LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 11

Taas olis sitten uusi viikko edessä!!!Tässä BMI laskuri halukkaille tai siis suora linkki:)

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm











tytöt2

aloituspaino: 81,2kg
27.4.09
paino nyt: 72,9kg
pudotusta viikossa:-0,4kg
pudotusta yhteensä:-8,3kg
tavoitepaino n. 64kg
bmi: 26,77
 
heippa!

meillä on ollu koko asunto ihan sekaisin koko vkl:n kun isäntä remppas kämppää eikä ollu nettikään päällä. ihan vierotusoireita tuli kun ei päässy tänne :LOL:

mites muilla menee laihis? samaa rataa mulla paitsi yllätyin ihan totaalisesti kun olen mitannu vyötäröni ( paksuimmasta kohdasta ) laihiksen alusta ja nyt katoin tuloksia niin 10 cm lähteny??? et kaipa mä jotain teen oikein kun senttejä lähtee vaikkei niin toi paino putookaan hurjaa tahtia. lantiosta lähteny 5cm että hyvä sekin. painon päivitän perjantaina

ja hei ilmoitelkaa itsestänne =) =) laihistuulia kaikille :flower:
 
moi!

Nyt täytyy sanoa, että vähän itsekkin ihmettelen, kuinka tää laihis meneekin näin kivasti ja suht kivuttomasti. Taas tuli miinusta, vaikka olen todellakin syönyt ruokaa ja herkkuja. Kai sitä on sitten sen verran annokset pienentyneet siitä entisestä. Pisteitä en ole enää aikoihin lakenut, enemmänkin olen katsonut kaloreita ja sit miettinyt niitä ruokien määriä.

Pakko se on kohta lähteä farkku ostoksille, kun entiset sen verran lököttää ja suorastaan tippuu jalasta :D . Hyvä asiahan se on.. mutta nyt hävettää kulkea ihmisissä, kun vaatteet roikkuu.. ennen hävetti, kun kiristi ja puristi joka paikasta :LOL:

Mutta mukavaa viikkoa ja laihdutus tsemppiä kaikille :wave:

tytöt2

aloituspaino: 81,2kg
27.4.09
paino nyt: 72,9kg
pudotusta viikossa:-0,4kg
pudotusta yhteensä:-8,3kg
tavoitepaino n. 64kg
bmi: 26,77
 
Hienoa tytöt2 hienoo!!! :flower: Mä en kanssa laske pisteitä enään,mutta koitan nyt killua tässä painossa suunnillee,jos saan vielä inspiksen tiputtaa nuo pari kiloa,aloitan taas,mutta nyt on hyvä näin:)
 
IhanaValo
Heips!

Emma-elinda; Miulla ei kyllä se kilon pudotus näy missään, tuntuu vaan että entistä enemmän vaan maha pömpöttää jne. Mutta nuo siun sentinkadotukset kuulostaa tosi kivalta:)

Tytöt2; Onnea miinuksista! Reilustihan tuota ootkin pudottanut, ei ihme että vaatteet alkaa lököttää:)

Itte oon saanu aamupainot pysymään 74 kg:n puolella..pitäis kattoa vielä tarkemmin mitä syö, niin sais miinusta itekkin, ees vähän :/
On taas tullut syötyä vähän liikaa.

Tsempityksiä silti kaikille!!
 
ihanavalo; en mäkään olis uskonu että noin monta senttiä on lähteny mut kai se on mittanauhaa uskottava. ihan kivaa on joo.

mulla syömiset on menny tosi kivasti kun uutta puhtia sain ja samalla toivon että niitä kilojakin lähtis eikä vaan senttejä. pisteitä siis lasken yhä edelleen :D pyörällä menny töihin ja herkut unohdin nyt ihan kokonaan.
tosi hienoa tytöt2. upeasti olet pudottanu painoa ja on kivaa käydä shoppailee uusia vaatteita kun saa ostaa pienempää kokoa. :flower:
 
missä kaikki on??

mulla on viikko menny jotensakin nopeesti kun huomenna on jo torstai. aamukin alko mulla vauhdikkaasti kun menin tupakalle takapihalle aamulla ennen viittä niin joku puuha-petemurtautu just naapurin autoon :eek: huusin sille että mitäs v...a sä teet siellä- lähti aika reippaasti parkkikselta ja mulla kyllä unihiekat karisi silmistä :(

nyt iltapalalle ja suihkuun. ja älkää nyt mua yksin jättäkö laihduttelee :/
 
IhanaValo
Hei vaan!
En mie ainakaan oo minnekään lähteny..jännittää vaan saanko nyt pidettyä ees sen 74-alkuisen luvun..tuntuu että syön ihan liikaa, etenkin illalla:( Eikä oo liikkua jaksanut oikeen yhtään.

