Liikkeet

Hei!
olen hieman huolissani luettuani eri palstoilta vauvanliikkeistä.
Jotkut tuntevat ne kovin aikaisin, mutta viimeistään rv 20 ovat jo selviä ja näkyviä!
itsellä 20+0 mutta tunnen vain pienen pieniä hipaisuja, en siis mitään selvää.... Vähän kuin kuplia nousisi vatsan pintaan!
Voiko lihavuus vaikuttaa jotenkin tuntemuksiin?
Onkohan pikkuisella kaikki hyvin :/ onneksi ensiviikolla on rakenneultra niin nähdään pikkuinen :heart:
 
Se on niin yksilöllistä, milloin ne alkaa tuntua. Pienen pienet hipaisutkin todennäköisesti on niitä liikkeitä, tajuat sen varmaan myöhemmin, kun alkaa olla useammin möyrimistä ja niitä pieniä hipaisuja. :) Istukan sijainti vaikuttaa liikkeiden tuntemiseen ja oma painokin vaikuttaa, ellen ihan väärässä ole.
 
Istukan sijaintikin vaikuttaa, jos etuseinässä niin yleensä sillon tuntee myöhemmin ja huonommin liikkeet. Itsellä etuseinässä ja tuohon aikaan oli tosi hiljasta liikkeiden kanssa, jotain pieniä kuplimisia sillon tällön tunsin.
 
Mä en tunne vieläkään kovin paljoa liikkeitä, vaikka viikkoja 27+. Neuvola sanoi et ihan ok, eikä missään mitään vikaa löydy. Kuulemma toiset ei vaan tunne niitä niin hyvin missään vaiheessa. Ja istukka ei ole tiellä :) Mut muutenkin 20 viikolla on vielä kevyitä ja yksittäisiä, joten älä hätäänny :)

Ja ei ylipaino vaikuta!
 
Odotatko esikoista?
Itse tunsin esikoisen liikkeet rv 22-23 joka on ihan normaali ajankohta ensimmäisen kanssa.
Ja kai siihen vähän vaikuttaa missä kohtu sijaitsee, onko kovin ylipainoinen ja jos on pieni vauva...
 

Yhteistyössä