LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

Taas olis sitten uusi viikko edessä!!!Tässä BMI laskuri halukkaille tai siis suora linkki:)

http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm







Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:70,6kg
Pudotus tällä viikolla:-500g
Pudotus yhteensä:-7,9kg
BMI:24,9
Tavoite:69.9kg





Krysanteemi:

Pituus: 165 cm
Aloituspaino: 88 kg
Paino nyt: 87,7 kg
Pudotus viikossa: -300g
Pudotus yht: 300g
BMI: 32,2
Tavoite: 72kg



timangi

pituus: 165cm
aloituspaino: 77.1kg
paino nyt: 73.7kg
pudotus vkossa: -0.8kg
pudotus yhteensä: -3.4kg
BMI: 27.1
tavoite paino: 60...65kg



tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,6kg
Pudotus tällä viikolla:-1600g
Pudotus yhteensä:-2,6kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg



emma-elinda

pituus:166cm
aloituspaino:
27.4.09:89,6kg
paino nyt:86,1kg
pudotus tällä viikolla:-0,5kg
pudotus yhteensä:-3,5kg
tavoitepaino:70-75kg
BMI:31,2





tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 75,6kg
pudotus tällä viikolla: -1,2kg
pudotus yhteensä: -5,6kg
bmi: 27,8
tavoitepaino: n. 64kg




nöpö

paino 18.5: 80,5kg
Paino nyt 77,8
viikko pudotus: -200g
pudotus yhteensä: 2,7kg




kriisi

aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Viikkovahingot -0,3 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg





PikkuAada:

Aloituspaino
29.4.09:83,0kg
Pituus:162cm
Paino nyt:77,4kg
Pudotus tällä viikolla:-800g
Pudotus yhteensä:-5,6kg
BMI:29,5
 
Mä olen virallisesti nyt normaalipainoinen,ihanaa:)

Odotan niin paljon sitä maanantaiaamua kun vaaka näyttää alle 70 kiloa!!!Siirrän sitten tavoitteeni 68kiloon,siitä alaspäin en painoa halua ettei ole liian vaikea sitten siellä sitä pitää.Tai katsotaan nyt mikä fiilis on sitten kun joskus sinne pääsen,nää vikat kilot voi olla aikalailla tiukassa,että hyvinkin tässä voi mennä koko kesä vielä ja varmasti meneekin,mutta se ei haittaa,hiljaa hyvä tulee:)

Ens maanantaina saattaa käydä niin ettei mitään ainakaan tipu koska lähden lauantaina viihteelle.Mutta sekään ei haittaa sillä pakkohan sitä on joskus relatakkin,eiks jee? :D
 


Onnea yhden etappisisi saavuttamisesta!

Oot ihan oikeella asenteella liikenteessä: hitaasti mutta varmasti eikä koko ajan ihan tiukkapipoisesti laihduttamassa! Hieno tulos jo viidessä viikossa :flower:

Tsemppiä edelleen!
 
IhanaValo
Huomenia!
Pitänee käydä täälläkin ilmottautumassa, vaikkei ees tulosta oo antaa.
Ei nappaa nyt ollenkaan, veikkaan että paino on useemman sata grammasen yli sen mistä lähettiin.
Pitää koittaa tsemppi löytää takasin, on herkuttelu päässy taas niskan päälle kun on juhlia ollu enkä oo osannu vastustaa :ashamed:

Tosi hienoja pudotuksia teillä, erityismaininta Africalle, tosi hienosti oot onnistunut!
 
timangi

pituus: 165cm
aloituspaino: 77.1kg
paino nyt: 73.7kg
pudotus vkossa: -0.8kg
pudotus yhteensä: -3.4kg
BMI: 27.1
tavoite paino: 60...65kg


sentään hiukan tippunut paino nytte, mutta ei tunnu yhtään siltä...liian vähän paino tippunu tänä aikana :snotty:
oma vika tietty kun en ole ihan täysillä yrittänyt...eilen sain ittestäni sen verran irti et olin pyöräilemässä sellaset n.12km :)
kaikille tsemppiä hirmusesti taas tällekin vkolle... :wave:

lisäys... aloitus pvä 20.4. (muistaakseni ) B)
 
tulia:
Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 66,6kg
Pudotus tällä viikolla:-1600g
Pudotus yhteensä:-2,6kg
BMI:26,1
Tavoite:55-60kg

