Lihoitko alkaessasi seurustella?

  • Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti
No kyllä, parina ekana seurusteluvuonna, vaikka muuten olen ollut aina hoikka. Me maksettiin ruoat aina opiskeluaikana puoliksi ja ruoka päätyi lautasellekin tasan. Siinä vaiheessa kun kuvista katsoi joku muu niin tuli muutoksen aika. Painoa on nyt ehkä vähän vähemmän kuin tavatessamme.
 
Nosiis
Mulla meni ihan päinvastoin. Vuosi seurustelua takana ja vaaka näyttää 20kg vähemmän kun tavatessamme. Toisaalta ihan hyvä juttu, nyt oon normaalipainossa. Sinkkuna sitä tuli naposteltua yksinäisyydessään paljonkin herkkuja. Nykyäänkin kyllä herkutellaan, mutta huomattavasti vähemmän. Ja syödään säännöllisemmin, yksin ei aina jaksanut tehdä vaan itelleen ruokaa, kun tyttökin oli sillon niin pieni vielä että hälle riitti maito :)
 
Lihoin, sitten sairastuin anorexiaan, jonka aikana tulin raskaaksi ja nyt painan about 20 kg enemmän, mitä seurustellessa. Mies myös. Eikä kumpaakaan haittaa...
 
v.ieras
Painoin 53kg silloin kymmenen vuotta sitten kun alettiin seurustelemaan. Kaksi lasta ollaan saatu ja raskausaikoina paino tietysti noussut.
Tänä päivänä vaaka näyttää 52kg.
Että en ole lihonut.
 
vstaaja202
En lihonut, koska mies sanoi aika alussa, että haluaa naisen joka pitää itsestään huolta. Olemme sopineet, että emme liho kumpikaan syöttöporsaiksi ja meillä onkin todella samanlainen käsitys liikunnasta ja ruokavaliosta. Hän kannustaa ja tukee minua liikkumaan, myös nyt kun odotan toista lasta.
 
juuuuuu
No kahdessa ja puolessa vuodessa paino nousi 18kg että kyllä taisin. Vituttaa rankasti, mutta sitte tuli vaan loikoiltua ja katottua leffaa ja ku mies sai kortin niin autolla joka paikkaan jne. Ennen seurustelua pyöräilin jopa satoja kilometrejä viikossa ja rullaluistelin jne. Sit kaikki jotenkin jäi, siis tehtiin toki muutaki ku loikoiltiin sohvalla, mut sellanen aktiivinen liikunta jäi jostain syystä. Sit tuli lapsia ja sit en oo ehtiny säännöllisesti liikkumaan ja nyt oon saanu painon normaalipainokseksi ja vaikka edelleen työvuorojen ja pienten lasten kanssa en ehdi aktiiviliikuntaa harrastamaan niin yritän syömällä pitää tämän painon.
 

Yhteistyössä