LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

Viikko 3 pyörähti käyntiin. Mittoja vaan kehiin, arvon Leidit!

Africa:
Pituus:169cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:73kg
Pudotus tällä viikolla:-1,1kg
Pudotus yhteensä:-5,5kg
BMI:25,7
Tavoite:69.9kg

IhanaValo:

Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
BMI: 26,6
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

emma-elinda:
aloituspaino: 89,6kg
paino nyt: 88.2 kg
pudotus vko:ssa: -0.7kg
pudotus yht: -1.4kg

timangi
Pituus: 165cm
Aloituspaino: 77,1kg (20.4. )
Paino nyt: 75,8kg
Pudotus yhteensä: -1,3kg
BMI:27.8
Tavoite:60-65kg

tytöt2:
Pituus 165cm
Aloituspaino 81,2kg
Paino nyt 78,8kg
Pudotus viikossa -0,7kg
Pudotus yhteensä -2,4kg
Tavoite paino 62-64kg

PikkuAada:

pituus: 162cm
aloituspaino: 83,1kg
paino nyt: 80,1 kg
pudotus tällä viikolla: -0,9kg
pudotus yhteensä: -3kg
ensimmäinen tavoite: 78kg
lopullinen tavoite: 60-65kg
BMI: 30,5(31,7)

kriisi:
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,0
Viikkovahingot +0,7 kg
Pudotus yhteensä -8,0 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12 kg



NannaIhana tervetuloa mukaan! Kaikki muut taitavat punnita itsensä näin maanantaisin, mä käyn keskiviikon Painonvartijoiden ryhmässä, joten multa tulee tuloksia vasta silloin. Mullakin on urakkaa parinkymmenen kilon verran,joten samassa veneessä tässä ollaan. Helposti ne kilot on tullut, lähes mitään tekemättä :LOL: , toista ne on saada pois.

Äitienpäivä taisi olla paha meille kaikille. Vaikka mekin oltiin ihan vain kotosalla, niin herkuteltua tuli silti. Kakkua ja maksamakkarajuustovoileipiä. Nam. Tänään taas arkivaihde päälle ja unohdetaan eilinen. Mäkin korjasin huonoa omaatuntoa illalla tunnin lenkillä. Yritin jopa hölkkäillä :snotty:

Jos sitä hipsisi aamukahvin keittoon, jotta saadaan päivä käyntiin.
 
Huomenta!!

Uskomatonta mutta paino oli taas tippunut -1,1kg :eek: :D Kyllä se nyt vaan on uskottava että pisteitten lasku toimii!Ja yhtenä päivänä saa herkutella näköjään,se ei vielä kostaudu vaaassa

B)

Africa:
Pituus:169cm
Aloituspaino
13.4:78,5kg
Paino nyt:73kg
Pudotus tällä viikolla:-1,1kg
Pudotus yhteensä:-5,5kg
BMI:25,7
Tavoite:69.9kg

Tajusin vasta että mulla on tavoitteeseen enään n.4-5kg :eek: Mutta painon pitäminen sitten siellä alle 70kilossa onkin ihan toinen juttu..toivottavasti sekin onnistuisi.

tsemppiä uuteen viikkoon!!

Nannaihana: lämpimästi tervetuloa pinoilemaan meijän kanssa :flower:
 
Huomenta kaikille ja tervetuloa NannaIhana meidän tsemppi joukkoomme! :flower: Tosiaan äitienpäivä takana, syötyä tuli päivän pisteet ainakin tuplana, mutta muuten kun hyvä viikko takana, ei se siihen (toivottavasti) kaadu! Pistelin kyllä antaumuksella kakkua ja karkkia! :) Kyllähän me äidit ollaan kunnon juhlat äitienpäivänä ansaittu! Mutta nyt takaisin ruotuun!! Illalla sitten paikkareitten ryhmään. Vähä jännittää, onko paino tippunu.. Mut illalla tuun sit ilmoittelemaan tuloksia! Mukavaa päivän jatkoa ja tsemppiä :wave: Africa hieno pudotus sulla! :flower:
 
IhanaValo
Huomenia!
NannaIhana, tervetuloa miukin puolesta! Vasta miekin uskaltauduin mukaan:)

Mitähän lie turvotusta tms. mut tänä aamuna vaaka näytti 75,1kg vaikka on hirmu mässyviikonloppu takana :eek: Siis olevinaan 2 päivässä laskenut 800g..
No,pahakseni en pistä kuhan vaan jaksasi tsempata tästä eteenpäin.
Taidan pistää tän päivän aloituspäiväks, kun viime viikko oli vajaa..