Hyvin on lähteny, tavoitteena ei ole ollut näin raju pudotus. Imetyksen yhteydessähän ei varsinaista laihdutusta suositella, joten nyt olen vaan korjannut ruokavaliota vähä suolaiseksi ja herkuttomaksi sekä ruoka-annokset kohtuullisiksi. Mutta nestettähän tosta pudotuksesta varmasti suurin osa on.. Motivaatio pysyy ainakin korkeella, tosin ens maanantaina tulokset voi olla jo ihan muuta. Vyötäröltäkin oli lähteny reilussa viikossa 2cm.. =) Ei voi olla ku tyytyväinen.

Tsemppiä kaikille tälle viikolle!! Ja aurinkoista alkuviikkoa..

~tulia

*muoks*

Africalle vielä onnittelut mahtavasta tuloksesta.
 
tuloksia

emma-elinda
pituus:166cm
aloituspaino:89,6kg
paino nyt:86,1kg
pudotus tällä viikolla:-0,5kg
pudotus yhteensä:-3,5kg
tavoitepaino:70-75kg
BMI:31,2

olihan se paino laskenu vähäsen huolimatta heseruoasta =) =)
onnea normaalipainosta afica ja muillakin hienoja pudotuksia. mullakin vähän matkaa enää ja sitten olen vaan lihava enkä merkittävästi lihava :D :LOL:

tyttöni on aivan mustasilmäpanda ja turvonnu aika pahasti silmä. kiitos haleista ja tsempeistä. nyt siivoomaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaatjuska:
Onnea yhden etappisisi saavuttamisesta!

Oot ihan oikeella asenteella liikenteessä: hitaasti mutta varmasti eikä koko ajan ihan tiukkapipoisesti laihduttamassa! Hieno tulos jo viidessä viikossa :flower:

Tsemppiä edelleen!

Kiitos kaatjuska:)


Mulla on kaikenkaikkiaan kahdeksan viikkoa takana,aloitettiin tämä pino hiukan jälkeen kun aloitin laihduttamisen:)

Kiitos tsempeistä!

Kaikille:

Onnittelut pudotuksista :flower:
 
Moi kaikki! Viikko meni todellakin yli odotusten =) . Oli ylioppilasjuhlaa ja muuta reissua. Eli herkkuja on tullut syötyä, mutta kohtuudella. Siinä kai se suurin muutos on entiseen! Eli nyt on sitte eka viitonen sulatettu, ja ei muuta kuin seuraavan viitosen kimppuun!! :D . Motivaatiota vielä riittää ja yksi apu on kyllä ehdottomasti tämä meidän pino! :flower:


tytöt2

pituus: 165cm
aloituspaino: 81,2kg
paino nyt: 75,6kg
pudotus tällä viikolla: -1,2kg
pudotus yhteensä: -5,6kg
bmi: 27,8
tavoitepaino: n. 64kg


Onnittelut kaikille hienoista pudotuksista! :flower:
 
Hienoa tytöt2 :D :flower:

Hei laittakaa jos suinkin viitsitte( vai olenko sokea) niin joku aloituspäivämäärä tai laihariviikkojen määrä tuohon rimpsuun,mun mielestä on kiva seurata sitä että koska ketäkin on aloittanut =)
 
Huomenta! Mun pitää vissiin suosiolla jättäytyy pois. Tulee nyt liikaa treeniä. Mähän oon siis aloittanut Tammikuussa 2007 ja nyt on paha tasanne menossa ja toi töihin fillarointi vaan pahentaa asiaa. Se viime viikon VHDL-pelleily myöskin pahensi asiaa, mutta mun on tosi vaikea laskea mitenkään muuten syömisiä, kun kauppaan pääsee autolla kerran viikossa ja syöjiä on 6kpl niin on syötävä mitä sattuu olee ja se ei oikein toimi. Ruokatunnillakaan ei ehdi ajatuksella lähikauppaan, joten tulee käytyä tossa kehnossa ruokalassa
Tsemppiä teille ja Africalle onnea!
 
