liian hitaasti(suhdesoppa)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
mitä tehdä kun suhde etenee liian hitaasti?
olen todella ihastunut tyyppiin ja hän sanoo samaa minusta.samaan hengen vetoon hän sanoo et edetään hitaasti.
jos on ihastunut eikö silloin pitäisi vaan antaa mennä?katsoa mitä tulee jarruttelematta turhaan? eihän se ota jos ei annakaan.
välillä tulee olo että oon tässä ainut joka oikeesti tykkää toisesta vaikka muuta väittääkin. ymmärrän että häntä ehkä pelottaa jjos suhde ei toimikaan mutta eikös se tunnu vaan pahemmalta jos on "hukannut" suhteeseen paljon aikaa ja se ei toimi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
ilmeisesti ootte kuitenki keskustelleet asiasta?ootko kertonut miehelle että sinua suhteen paikoillaan junnus ahdistaa ja haluat vähän räiskyvämpää?
no joo ollaan me puhuttu.sanoin et jos ei homma kiinnosta niin voidaan erotakin.väitti et tykkää musta ja haluaa olla mun kans ja perään et otetaan ihan rauhallisesti.....
 
maymay
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maymay:
ilmeisesti ootte kuitenki keskustelleet asiasta?ootko kertonut miehelle että sinua suhteen paikoillaan junnus ahdistaa ja haluat vähän räiskyvämpää?
no joo ollaan me puhuttu.sanoin et jos ei homma kiinnosta niin voidaan erotakin.väitti et tykkää musta ja haluaa olla mun kans ja perään et otetaan ihan rauhallisesti.....
ootko kysyny miks häntä pelottaa antaa vaan mennä?miksi haluaa ottaa hitaasti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No sanoppa miehelle ettet ole heti häntä alttarille taluttamassa, se meinaan saattaa olla pelkona.
no en mä usko kun joskus ihan alussa tietenki juteltiin näitä mitä elämältäsi haluat-juttuja niin hän sanoi et haluaa joskus lapsia ja naimisiin.minä taas en halua kumpaakaan.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No sanoppa miehelle ettet ole heti häntä alttarille taluttamassa, se meinaan saattaa olla pelkona.
no en mä usko kun joskus ihan alussa tietenki juteltiin näitä mitä elämältäsi haluat-juttuja niin hän sanoi et haluaa joskus lapsia ja naimisiin.minä taas en halua kumpaakaan.
Mun mielestä tässä on päivän selvä syy. Ei halua sun kanssa mitään vakavaa koska teillä on noin erilaiset elämänsuunnitelmat. En mäkään ois halunnu mitään vakavaa sellasen kanssa joka ei halu lapsia.

Joku tapailu ja treffailu ny on eri asia, jos sen ei oo tarkotuskaan johtaa mihkään.
 

Yhteistyössä