Eli
IhanaValo
Pituus:168cm
Aloituspaino
11.5.:75,1kg
BMI: 26,6
Tavoite:68kg (tai kuhan nyt ees 70 kilon alle pääsis)

Tsempityksiä kaikille! Nuo African pudotukset on kyl hienoja=)
 
heippa vaan

pistän näin alkuks painoja ylös

emma-elinda:
aloituspaino: 89,6kg
paino nyt: 88.2 kg
pudotus vko:ssa: -0.7kg
pudotus yht: -1.4kg

joops ei taas pudotus päätä huimaa mutta eikös se ole pääasia että alas on tultu edes vähän :ashamed: tää miten mä nyt syön niin voin kuvitella syöväni näin aina. just tulin töistä ja on kamala nälkä vaikka oli kunnon eväät mukana.

tervetuloa munkin puolesta NannaIhana. mukaan mahtuu aina =) mä meen ny syömään :wave:
 
Kiitosta vaan :)

Mul on toi evästäminen jääny hieman huonolle tolalle ja pistevihkosetkin on kadoksissa :D Kiskasin huoltikselta aamulla pikasesti mukaani munasämpylän ja tölkin sokeritonta redbullia, sit hätäsesti lautasellisen nakkirisottoo :saint:

Jos illalla perehtyis sit paremmin paljonko on mennyt pojoja :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuAada:
NannaIhana tervetuloa mukaan! Kaikki muut taitavat punnita itsensä näin maanantaisin, mä käyn keskiviikon Painonvartijoiden ryhmässä, joten multa tulee tuloksia vasta silloin. Mullakin on urakkaa parinkymmenen kilon verran,joten samassa veneessä tässä ollaan. Helposti ne kilot on tullut, lähes mitään tekemättä :LOL: , toista ne on saada pois.
Joo, maanantai on hyvä päivä, kun viikonloppu on just takanapäin :snotty:

Helposti ne tulee mut veemäinen pitää paino ettei lähe nousuun.. hittolainen. Mun ystävä on 180cm pitkä ja painaa 60kg :snotty: hitto ja likka syö kun hevonen. Eikä oo väliä vetääkö 3 kertaa päiväs pitsaa tai sipsii tai pikmäkkii, kilot ei vaan sille löydä :kieh: argh :D:D
 
timangi

Pituus: 165cm
Aloituspaino: 77,1kg (20.4. )
Paino nyt: 75,8kg
Pudotus yhteensä: -1,3kg
BMI:27.8
Tavoite:60-65kg

pelkäsin aamulla et on kaikki tullu takas mitä sain tiputettu
sillon kahessa viikossa, mut ei sentään, tästä on nyt helpompi jatkaa ;)
mukana ollaan taas... :wave:

ja tervetuloa mukaan NannaIhana :)

tosi hienosti sulla Africa on paino tippunut :flower:
 
Iltoja!

emma.elinda: herranjumala tuo sun tiputushan on todella hyvä! ja onnea muillekkin :flower:

Mä olen itsekkin ihan :eek: että miten paino näin nopsaan tulee alaspäin..kaikki pisteet kuitenkin syön.No,kyllä se tästä hidastuu,vikat kilot on tiukassa yleensä:)Nyt pakko alkaa syömään jotain ,karsee nälkä!
 
tytöt2

Pituus 165cm
Aloituspaino 81,2kg
Paino nyt 78,8kg
Pudotus viikossa -0,7kg
Pudotus yhteensä -2,4kg
Tavoite paino 62-64kg


Ehkä vähä olis voinut olla enempikin pudotusta..., mutta hyvä näin! Suunta kuitenkin oikea!!
 
Tosi hienoja tuloksia kaikilla!

Useampi meistä taisi sortua herkuttelemaan äitienpäivänä, ja siitä huolimatta suunta on alaspäin! Kai se on uskottava, että liian ehdoton ei pidä olla, eikä yksi sortuminen vielä kesää tee. Itsellä on aina laihdutettaessa ollut niin ehdoton linja, että yhtä sortumista seuraa ylenpalttinen syöpöttely ja laihdutuksen lopettaminen. Verukkeella, ettei tästä mitään tule. Eilen palasin kiltisti ruotuun sunnuntain jäljiltä ja odotan innolla keskiviikon punnitusta! Tällä kertaa ruotuun palaaminen oli jopa yllättävän helppoa. Eilen pääsin(jouduin) koirakerhon kokouksessa leivonnaispöydän ääreen kolmeksi tunniksi, mutta hillitsin sormeni, ja tyydyin kahteen karjalanpiirakkaan. Olen oikein ylpeä siitä suorituksesta. Pöydästä napsiminen kun on niin helppoa, ja varsinkin tutussa porukassa.

