Lihottaako pähkinät...

Kuikka
Pakasta banaaninsiivuja ja napsi niitä kohmeisina makeannälkään. Tai pilko porkkanoita pieniksi kuppiin pöydälle. Tai juo kaksi lasia vettä aina kun halua napostella. Tai keksi joku muu tapa napsimisen tilalle. Tee esim. lantionpohjalihastreeniä! :)
 
rrrrr
no mun mielestä pähkinät ei lihota jos niitä syö tietyn määrän päivässä, eli jos syöt vaikka nyrkillisen päivässä nii ei se sua mitenkään lihota... vois syödä melkee kaksikin nyrkillistä päivässä eikä se mitenkään lihota mun mielestä. tai siis tietenki kaikki ruoka lihottaa jos ei liiku paljoo, mut jos liikkuu paljon nii ei pari nyrkillistä pähkinää näy missään.
 
Ken guru
no mun mielestä pähkinät ei lihota jos niitä syö tietyn määrän päivässä, eli jos syöt vaikka nyrkillisen päivässä nii ei se sua mitenkään lihota... vois syödä melkee kaksikin nyrkillistä päivässä eikä se mitenkään lihota mun mielestä. tai siis tietenki kaikki ruoka lihottaa jos ei liiku paljoo, mut jos liikkuu paljon nii ei pari nyrkillistä pähkinää näy missään.
Ihmettelen todella miten tämä tapahtuu, että nostetaan kolme vuotta vanha ketju. Olisi mielenkiintoista kuulla mistä tämäkin nousi esille että tähän vastasit. Satuitko goolettamaan jotain mikä tähän ketjuun toi, vai mitä?

Ja mikäänhän ei lihota jos sitä syö vain vähän päivässä, kunhan kuluttaa enemmän kuin syö.
 
....
Minun herkkulakkoon toimii se, että juon paljon rooibosteetä sekä syön niin paljon porkkanoita ja omenoita kuin huvittaa. Rooibostee on siitä hyvä, että siinä on C-vitamiineja ja muita ravinteita, joita menettäisit kehostasi kamalasti jos vielä polttaisit. Nyt voit ikään kuin ottaa niitä ravinteita takaisin. Esim. teestä saatava sinkki, magnesium ja C-vitamiini tekevät hyvää iholle. Ihosi on varmaan kärsinyt paljon tupakoinnin johdosta.
 
"jossu"
vaikka onkin vahna ketju niin... ravitsemusterapeutti sanoi, että yhdessä kourallisessa pähkinöitä on noin 1tl rasvaa. ei hirveä määrä, jos ei kourakaupalla ahmi päivässä. ja hyvää rasvaaha niissä vain on.
 
vierailija
Pähkinöiden lihottavuus riippuu mitä muuta syöt. Pähkinät ovat täynnä piltkälti hyvää rasvaa, joka tosin jää sinuun jos hiilihydraatteja on käytettävissä energian muodostamiseen. Eli vähennä hiilihydraatteja niin pähkinät ei ole ongelma. Mutta ei suolattuja sellaisia :D
 

Yhteistyössä