Liian herkkäkö?

  • Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti
nikittä nyt
Meillä on tilanne sellainen, että miehellä menee aina talkoot ym. juhlimiseksi ja minä siis kaksin pojan kanssa. Itse en ole päässyt minnekkään ilman poikaa joten ei siis ole tullut juhlittuakaan. Olen huomauttanut asiasta monta kertaa ja mies vaan toteaa että kuka niitä kertoja laskee. Toinen asia joka vaivaa mieltäni on miehen baari seura. Hän osti viime keväänä eräältä naiselta moottorikelkan ja nyt tämä nainen on lähes aina mieheni baariseurana tai lyöttäytyy kesken illan hänen seuraansa. Mies kyllä tulee kotiin aina yöksi, mutta silti. On vaan alkanut vaivaamaan asiat...

Reagoinko liian herkästi tilanteeseen vai olenko vaan tyhmä enkä näe mitä edessäni tapahtuu?
 
Tuo miehen baariseura kuulostaa vähän epäilyttävältä. Miten miehesi naiseen suhtautuu, puhuuko hänestä sinulle avoimesti vai vähän peitellen? En kyllä luottaisi ihan naisen vilpittömyyteen. Sitten noista menoista muuten: kyllä sun kannattaisi pitää kiinni myös omasta ajastasi ja siitä, että pääset itsekin välillä tuulettumaan. Sovitte vaan yhdessä miehesi kanssa, milloin on sinun vapaailtasi, milloin miehen. =)
 
nikittä nyt
Mies on kyllä itse kertonut baari illan jälkeen että tuo nainen on ollut seurana tai liittynyt seuraan. Olen kyllä suoraan kysynyt, että missä mennään mutta vastaus on aina sama. "Kuka niitä kertoja laskee ja olihan seurassa muitakin kun tuo kyseinen nainen". Silti epäilyttää. Tuo nainen kyllä tietää että mieheni on pienen lapsen isä ja kihloissa. Mielessä on käynyt, että seuraavalla kerralla kun mieheni lähtee baariin vien pojan hoitoon ja teen yllätyksen liittymällä seuraan hiukan myöhemmin. Sittenpähän näen mitä tapahtuu ja ketä todellisuudessa mukana on. Tilanne on ainakin minulle todella arka ja syö sisimpääni. Liian mustasukkainen en ole mutta tuo yksi ja sama ihminen aina seurassa alkaa epäilyttämään ihan liikaa. Miehellä on sinkku kavereita yleensä mukana (tai niin hän minulle kertoo) eikä heistä kukaan kiinnosta tuota naista.

Sekavaa tekstiä mutta pakko saada purkaa tätä johonkin...
 
Ilman muuta teet sen, että menet baariin ja selvität mikä on homman nimi! Tiedän miltä sinusta tuntuu.
Minä haluan kertoa oman tarinani:
Meillä mies kävi kavereiden kanssa, minun mielestäni useasti, koska itse kävin ehkä 1/v. Hänellä oli peli-iltoja, jonka jälkeen mentiin saunomaan ja baariin. Annoin hänen mennä, enkä nalkuttanut, ajattelin että pitäähän sitä joskus päästä tuulettumaan, ja koska luotin häneen....mutta....sitten kerran joutuin oman puhelimeni viemään huoltoon ja mies antoi omansa minulle siksi aikaa ja kuinka ollakkaan lähetetyistä viesteistä löytyi vieraaseen numeroon lähetettyjä viestejä, ei mitään rakkauden osoituksia, vaan pikkutuhmia vistejä. Selvitin numerotiedustelusta, kenelle numero kuului, ja vieraan naisen numerohan se oli. Tärisin, vapisin....olin hermona, koska en olisi koskaan voinut uskoa miehestäni tätä. Töistä päästyäni kotiin, rupesin kyselemään, mitä tämä tarkoittaa. Hän oli aivan onneton (tiesi jo odottaa, koska hänelle soitin töistä, että kuka on tämä ja tämä nainen) ja tunnusti, että oli pari kuukautta sitten tavannut baarissa tämän naisen, ja olivat vaihtaneet numeroita. Olivat olleet vain pelkästään viestisuhteessa kuulemma, joka oli jo siihen mennessä kun löysin viestit loppunut pari-kolme viikkoa sitten. Minähän en tietenkään tämän uskonut, olin niin nöyryytetty, että olin valmis eroamaan välittömästi. Tätä asiaa käsiteltiin koko se ilta ja yö, mies itki ja rukoili, että antaisin hänelle mahdollisuuden, että hän rakastaa ja nyt vasta tajuaa, mitä oli menettämässä. Se yö me käytiin läpi koko meidän pitkä yhteinen taival, ja oli pakko tunnustaa, että minunkin piti katsoa peiliin, olin pitänyt miestä itsestään selvyytenä, makkarissa hoidettiin ne välttämättömät tarpeet, töissä käytiin, en hirveesti välittäny, jos mies yritti tulla ja halata tai jos hän ehdotti jotain, niin en kerkee pitää siivota, silittää pyykkiä ym.ym. Tosin mies väitti, että minussa ei ole ollut vika, vaan hänessä, olen kuulemma hyvä äiti ja vaimo, mutta onneksi itse tajusin, että hei eukko nyt on syytä kurkistaa peiliin ja miettiä, missä mättää!
Mies sanoi, että hän jos saa vielä mahdollisuuden, niin hän lupaa olla luottamuksen arvoinen, minusta vieläkin joskus saa "piru"yliotteen, ja teen tosi rumasti ja salaa selaan miehen puhelimen, koska vielä en ole pystynyt unohtamaan täysin, vaan välillä tulee hetkiä, että mietin sitä asiaa!!
Tästä on nyt kulunut reilut 4 kk, ja mies ei ole kertaakaan vihjassutkaan siihen suuntaan, että pitäisi lähteä kavereiden kanssa sauna-iltaan ym. Suukotellaan, halitaan joka päivä ja makuuhuoneessa menee todella hyvin, jostain syystä nautin siitä samanlailla, kuin joskus nuorena tyttönäkin.
Toivon vain, että meidän osalta tällaset ikävät tilanteet olisivat meidän perheessä lopullisesti käyty läpi!
Ja taas "piru" hyppäs olkapäälle: joka kerran pettää, pettää toistekkin!

