LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 7

mä voin aloittaa tän viikon ketjun vaikken osaa laittaa painoja tollai hienosti ( jos ollenkaan ) allekain mut voin yrittää. jos africa laittais sen bmi laskuri linkin kun en osaa sitäkään :ashamed: ja saahan joku toinen ottaa ketjun " haltuunsa" jos haluaa kun mä en siis oikeesti osaa.olihan se paino pudonnu siitä huolimatta vaikka vähän herkuttelinkin. olen tyytyväinen. kohta ekat 5kg lähtenyt =)

emma-elinda:
pituus: 166cm
aloituspaino 27.4.09: 89,6kg
paino nyt: 85,3kg
pudotus tällä viikolla: -800g
pudotus yhteensä: -4,3kg
tavoitepaino: 70-75kg
bmi: 30.9


Krysanteemi:
Aloituspäivä 28.5.09
Pituus: 165 cm
Aloituspaino: 88 kg
Paino nyt: 86,9kg
Pudotus viikossa: -800g
Pudotus yht: 1,1 kg
BMI: 31,9
Tavoite: 72kg


kriisi
pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Viikkovahingot +/- 0,0 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg


tulia
Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 67,6kg
Pudotus tällä viikolla:+1000g
Pudotus yhteensä:-1,6kg
BMI:26,4
Tavoite:55-60kg
 
Mä en pääse tällä viikolla ryhmään laisinkaan, joten punnitustuloksiakaan ei siis tule. Eipä niissä kyllä mitään hurraamista olisikaan. Kävin lauantaina Tallinnassa, ja mies tietenkin tilasi suklaata. Olisi pitänyt tuoda miehelle vaan se yksi suklaalevy, mutta käteeni tarttui 4 levyä kolmen hinnalla. ...Ja tietenkin minä söin ahneuksissani niistä kaksi!!! :ashamed: Eikä siinä vielä kaikki. Kun kerran meni pipariksi, niin menköön. Eilen illalla upposi vielä sipsipussi ja grillimakkaraa. Voi että olen ylpeä itsestäni... :LOL:

No, tehty mikä tehty. Ei auta itku markkinoilla. Pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. Pitää miettiä jo ensi viikonlopun toimintasuunnitelmaa, kun on saunavieraita tulossa, ja siihenhän kuuluu tietenkin grillaus ja jonkinasteinen juomahömpöttely. Jos otan nyt, niin jätän sit suosiolla juhannuslonkerot muille.

Puutarhahommat kutsuu, joten lähden sinne suorittamaan katumusharjoitteita syömisten suhteen :LOL:
 
Heiippa!

Mä siirrän punnituspäivän perjantaiksi,koska tiedän että lauantain juomiset sun muut näkyy vielä turvotuksena,en halua mennä nyt vaakaan :D Etten ihan masennu.Eilinen meni pisteillä loistavasti vaikka jossain vaiheessa teki kyllä mieli krapularuokaa,sitkeesti vaan ruisleipää :whistle: tunnin lenkilläkin kävin ja tänään aloitan sen juoksuohjelmaharjoittelun :D

emma-elinda:tuosta aloitusviestistäsi klikkaat kohtaa muokkaa ja sitten kopioimalla saat lisättyä toisten rimpsuja siihen viestiin,hyvin se menee:)Mä ilmoittelen perjantaina sitten painoa vasta.Jatkossakin ajattelin että on ehkä kiva jos punnituspäivä on perjantai niin voi yhden herkkupäivän vkl pitää ilman että kaikki näkyy vaaassa heti maanantaina,mutta nyt ruoanlaittoon(mulla vapaapäivä) ja sitten juoksuharjoituksia tekemään!

Jos jotain kiinnostaa voin kopsata sen harjoitusohjelman tänne?

Bmi laskurin saa tosi nopsaan kun kirjoittaa googleen bmi,voin kyllä laittaa sen edellisen linkinkin tähän:


http://www.mehilainen.fi/dynamic/fin/bmi.htm

 
jeee mä osasin :LOL: kohta musta tulee tietokonevirtuoosi. kiitos neuvoista africa ja laita vaan harjoitusohjelma tulemaan.