Huomenta!

Unohdin eilen käydä puntarilla, mutta toivottavasti vielä ehtii. Eli

nöpö
paino 18.5: 80,5kg
Paino nyt 77,8
viikko pudotus: -200g
pudotus yhteensä: 2,7kg

Eli ei kummonen pudotus, mut ihan hyvä kuitenkin kun viikonloppu meni vähän huonosti. Siis en syönyt paljon, mutta söin erittäin epäterveellistä, mm pizzaa ja grillimakkaraa... Mutta nyt taas kiltisti pisteillä =).
 
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Viikkovahingot -0,3 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg

Eli siis tämän kertaisen pudotuksen aloitin, kun tyty oli viikon vanha. Vauhtia ei ole voinut pitää, kun imetys oikeastaan vieläkin jatkuu öisin.
 
hyvää huomenta vaan

lenkillä käyty ja puntarikin näytti hienoista miinusta tänä aamuna. ongelma on vaan että ukko kulta haluaa viedä mut kiinalaiseen ravintolaan syömään mutta mutta.. mä syön siellä aina friteerattua kanaa mikä ei todellakaan nyt sovi mun ruokavalioon. ehdotuksia mitä mä söisin :p

mun mummo on leikattu tänään ( rintasyövän esiaste ) huoli kova mut mummo oli positiivisella mielellä vaikkakin koko rinta leikattiin pois. sanos vaan että mitä se näin vanha eukko tekee sellasella lärpättimellä :LOL:

juuh lisää haavoja, pojalla huuli auki, voi prkele täytyy mennä :wave:
 
No oh-hoh!

Tulin juuri ryhmästä, -800 grammaa oli taas kadonnut. Tunnustan olleeni laiska huolimaton, mitä tulee pisteiden merkkaamiseen. Mun ekan tavoitteen, -5 kiloa, piti toteutua juhannukseksi, mutta sepä täyttyikin jo nyt. Eli saisikos sitä ensi viikolla jo toien tähden???

PikkuAada:

Aloituspaino
29.4.09:83,0kg
Pituus:162cm
Paino nyt:77,4kg
Pudotus tällä viikolla:-800g
Pudotus yhteensä:-5,6kg
BMI:29,5

Siinähän ne mitat. Vielä grillausta edessä, ja äkäpussin nukkumaan saaminen...
 
heippa vaan

mä repskops tänään. en vaan jaksanu tehä ruokaa vaan meille kun mukulat kylässä koko päivän. tytön paras ystävä lähtee turkkiin sukuloimaan eivätkä näe 2 kuukauteen niin siellä vietti koko päivän. mut en murehdi sitä kun oli tietoinen valinta. plussaviikko siis varmaan edessä...

mummon leikkaus meni hyvin eikä syöpä ollu levinny imusolmukkeisiin mistä kiitän kyllä luojaa ja tarkkaavaista mummoa joka noin vanhalla iällä tutkii rinnat säännöllisesti. kun vaan itekin tutkis mut aina vaan unohtuu. pieni muistutus tämä kyllä on.
 
mä en vaan tajuu...

mä merkkasin eilen kaikki mitä söin tunnollisesti ylös ja ei menny kun puol pistettä yli, ei siinä mitään hyvä niin mut tänään olen syöny painonvartioiden 0 pisteen keittoa ja paino silti paljon enemmän kun eilen??

mutta joo sen verran oli hyötyä eilisestä totaalirepsahduksesta että tänään olen ollu paljon väsyneempi ja kiukkuisempi mitä nyt koko laiharin aikana. ennen laiharia olin väsynyt ja vihainen koko ajan että kyllä se ruokavalio tais olla mun olotilan syy ennen..

nyt syömään keittoa :p :wave:
 
mä en vaan tajuu...

