lidlin vaipoista puuttui kosteusindikaattoriviiva?

  • Viestiketjun aloittaja viivi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eikö sen ihan "käsikopelolla" tunne jos vaipassa on jotain? Ei ole noissa ns paremmissakaan vaipoissa mitään viivoja paitsi ihan pienimmissä vastasyntyneen kokoisissa.
 
muumimaami
Hei, niistä on puuttunut jo jonkin aikaa se viiva. Ollaan meinaa käytetty niitä ainoastaan jo vauvalla n. 4-5kk. Yhessä vaiheessa huomattiin, ettei sitä viivaa enää ollut. Eikä enää ole siitä edes mainintaa paketin kyljessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muumimaami:
Hei, niistä on puuttunut jo jonkin aikaa se viiva. Ollaan meinaa käytetty niitä ainoastaan jo vauvalla n. 4-5kk. Yhessä vaiheessa huomattiin, ettei sitä viivaa enää ollut. Eikä enää ole siitä edes mainintaa paketin kyljessä.
mulla oli kyllä vielä maininnat paketin kyljessä mutta ei enää viivaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
Alkuperäinen kirjoittaja muumimaami:
Hei, niistä on puuttunut jo jonkin aikaa se viiva. Ollaan meinaa käytetty niitä ainoastaan jo vauvalla n. 4-5kk. Yhessä vaiheessa huomattiin, ettei sitä viivaa enää ollut. Eikä enää ole siitä edes mainintaa paketin kyljessä.
mulla oli kyllä vielä maininnat paketin kyljessä mutta ei enää viivaa..
niin täälläkin :O
 
:headwall: En ymmärrä mihin te niitä viivoja tarvitsette!!! Kroonikoiden (vanhusten ja vammaisten) vaipoissa oli ainakin 90-luvulla noita indikaattoreita, ja mun mielestä ihan järkyttävää. Ei nimittäin saanut säästösyistä vaihtaa vaippaa, ellei viiva ollut "loppuun asti". Kyllä mä vauvallani nään, pitääkö vaippa vaihtaa ilmankin ja mieluummin vaihdan turhaan...
 
joskus 80-luvun lopulla oli vaippoja missä puput vaihtoi väriä sinisestä punaiseksi, jos oikein muistan. Poistuivat sitten markkinoilta. oliskohan näin että ne indikaattorit todettiin sitten ei niin kamalan hyviksi ja terveellisiksi.
Miten te uskallatta noita värijuttuja käyttää kun muusta olette yleensä niin tarkkoja? Huiiiiiiii
 

Yhteistyössä