ja sellanen juttu vielä että lähetään sukuloimaan perjantaina joten en saa pisteitä ylös kun romppu on pöytäkoneella mut eipä kai se haittaa. pääsen kuitenkin koneelle etten hylkää teitä kokonaan viikoksi :wave:
 
heippatirallaa :)
mulla on mennyt viimevko ihan penkinalle :ashamed:
mut puntarilla kävin silti, vaik ei olis saanu mennä :kieh:

jospa mäkin laitan sitte painon vasta loppuviikosta, nyt ei kannata edes ku paino on noussu...olihan se tiedossa kun tuli herkuteltu koko vkonloppu, mut nyt koitan taas tsempata itteeni laskemaan pisteitä ja juomaan sitä vettä mikä on aika vaikeeta ollu taas, ku ei vaan maistu :ashamed:

mut tsemppejä kaikille muille kenellä taas mahtavat pudotukset... :flower:
 

pituus 168cm
aloituspvm 14.6.2008
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 75,1
Viikkovahingot +/- 0,0 kg
Pudotus yhteensä -8,9 kg
Jäljellä tavoitteeseen 11,1 kg

Huomenta! Itse tyydyn tähän nollatulokseen ihan mielellään noiden treeniturvotusten jälkeen. Ehkä kohta jo alkaa tippumaankin. Pyörällä oon kulkenut töihin kohta 3 viikkoa, tosin salille en ole viime viikolla päässyt, kun pikkuisella oli vauvarokko. Nyt on valvomisten jäljiltä aika väsynyt, mutta pitää vaan ottaa itteään niskasta kiinni. Jukola ja Venlat on jo ensi viikonloppuna.
 
eipä täällä ole mitään uutta auringon alla. samaa rataa menee päivät kun ennenkin. tylsää eikö?? pakata pitäis kun lähdetään perjantaina mut kun ei jaksa. kai mä torstai illalla huomaan etten ole vieläkään pakannu :LOL:

tsemppiä kaikille eikä anneta plussaviikon tai nollaviikon lannistaa. me pystytään tähän, 7 viikoa jo takana :flower: :flower: B)
 
tulia:

Pituus:160cm
Aloituspaino 23.5.:69,2kg
Paino nyt: 67,6kg
Pudotus tällä viikolla:+1000g
Pudotus yhteensä:-1,6kg
BMI:26,4
Tavoite:55-60kg

Rankasti plussailin.. Tosin viikonloppu meni reissussa ja grillaten, eikä sitä sit hirveesti muuta tarvitakaan. Toisaalta alussa tapahtunut nopea pudotus osaltaan varmisti sen että osa painosta tulisi takaisin.. Nyt vaan positiivisella asenteella alaspäin.. :)
 
Ai että mä olen vihainen!!!!Yöllä heräsin TAAS järkyttävään kurkkukipuun...miksi mä en voi olla yhtään terveenä?

Inhottavaa kun toi kurkku on niin kipeä että hyvä jos syödä pystyy,kaikki on kamalan makuista,viluttaa.. ja enemmän ärsyttää se etten pääse nyt aloittamaan sitä juoksujuttuani,täytyy siirtää ainakin viikolla kai.Hitto soikoon.

*raahautuu takaisin sohvalle*
 
Moi vaan! Kiirettä pitänyt alku viikon. Taidan ilmoitella tuloksia seuraavan kerran vasta ens maanantaina. Ihan hyvin kai tässä on menny, kun on tarpeeks kiirettä niin ei ehdi paljo syömisiä aatella. Mutta onnea miinuksista ja tsemppiä kaikille! =)
 
Vaikeaa tuntuu olevan. Pari päivää meni hyvin, eilinen oli huono. Kummitädin kuuskymppiset saivat aikaan pienen retkahduksen, eikä päänsärky auttanut asiaa laisinkaan. Tänään skarpataan, mutta huomenna on vieraita tulossa saunomaan, joten katsotaan, mitä tuo juomapuoli saa aikaiseksi. Huoh, ja kohta on juhannus...

Onneksi juhannuksen jälkeen on puolen kuukauden seesteinen kausi(ei vieraita meille, eikä mennä muualle kyläilemään), joten viimeistään silloin otetaan muutaman viikon tehokuuri ja lasketaan pisteet tarkalleen. Kunhan vaan jaksan sen verran skarpata, ettei ihan hirveitä plussia juhannuksesta tule. Jos plus/miinus nolla tuloksesta pääsisi jatkamaan. Onneksi vieraat tulevat meille, ja mä hoidan ruokapuolen, niin pääsen vaikuttamaan paremmin syömisiin.