:ashamed:
 
Metsänlintu
Samaa mieltä kuin edelliset.Syystä hälytyskellot kilisee.Tee ihmees niinkuin suunnittelit ja kerro sit kuinka kävi.Toivottavasti ollaan väärässä,mutta ymmärrän jos tommonen syö sisintä.Ihmiset kun on kännissä ollessaan vähän epäluotettavia ja vahinkoja voi sattua,eikä niitä enää saa korjattua...Toivon että kaikki kääntyy parhainpäin. :hug:
 
Melkein samanlaista meillä.
Olen vaan kahden lapsen kanssa kotona.
ukko toki saa viettää vapaa iltoja, minä en edes halua lähteä kun hän on jatkuvasti.
Mieli tekis, mutta kun ei sitten viitsi kun hän häipyy varmasti heti seuraavana päivänä.
samoin hänen seurassaan on nainen joka on miehelleni velkaa jostain huonekaluista, ilmeisesti jo pitkään ollu.
Aina tämä nainen on mieheni pöydässä.
kun sanon miehelleni että mitä se aina siinä tekee, mieheni sanoo että no en kai nyt voi sanoo että voitko poistua.
tällä naisella nyt ei ole elämässä juuri muuta kun baarissa istumista, vakio asiakas päivästä toiseen.

Olen tehnyt tuon että vienyt lapset hoitoon ja menny itse perästä.
Siinä kävi niin että mieheni suuttui kun menin kyttäämään.
Vaihtoi baaria.
Siitä en hyötynyt mitään.
 
nikittä nyt
Lupasin tulla kertomaan kuinka käy.... No, tarkoitus oli ensi viikonloppuna "ängetä" yllättäen miehen matkaan erääseen kilpailuun ja sen myötä sitten jatkoille. Mies sai asiasta vihiä ja perui osallistumisensa kisaan sekä koko tapahtumaan. Kun kysyin asiasta, hän sanoi ettei halua tavata erästä tyyppiä, joten ei tässä enää taida olla mitään arvailujen varassa. Nyt kun vielä saisi omat ajatuksensa selkiytymään ja irtautumis prosessin alulle.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 10:15 nikittä nyt kirjoitti:
Lupasin tulla kertomaan kuinka käy.... No, tarkoitus oli ensi viikonloppuna "ängetä" yllättäen miehen matkaan erääseen kilpailuun ja sen myötä sitten jatkoille. Mies sai asiasta vihiä ja perui osallistumisensa kisaan sekä koko tapahtumaan. Kun kysyin asiasta, hän sanoi ettei halua tavata erästä tyyppiä, joten ei tässä enää taida olla mitään arvailujen varassa. Nyt kun vielä saisi omat ajatuksensa selkiytymään ja irtautumis prosessin alulle.....
Voi ei :'( kuulostaa siltä että miehellä oli suunnitelmia, jotka ei kestä päivänvaloa.. kun piti kerran heti ne perua, kun sinä olisit tullut mukaan.. Koita jaksaa, ero on raskasta :hug: mut ikinä en tollaseen mieheen luottais.
 
nikittä nyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 10:20 stranger kirjoitti:
no kuinkas aloittajalla nyt menee? Saitko miehesi kiinni?

Niin... tossa ylempänä jo kerroinkin, että mies perui heti menot kun sai vihiä että olin mukaan menossa. Nyt ollaan selvitelty, että mikä on todellinen tilanne ja miten jatketaan jos jatketaan.
 

Yhteistyössä