehdään? ei yleensä kyllä tykkää jos menee omien hiusten kannssa
 

Yhteistyössä