Tänään näyttää onneksi sää paremmalta. Mulla odottaa pihassa marjapensaat istutusta, joten saan ajatukset onneksi syömisestä ja painonhallinnasta muualle. Toivottavasti teillä muilla menee paremmin!
 
heippa

ei täälläkään niin hienosti menekään... en ole edes syönyt yli pisteiden enkä rasvasta ruokaa niin silti paino melkein kilon enemmän kun maanantaina :kieh: voi v....u. no huomenna aamulla lähdetään sukuloimaan itä-suomeen että autossa saa istua koko päivän, jee-e. pakannu olen tänään jo lasten kamat, omat ja miehen vielä laittamatta.

mä en sen viikon aikana voi laskea pisteitä mut jospa se ei nousis kamalasti ( mummon ja tädin pöperöt ei niin kauhean keveitä tunnetusti ole )
kun loma loppuu niin loppuu tämä lorvailukin ja saa taas päivärytmistä kiinni :D nyt pakkaamaan, tulen kyllä moikkailee vaikka slinnassa olenkin :wave:
 
Moikkatimoi!

Ette kyllä usko kuinka mulla on mennyt ihan päin peetä kaikki siitä asti kun tää sairaus iski.Toissapäivänä ihan yhtäkkiä aloin syömään normaali päivälliseni jälkeen.Siis syömään ihan kaksin käsin.Leipää,suolakeksejä,karkkia,kaikki meni.

Vähän samoin kävi eilen.Ei ihan niin pahasti mutta kuitenkin.Tänään olen ollut ruodoussa mutta ihan kauheita mielitekoja ja käsi melkein käy ennenkun aivot kerkii reagoida edes.

Tää on ihan hullua!!!Luitteko uuden pv lehden?Siinä oli eri laihduttajatyyppejä ja mulla kolahti ja kovaa se suorittaja tyyppi.Kaikki menee hyvin jokusen aikaa,olen tosi tiukka pisteiden kanssa jne.mutta sitten kun romahtaa niin romahtaa kunnolla.

Aika ihnhottavaa kyllä.Syömishäiriöhän tällainen on,ihme ahmimista kyllä.Miten tästä eteenpäin?Sisulla päivä kerrallaan pisteissä pysyen?Helpottaakohan tämä syömisen tuska?

Tein taas sen klassisen virheen kun aloin laihduttamaan että otin liian tiukan linjan.Mun olis tarttenut oivaltaa se jo viime kerroista ettei hommaa saa loppuun sillä tyylillä.Ei mitään makeaa,suolaista herkkua (paitsi vappuna alkoholia ja viime la herkkuja ja siideriä..)melkein 9 viikkoon.

Tuntuu että pää hajoo.
 
Hmmm.. kuulostaa tutulta toi överiksi vetäminen. Mullakin aikanaan lähti parhaimmillaan pari kiloo viikossa, mutta takas tuli aina korkoineen. Nyt on pysynyt kaksi ja puoli vuotta oikea suunta, kun hyväksyin pienemmät muutokset ja vauhdin. Nyt tosin hiertää, kun on tää treeni ongelma, vaatekoko pienentynyt taas yhdellä, mutta vaaka vaan on jumissa, pöh.
 
IhanaValo
IhanaValo

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
Viikkomuutos: +0,2kg
Paino nyt 75,2kg
BMI: 26,6
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Otin nuo tiedot nyt viimesimmästä pinosta missä olin ilmotellu, tais olla viikko 4 :ashamed: Pahoittelen etten oo ku roikkunut taustalla..mut kun ei kulje. :headwall:

Tuntuu että kun vaan ajatteleekin ettei herkuttele niin kahta pahemmin alkaa mieli tekemään. Sen lisäks on viel menkka-aika niin herkututtais.. :/

Miun pitää kans kattoo mitenkähän oikee tuo miun pituus on, kun kävin e-neuvolassa niin terkka katso koneeltaan että jossain pituudeks oli laitettu 170cm. Pitääkö ottaa keskiarvo vai saanko mitattua sen=)
 
Africa: Toi on niin tuttua. Kun repsahdetaan, niin repsahdetaan sitten kunnolla. Mulla on viimeisen kymmenen vuoden laihikset kaikki päättyneet niin. Tällä kerralla olen onnistunut ottamaan itseäni niskasta kiinni, ja yksinkertaisesti lopettamaan sen ahmimisen. olen antanut itselleni tällaisina päivinä(kun repsahtaminen on jo tapahtunut) luvan syödä iltaan saakka, vaikka tulisi paha olo, ja jos jotain herkkuja jää, niin aamulla kylmästi roskiin. Muista, ettei ne kilot siitä yhdestä eikä kahdesta rapsahduksesta tule vielä takaisin, puret vain hampaita kovemmin yhteen ja jatkat taas!:hug: Tällä kerralla en ole myöskään potenut huonoa omaatuntoa siitä, jos päivä menee pisteellä tai kahdella yli. Eihän tässä ole kiire.