Oletteko mittanauhalla mitanneet itsenne? Mä otin alkutilanteessa vyötärön, lantion, käsivarren ja rinnanympärys mitan. Eilen ihan huvikseni mittasin vyötärön ja lantion. En ollut uskoa silmiäni, vyötäröltä oli kadonnut kolme ja lantiolta 2 senttiä kahdessa viikossa! Lisää tätä =)
 
moikka vaan kaikki

hienosti olit sortumatta herkkuihin PikkuAada. muillakin ihan huikeen hienoja tuloksia, hyvä tytöt

meillä oli töissä ensiapukurssi ja mä en voi ymmärtää miks meillä töissä on aina kun on koulutusta niin pöydät täynnä karkkia :kieh: no pandan karkkitehdas kuuluu samaan konserniin meidän kanssa että halpaahan se on meille mut en vaan voinu olla ottamatta vähän... saldo oli 4 konvehtia ja 5 pandan lakumix nannaa pussista. prkele.

mä olen mitannu ekasta viikosta asti tulokset ja vyötäröltä lähteny 5cm ja lantiolta 3cm :eek: aika paljon vaikka ei ole pudonnu paljon painosta.

kerhosta että jos joku jaksaa sellasen tehdä niin kyllähän sinne liityn mutta jo kuten edellä olen maininnu niin en tajuu näistä mitään. ois kiva juttu toi kerho. mutta laihistuulia kaikille mä meen nyt lenkille :wave:
 
Heipsan kaikki!

Iltavuoro taas takana,oli kyllä tosi mukava työpäivä =) Mä en tajunnut 4 viikkoa sitten mitata vyötäröäni mutta joskus alkuvuodesta mittasin enen mitään laihareita ja oli se liki 90,oisko ollut n.87cm,ainakin....nyt se näytti 80cm :eek: voiko 5,5 kiloa tehä noin paljon?

Aika hauskaa muuten kun työpaita alkaa olemaan sopiva/reilu:)Oli meinaan aika pinkeä vielä 4vkoa sitten.

Elämä tuntuu aika ihanalta nytten :D

Mulle käy kerhokin...
 
mullekin käy kerho hyvin, mutta kuka sellasen osaa perustaa :D
minä en ainakaan osaa, et jospa joku kuka osaa sen tehdä niin tekee ja mennään sinne sitten ens maanantaina jo vai?
siellä olis tosiaan helpompi kertoilla asioista kun ei ihan kaikki pääse niitä lukemaan :whistle:

täytyy myöntää että käyn joka päivä vaa'alla :ashamed:
ja eilen kun kävin niin paino oli jo 75,8--->tippunu 75,3kg ja tänään aamulla kun kävin
niin paino oli 75,3----> tippunut 75,1kg , jippii, olen oikeesti ihmeissäni...ja eilen tuli hääkutsu, joten jospa sekin tsemppais tiputtamaan painoa, pitäis mahtua jonnekin nättiin mekkoon sitten heinäkuun lopulla...eli tavotteena vois olla siellä vaikka se 70kg tai vaikka allekin, mut pidetään tiputus sellasena et on mahdollista ja aina parempi jos tippuu enemmänkin ;)

upeeta lukea teiän saavutuksia, ja varmasti tuntuu mahtavalle kun huomaa jostain vaatteesta hyvin ettei enää kiristä tai purista niinkun ennen, se on itellä vielä kaukana :kieh: , mut kyllä tämä tästä pikkuhiljaa... :wave:

jaaa, siitä vyötärön mittaamisesta, en kehtaa tänne edes laittaa mitä se on ollut... :ashamed: , jospa sinne kerhopuolelle sitten kehtaan jossain vaiheessa :whistle:
 
kriisi
Aloituspaino 84kg
Paino nyt 76,0
Viikkovahingot +0,7 kg
Pudotus yhteensä -8,0 kg
Jäljellä tavoitteeseen 12 kg

Mitäpä tähän sanoo, synttärikakut tehos taas ja lasten hoitoon totuttelu. Pitää lähtee kattoo taas onko pikkuneiti polttanut päreensä tätien kaa.
 
mä yritin kyllä perustaa meille kerhoa mutta en osannu. herjas vaan että täytä kaikki osat kaavakkeessa ja että etsi saman kaltaisia kerhoja :eek: ja olin täyttänyt kaikki kohdat :headwall:

wau miten paljon teillä kriisi ja timangi on paino pudonnu, olen ihan kade. perässä tullaan vaikkakin hitaasti mutta sitäkin varmemmin. en vaan ymmärrä näin hidasta tahtia mut kai se on parempi kun jokaviikko plussaa.

en mäkään laita tänne vy mittoja ja vielä kun en mittaa oikeesta paikasta vaan siitä missä on isoin rengas niin luvut on iiisoja :D siitä ne pienenee pikkuhiljaa. mä meinaa ostin numeroo pienemmät housut mihin aijon mahtua vielä tän kesän aikana. jos oikeesti pääsen tästä xl: tä L:ään niin olen maailman onnellisin nainen.

mä meen siivoomaan kun on harvinaista että olen YKSIN kotona :D :wave:
 

Yhteistyössä