Emma-Elinda; Hui sentään! Kerroitko naapurille tuosta? Kaikenlaisia niitä liikkuukin, ei kannata autoon jättää mitään arvokasta ainakaan.
 
heippa kaikille...

timangi

aloituspaino: 77.1kg (20.4. )
paino nyt: 72,8kg
pudotusta viikossa: 73.5--->72.8kg = -0.7kg
pudotusta yhteensä: -4.3kg
tavoitepaino: 60-65kg
bmi: 26.7

ihmetyttää että on noinkin paljon paino taas tippunut vaikka olen kyllä herkutellut melkein päivittäin, vkonloppuna oli kummipojan 10-vuotis synttäritkin ja siellä tuli syötyä vaikka mitä ja vaikka kuinka paljon...
jospa se ei sitten tosiaan haittaa että antaa itelleen luvan joskus syödä jotain hyvääkin =)
TSEMPPIÄ kaikille taas tällekin vkolle, vaikka onkin jo aika lopuillaan... :wave:
 
Lapset taas kipeänä ja itsekin flunssassa. Hyvä kun jaksaa raahautua töihin. Mulla ei oo mahdollisuutta olla joka viikko pari päivää sairaana. Kun on alihankkija eivät ota hommiin, jos on jatkuvasti pois, joten lapset tulee hoidettua ja sitten taas hommiin. Tällä menolla ei kyllä parane ikinä, varsinkin, kun ei saa koskaan vapaa-ajallakaan levätä. painonpudotus on nyt siis holdissa, kunnes räkä lähtee päästä veks.
 
En jaksa edes vaakaan mennä,mulla on mennyt aika pöpiksi koko homma.Huomenna esikoinen täyttää 10v ja meillä on isohkot juhlat,joten jatkan hommaa maanantaina jos jaksan,motivaatio on nyt kyllä jossain.En halua kaikkia kiloja takaisin mutta jos saisin pidettyä edes tässä:)
 
IhanaValo
IhanaValo:

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Paino nyt 74,2kg
Viikkomuutos: +0,1kg
Kokonaistulos:-0,9kg
BMI: 26.289
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

No, onneks ei sentään tuon enempää tullu plussaa...jospa se tästä.
 
emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,4kg
pudotus tällä viikolla: - 400g
pudotus yhteensä: -4,2kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30,9

pikkasen enemmän kyllä odotin pudotusta kun paino oli keskiviikkona 84.8 kg mut tänään oli toi 85.4 kg. kyllä siis sahaa ylösalas toi paino. parempi kuitenkin kun plussaa. mä olen jo tyytynyt tähän että mun paino ei laske kun muutama sata grammaa viikossa vaikken söis mitään. hiljaa hyvää tulee.

mä olen ollu niin väsynyt nyt aamuvuoroviikolla etten pahemmin ole jaksanut mitään tehdä. pyörällä kun meen töihin niin tarvii lähtee niin aikasin liikkelle. mukulat on pihalla ja mä jatkan siivoomista. tsemppituulia kaikille :wave:
 
moikka taas.
tänään on ollu mulla aivot narikkaan päivä kun miehellä synttärit. en kuitenkaan sen enempää herkutellu kun palan kakkua ja pienen maistiaisen omenapiirakkaa. nyt uunissa on presidentin sisäfile ja ranskiksia, siinä ne herkut.
paino oli aamulla 85,1 että kyllä se vaan sahaa ylösalas mut antaa sit mennä :LOL: laihtumisen huomaan parhaiten työvaatteista kun ennen on pitäny vetää mahaa sisään että saa housut kiinni ja nyt jää jo vähän väliäkin :D tulee kiva fiilis kun huomaa laihtuneensa B)
 

Yhteistyössä