Tunnistan itsessäni myös tuon suorittaja-tyypin, mutta ehkä tämä esikoinen on mun pääni pehmentänyt, koska tällä kertaa se ei ole tullut niin vahvasti esiin. Vaikka mulla on noita retkahduspäiviä ollut, niin valtaosa päivistä on kuitenkin mennyt hyvin. En ole oikeastaan ajatellut koko laihdutusasiaa. Kunnon kotiruokaa enemmillä kasviksilla(puolet lautasesta) ja ilman ylimääräisiä rasvoja. Ollaan molemmat kiinnitetty huomiota juustojen ja lihojen rasvaprosentteihin. Töihinpaluu tietenkin mietityttää, mutta jos alkuun ottaisi itsetehtyä ruokaa aina evääksi, ja kun syöminen on vakaammalla pohjalla, niin sen jälkeen vasta alkaisi lounastamaan naapuriravintolassa.

Tämänpäiväinen mua ehkä jonkinverran jännittää(vieraita, hyvää ruokaa ja juomaa), mutta eiköhän se omalla painollaan mene. Ja otetaan huomenna itseä niskasta taas kiinni, ja nipistetään vähän pisteistä. Huono juttu mulla on se, etten kai ensi viikollakaan(meillä on vain yksi ryhmä kesäisin) ryhmään/vaakaan pääse, se antaa suuremman herkutteluluvan. Mulle jokaviikkoinen ryhmäpunnitus vaan on se paras motivaattori :ashamed:

Mukavaa, ja vähäpisteistä viikonloppua kaikille! Tsemppiä valintoihin =)
 
Kiitos teille kaikille ihanille lohduttajille,tänään on taas paljon parempi päivä:)Tuntuu aika kurjalta kaataa kökkö oloa tänne missä pitäisi tsempata,mutta uskokaa vaan että on mieskin saanut mun itkuja kuulla :whistle: Kiitos siis kaikille,olette ihania :flower:

Tässä rimpsua tälle viikolle:


Africa:

Pituus:168,5cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:70,4kg
Pudotus tällä viikolla:-200g
Pudotus yhteensä:-8,1kg
BMI:24,8
Tavoite:69.9kg


Jippii!En ole varmaan koskaan iloinnut 200grammasta näin paljoa kun nyt:)Kaiken sen ahmimisen jälkeen miinus tulos.Kyllä antaa potkua.

Kiitos lohduttajille!Mietin vaan vielä että josko olen vetänyt tuon rajan liian alas,koska ennenkin mulle on aina käynyt tän syömisen kanssa hassusti kun vaaka alkaa olemaan n.70kilossa tai vähän alle.Mutta voisinhan nyt koittaa tasoittuuko olotila jatkossa vaikka vähän laskisikin paino vielä.Eihän mulla ole tavoitteeseenkaan enään kuin puoli kiloa:D

Mies on kyllä ihana,kehuu ja kannustaa muttei kuitenkaan huonon hetken tullessa moiti.

Harmittaa kun en pääse liikkumaan,nyt kurkkukipu hiukan hellittänyt mutta yskä tullut tilalle:(No,kaippa mä joskus paranen vielä.

Nyt täysi höyry eteenpäin ensi viikkoa kohti,pidän tämän perjantain punnituspäivänä.

Tsemppiä kaikille hirmuisesti,mä lähden töihin,sitten onkin vkl vapaata.
 
Huhuuu...missä te kaikki ootte :D Ihanaa kun on vapaapäivä.Kurkku vaan on edelleen kipeä,ei se taida parantua ollenkaan,tarttis kai uudestaan lääkäriin mennä.Pari päivää se särkee tuhottoman paljon ,sitten on pari päivää ettei niin paljoa ja sillain se jatkuu :/

 
Olin eksyilemässä Mikkelissä Venloissa. Totesinpa taas, että se viimeisnen 10kg on saatava pois, jos aikoo suunnistusta harrastaa. Pisin mäki oli 45m korkea ja meinas noutaja tulla, kun aurinkokin paistoi niin ihanasti.
 
Tsippadippadei.....mä täällä taas:)Tänään syötiin karkkia,hyvää oli,onneksi punnitus vasta perjantaina :whistle: :D

Kiva kriisi kun poikkesit,kaikilla muilla paitsi mulla taitaa olla ihan oikeakin lämä :LOL:
Mä tänään vihdoinkin kävin otattamassa nieluviljelyn tästä kurkusta,tiistaina saa soittaa tuloksia,piru kun onkin kipeä.
Tsemppiä kakille :wave:
 

Yhteistyössä