mä merkkasin eilen kaikki mitä söin tunnollisesti ylös ja ei menny kun puol pistettä yli, ei siinä mitään hyvä niin mut tänään olen syöny painonvartioiden 0 pisteen keittoa ja paino silti paljon enemmän kun eilen??

mutta joo sen verran oli hyötyä eilisestä totaalirepsahduksesta että tänään olen ollu paljon väsyneempi ja kiukkuisempi mitä nyt koko laiharin aikana. ennen laiharia olin väsynyt ja vihainen koko ajan että kyllä se ruokavalio tais olla mun olotilan syy ennen..

nyt syömään keittoa :p :wave:
 
:ashamed: mulla on mennyt 2 päivää ihan penkin alle, syytän persevuotoja :whistle:
ensviikolla taas kunnon rutistus :/
huomenna menen vielä kaveriporukalla istumaan iltaa, juomaan ja syömään et voi odottaa painon nousua ens punnituksessa...mut nyt toivottelen mukavaa vkonloppua kaikille... :wave:
 
Heissan ja terveisiä 5,3 kilometrin hölkkkä kävely lenkiltä!!Mulla oli seurana 1299 muuta naista ,eli nice runissa olin:)

Pisteissä pysytty tänäänkin hyvin,huomenna meneekin sitten heittämällä yli kun lähden viihteelle,IHANAA odotan niin paljon huomista iltaa,seuroineen ja syömisineen :D

sunnuntaina voi olla hiukka huono olo :whistle: Vappupäivänä viimeksi krapulassa olleena tiedän että pystyn olemaan ilman roskaruokaa sen krapulapäivän,pystyin silloinkin ja pystyn nytkin:)Ja yöllä tullaan suoraan kotiin,ei minkään pizzerian kautta :D

Tsemppiä kaikille!Mulla paino taatusti enemmän maanantaina kun huomenna rilluttelen,mutta se ei haittaa koska olen jo asennoitunut siihen.

emma-elinda ,timangi ja muut: Täyttä höyryä eteenpäin,eiks niin?

Ai niin ja sellaista vielä että kävin eilen ostamassa juoksukengät,ajattelin maanantiana aloittaa ohjeistetun juoksukoulun.13 viikon päästä pitäis pystyä juoksemaan 5km putkeen,huh,huh,saa nähä kuin mimmin käy :xmas:
 
heissan vaan


paikkareiden nollakeitto jatkuu.. tein sitä sen verran enemmän eilen että riittää viel tänäänkin mut iltasella syön uusia pottuja ja sisäfilepihvin. nälkä ei oo ollu vaikka keitosta nyt ei maha kauheesti täytykään mut en haluu kamalasti plussata maanantaina kun tiedän jo että plussaa sieltä tulee kuitenkin :|

oon niin kade teille africa ja timangi kun pääsette viihteelle.. mä olen ollu kerran tänävuonna ulkona ja sekin oli työporukan kanssa laivalla. no oma vika kun en jaksa ikinä lähtee vaikka ukkoni on sanonu et menisit joskus säkin :D paras oli kun poika sano mulle kun ukko läks baariin että " ens kerralla on kyllä äiti sun vuoro" :LOL:

pitäkäähän mimmit hauskaa :wave:
 
Moi kaikille :wave:

emma-elinda pikaista toipumista sun mummolle, hieno kuulla, että leikkaus meni hyvin! Ja se on tosiaan kumma, kun paino saattaa vaihdella tosi paljon vuorokauden aikana. Just luin siitä juttua ja sen takia suositellaankin, että kävis vaan sen kerran viikossa puntarissa. Kun ihmisen painoon ja varsinkin naisen painoon vaikuttaa niin monet tekijät. Kuukautiset, hormoonit yms. jutut. Ite kans hyppään puntarilla ihan liian usein... aamua iltaa..

Meille tuli kans yllätys, kun meille tarjoutui lapsenvahti ihan oma-aloitteisesti :eek: . Todella harvinaista, mutta nyt tässä pitäis jotain kehitellä. Jos sitä sit baariin oikein isännän kans pitäis lähteä :D

 

Yhteistyössä