Leukemia pelottaa!!

Tytölläni (4v.) on silloin tällöin jalkakipuja, yleensä nukkumaan mennessä illalla pyytää hieromaan. Olen ajatellut että kyseessä on lähinnä kasvukivut. Kuitenkin eilen tyttö valitti jalkojaan ihan todella kipeiksi, joutui itkemäänkin tosi kovaa vaikka yleensä ei helpolla vollota. Kipu ei meinannut mennä ohi ollenkaan. Säärissä on myös muutamia pieniä mustelmia (tosin niitä tulee aina kun pelmuavat isoveljen kanssa).

Rupesi pelottamaan ajatus, että ehkä kyseessä onkin leukemia :( Tuli oikein fyysinen pahoinvointi tästä pelosta. Verikokeet pitää käydä otattamassa, mutta pelottaa myös ajatus, että tyttö joutuu kivuliaaseen luuydinnäytteenottoon.

Nyt kaipaisin vertaistukea, vaikka mitään tautia ei ole vielä edes todettu. Alkoi niin pelottamaan :(

-Miia-
 
Mulla on samanikäinen lapsi ja valittaa aika usein kasvukipuja jaloissa. Olen antanut pari kertaa ihan särkylääkettä ja on saanut nukuttua paremmin. Lapsilla mustelmia on tavallisesti eniten säärissä! Jos sinua huolestuttaa, niin voit käyttää lasta lääkärissä varmuuden vuoksi. Minusta tuo kuulostaa kuitenkin aika normaalille :)
 
Meillä poika 5v. alkanut viimeisen parin kuukauden aikana valittamaan että jalat kipeät ja näyttää sääriä. Olen myös antanut särkylääkettä kun ollut niin kipeät että itkenytkin. Ja itelle tuli kans heti pahimmat asiat mieleeni ja mustelmia on meidänkin lapsella jaloissa. Mutta ite oon sitä mieltä että jos jokin asia vanhempia vaivaa niin ehottomasti lääkäriin ja olkaa siellä lujana vaikka naureskelevat tai vähättelevät teitä!! Voimia ja toivotaan että kyseessä olis vaan kasvukivut! <3
 
Huisi hippu
minullakin oli lapsena kovia kasvukipuja jaloissa. esim kerran olin niin kipeänä että isin piti kantaa mut portaissa kun kävely oli niin kivuliasta. muistan vieläkin että makasin kipeänä sängyssä. ei mua viety lääkäriin.
 

Yhteistyössä